Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117880/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00123112/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00130013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa 12 sztuk kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie
oraz podległych jej prokuratur rejonowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa 12 sztuk kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej w Lublinieoraz podległych jej prokuratur rejonowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e733af7f-b97c-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090817/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dzierżawa kserokopiarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117880/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3020-7.261.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 12 sztuk kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej prokuratur rejonowych.
2. Zamówienie polegać będzie na zapewnieniu pełnej, stałej sprawności dzierżawionych kserokopiarek w czasie trwania umowy. Koszty amortyzacji dzierżawionych urządzeń, materiałów eksploatacyjnych (poza papierem kserograficznym), koszty przeglądów i napraw niepowstałych z winy Zamawiającego, koszty części zamiennych do dzierżawionych urządzeń, koszty dojazdów serwisu oraz przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego ponosi Wykonawca.
3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia, w tym rozmieszczenie urządzeń i ich minimalne parametry, a także sposób wykonywania zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ i Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Podane w Załączniku nr 1 do SWZ ilości kopii dla poszczególnych prokuratur, są ilościami szacunkowymi. Rzeczywista ilość stron będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego, które mogą być zarówno mniejsze jak i większe od wskazanych ilości szacunkowych. Wartości szacunkowe służą porównaniu ofert.
4. Miejsca realizacji:
Prokuratura Okręgowa w Lublinie (ul. Okopowa 2a, 20-950 Lublin)
Prokuratura Okręgowa w Lublinie (ul. Narutowicza 32, 20-950 Lublin)
Prokuratura Rejonowa w Lublinie (ul. Chmielna 10, 20-938 Lublin)
Prokuratura Rejonowa Lublin-Południe w Lublinie (ul. Chmielna 10,
20-938 Lublin)
Prokuratura Rejonowa w Lublinie Dział ds. wojskowych (ul. Żwirki
i Wigury 6, 20-029 Lublin)
Prokuratura Rejonowa w Łukowie (ul. Piłsudskiego 28, 21-400 Łuków)
Prokuratura Rejonowa w Chełmie (ul. Sienkiewicza 20, 22-100 Chełm)
Prokuratura Rejonowa w Puławach (ul. Lubelska 7, 24-100 Puławy)
Prokuratura Rejonowa w Białej Podlaskiej (ul. Brzeska 20-22, 21-500 Biała Podlaska).
5.Zamawiający przewiduje dla niniejszego postępowania prawo opcji,
w ramach którego uprawniony będzie do zlecenia Wykonawcy wykonania usługi w szerszym zakresie, polegającym na wydzierżawieniu maksymalnie dwóch dodatkowych urządzeń, o których mowa w § 3 ust. 2 Załącznika nr 1 do SWZ – kserokopiarki czarnobiałe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30121300-6 - Urządzenia do powielania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565012,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565012,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565012,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260204908
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565012,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Organizacja spotkań zespołów, konferencji, seminariów szkoleniowych, warsztatów eksperckich i szkoleń dofinansowanych ze środków UE
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne do analizatora SYSMEX XN-550 firmy Sysmex.
- ZZP.260.1.3.2025 - Dostawa wraz z montażem ławek dla zawodników rezerwowych.
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje asortymentowe
- Usługa ochrony kontrolerów - rewizorów oraz usługa konwojowania wartości pieniężnych - 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.