eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń w obiekcie JRG Skawina - ul. Piłsudskiego 20



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w obiekcie JRG Skawina - ul. Piłsudskiego 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351567031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126168360

1.5.8.) Numer faksu: 126168309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@psp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w obiekcie JRG Skawina - ul. Piłsudskiego 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d810c524-2838-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50690,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie istniejącego pomieszczenia, w którym znajduje się Punkt Alarmowy Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej w Skawinie. Prace będą obejmowały kompleksowy remont pomieszczenia wraz z pracami rozbiórkowymi podestu drewnianego, wymianie stolarki drzwiowej, demontażu istniejącej instalacji klimatyzacji oraz ponowny jej montaż, wykonanie w części pomieszczenia podłogi technicznej, wydzieleniu w istniejącym pomieszczeniu dodatkowego pomieszczenia na szafę sterowniczą ( ścianki działowe GR z płyt gipsowo – kartonowych ) wraz z montażem klimatyzatora, demontażu istniejącego oświetlenia pomieszczenia oraz wykonaniu nowej instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem pomieszczenia, wymianie grzejników.


Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
 demontażu i ponownym montażu( po zakończeniu remontu ) urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu lub na ścianach
 demontaż paneli ściennych
 przygotowanie powierzchni ściennych z po szpachlowaniem nierówności
 malowanie farbami emulsyjnymi
 rozebraniu posadzek z płytek na zaprawie
 wykonaniu nowej posadzki z płytek typu gres wraz z cokolikami
 demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej
 demontaż i ponowny montaż nowych grzejników po zakończeniu remontu.
 dostaw i montaż podłogi technicznej
 demontaż starych opraw oświetleniowych
 wykonanie nowej instalacji elektrycznej do oświetlenia wraz z montażem nowych opraw oświetleniowych oraz gniazd instalacyjnych wtykowych
 wydzielenie w istniejącym pomieszczeniu i wykonanie dodatkowego pomieszczenia na szafę techniczna ( serwerownia ) wraz z montażem stolarki drzwiowej i klimatyzatora w tym pomieszczeniu
 wywóz gruzu.

Obowiązki Wykonawcy:
5.Wykonawca ma obowiązek szczegółowo zapoznać się z przedmiarem robót załączonym do zamówienia oraz ma możliwość dokonać wizji lokalnej pomieszczenia Punktu Alarmowego znajdującego się w budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej w Skawinie. Wszelkie rozwiązania techniczne związane z prawidłową realizacją budowy i przekazaniem obiektu Inwestorowi a nie zawarte w dokumentacji winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi w budownictwie normami i sztuką budowlaną. Roboty nie ujęte w dokumentacji, a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora. Zmiany w przyjętych rozwiązaniach technicznych lub zastosowanych materiałach muszą zostać zatwierdzone przez Inwestora. Ewentualne zmiany dokonane bez w/w uzgodnień mogą stanowić podstawę do wstrzymania wykonywanych prac na wniosek Inwestora. Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu prac, ilości materiałów i urządzeń zgodnie z dokumentacją na etapie przetargu. Zasada powyższa obowiązuje przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą dokumentacją.
6.Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do 15:00 (istnieje możliwość wydłużenia czasu prowadzenia prac) lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Skawina lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym.
7. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia się na wizję lokalną należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami, tj. : st. ogn. Andrzej Stach, tel. 47 8359364 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51495,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89901,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51495,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Knutel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761016584

7.3.3) Ulica: ul. Barbary 14/167

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-838

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51495,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.