eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynZmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach stanowiących własność Powiatu Cieszyńskiego - budynek Warsztatu Terapii Zajęciowej w Drogomyślu ul. Modrzewiowa 1 z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach stanowiących własność Powiatu Cieszyńskiego – budynek Warsztatu Terapii Zajęciowej w Drogomyślu ul. Modrzewiowa 1 z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat.cieszyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach stanowiących własność Powiatu Cieszyńskiego – budynek Warsztatu Terapii Zajęciowej w Drogomyślu ul. Modrzewiowa 1 z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c31bcc79-a4fe-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031402/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmniejszenie zużycia energii w wybranych budynkach Powiatu Cieszyńskiego- budynek WTZ Drogomyśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087357/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont i termomodernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Drogomyślu ul. Modrzewiowa 1:
- wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami i wymianą okien połaciowych, w tym: demontaż pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, płotkami śniegowymi, rynnami i rurami spustowymi, renowacja kominów ponad dachem, wymiana stalowych kominków wentylacyjnych, miejscowe rozebranie deskowania, wymiana lub wzmocnienie elementów więźby wskazanych w ekspertyzie, oględziny i ewentualna wymiana zbutwiałych elementów więźby dachowej oraz deskowania, uzupełnienie deskowania, zabezpieczenie więźby i deskowania przed korozją biologiczną oraz przeciwpożarowo, wymiana wyłazów dachowych i okien połaciowych, wykonanie podkładu pod blachę tzw. „włochatego ekranu dachowego”, pokrycie dachu blachą stalową, płaską na rąbek stojący podwójny, wykonanie uszczelnień i obróbek blacharskich wokół kominów, okien połaciowych i wyłazów dachowych, montaż stopni i ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych, wymiana okuć blacharskich oraz rynien i rur spustowych na nowe z blachy powlekanej,
- ocieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym, w tym: wykonanie podestu komunikacyjnego, ułożenie na stropie wełny mineralnej,
- ocieplenie połaci dachowych dla użytkowych części poddasza, w tym: demontaż istniejącego ocieplenia wraz z zabudową z płyt GK, podbicie istniejących krokwi kontrłatami, ocieplenie połaci dachowych wełną mineralną, ułożenie folii paroszczelnej, wykonanie nowej zabudowy z płyt GKF,
- wymiana stolarki okiennej parteru i użytkowych części poddasza na nowe okna drewniane, wymiana parapetów wewnętrznych na drewniane, wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe z blachy powlekanej, uzupełnienie uszkodzonych przy demontażu tynków, pomalowanie wnęk okiennych,
- remont stolarki okiennej nieużytkowej części poddasza oraz piwnic (oczyszczenie, uzupełnienie ubytków, zabezpieczenie przed korozją biologiczną, pomalowanie lakierobejcą),
- remont stolarki drzwiowej (konserwacja metodą warsztatową),
- remont elewacji, w tym: skucie luźnego tynku, oczyszczenie, impregnacja ścian, domurowanie brakujących fragmentów cokołu, odtworzenie z tynku ciągnionego brakujących fragmentów gzymsów oraz bazy lizen, uzupełnienie brakujących tynków, założenie elastycznej tkaniny zbrojącej, wykonanie gładzi z zaprawy drobnoziarnistej na detalu sztukatorskim, założenie na całej powierzchni ścian gładzi szpachlowej z mikrowłóknami, pomalowanie ścian farbami krzemianowymi,
- remont schodów zewnętrznych przed wejściami z dziedzińca (wymiana stopnic i podstopnic na kamienne z piaskowca, impregnacja schodów, uzupełnienie ubytków na murkach przy schodach,
- wykonanie ogrodzenia panelowego urządzeń instalacji pomp ciepła i paneli fotowoltaicznych wraz z obsadzeniem go pnączami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.5.) Wartość części: 1781299,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej pompami ciepła oraz kotłem gazowym kondensacyjnym zewnętrznym, wykonanie instalacji gazowej i instalacji zimnej wody użytkowej w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Drogomyślu ul. Modrzewiowa 1:
- wykonanie układu technologicznego kotłowni wraz z aparaturą kontrolno – pomiarową i automatyką, w tym: montaż 3 pomp c.o. obiegu grzewczego, montaż 1 szt pompy c.o. obiegu c.w.u., 3 pomp c.o. obiegu kotłowego, montaż zaworów bezpieczeństwa, przeponowego naczynia wzbiorczego, montaż kondensacyjnego kotła gazowego do montażu zewnętrznego o mocy nominalnej 98,1 kW, montaż 2 szt pomp ciepła powietrznych gazowych obsorpcyjnych do montażu zewnętrznego na szynie o nominalnej mocy grzewczej zestawu 76,6 kW,
- wykonanie odcinka zewnętrznego oraz wewnętrznego instalacji gazowej, od istniejącej instalacji zlokalizowanej w kotłowni do kotła zewnętrznego kondensacyjnego oraz do projektowanego zestawu gazowych absorpcyjnych pomp ciepła, montaż zaworu odcinającego, wykonanie próby szczelności,
- odcinek zewnętrzny instalacji c.o. z rur stalowych w płaszczu z wełny mineralnej pokrytej blachą aluminiową, prowadzony na gruncie,
- wykonanie instalacji wewnętrznej c.o. (w tym wykonanie instalacji z rur stalowych cienkościennych łączonych złączkami zaciskowymi izolowanych termicznie, montaż grzejników, zaworów termostatycznych, płukanie i regulacja instalacji),
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody użytkowej dla wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, montaż zaworów odcinających, wymiana baterii na nowe, wykonanie prób szczelności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1166421,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego, instalacji fotowoltaicznej oraz odgromowej w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Drogomyślu ul. Modrzewiowa 1
- wykonanie prac przygotowawczych i demontaży istniejących instalacji,
- wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniach poddasza segmentu bramy i skrzydła zachodniego (wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnie elektryczne, instalacja oświetleniowa i siłowa, instalacja radiowo – telewizyjna, instalacja okablowania strukturalnego, instalacja połączeń wyrównawczych),
-trasy kablowe,
- wykonanie zasilania urządzeń grzewczych: pomp ciepła i kotła, zainstalowanych na zewnątrz obok budynku oraz szafki automatyki pomp ciepła zainstalowanej w kotłowni budynku (rozbudowa rozdzielni, trasy kablowe, wewnętrzne linie kablowe, instalacja uziemiająca),
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej w tym: montaż konstrukcji wsporczych mocowanych na gruncie, montaż paneli FV, inwertera, przetwornic, wykonanie okablowania, wykonanie instalacji uziemiającej, oprogramowanie (aplikacja) do monitorowania i analizy produkcji energii, wraz z zawiadomieniem w imieniu Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji i przystąpieniu do jej użytkowania,
- wykonanie instalacji uziemiającej i instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 317915,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2499908,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2499908,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2499908,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun-Eko Swoboda Tadeusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 241082793

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2499908,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1392753,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1392753,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1392753,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun-Eko Swoboda Tadeusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 241082793

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1392753,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, który upłynął dnia 01.04.2022r. o godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie realizacji części III, dot. wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej i okablowania strukturalnego, instalacji fotowoltaicznej oraz odgromowej.
W związku z powyższym Zamawiający w zakresie realizacji części III unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) ponieważ nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.