Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151639/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00167690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00171608/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943124401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ba00591-cc7c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba00591-cc7c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038303/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Szkoły w Stanominie wraz z termomodernizacją, przebudową stadionu sportowego i przebudową drogi dojazdowej do stadionu sportowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4065040,65
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3940198,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część I „Przebudowa drogi dojazdowej do stadionu na działkach 78 i 63 obręb Stanomino”.1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, na potrzeby realizacji inwestycji dotyczącej przebudowy drogi wraz z infrastrukturą.
Zamawiający oczekuje wykonania prac projektowych wraz z niezbędnymi czynnościami formalno-prawnymi, zapewniającymi uzyskanie dokumentacji projektowej kompletnej z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj.:
- uzyskania na rzecz Gminy Białogard ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu.
oraz
- prawidłowego wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy przedmiotowych odcinków dróg, w wyniku których oddana do użytkowania droga będzie spełniała swoją funkcję w sposób bezpieczny dla użytkowników drogi oraz będzie zgodna z obowiązującymi przepisami.
2) Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności:
- Projekt budowlany, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2022.1679 t.j.) - jeżeli wymagane będzie uzyskanie pozwolenia na budowę (uwaga: projekt budowlany składa się w szczególności z: projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz z projektu technicznego).
- Szkice, rysunki, opis robót oraz inne niezbędne materiały - w przypadku zastosowania procedury zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
- Projekt wykonawczy, opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U.2021.2454).
- Projekt stałej organizacji ruchu oraz projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 t.j.), wraz z ich zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem.
- Przedmiar robót i kosztorys ofertowy, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w razie potrzeby.
- Mapa do celów projektowych, opracowana zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2022.1670 t.j.).
UWAGA: Należy przyjąć, że w przedmiotowym zamierzeniu budowlanym, obiekty budowlane usytuowane będą w odległości mniejszej lub równej 3 m od granicy nieruchomości. W związku z tym przy opracowywaniu map do celów projektowych należy uwzględnić wymagania określone w §31 w/w rozporządzenia, czyli w przypadku braku danych określających położenie punktów granicznych tej granicy z dokładnością właściwą dla szczegółów terenowych I grupy, należy określić położenie tych punktów w drodze pomiaru. A w przypadku gdy punkty graniczne nie są oznaczone na gruncie znakami granicznymi lub nie stanowią jednoznacznie identyfikowalnych elementów szczegółów terenowych, pomiar, o którym mowa wyżej, należy poprzedzić czynnościami mającymi na celu ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie przepisów wydanych na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Dokumentację geologiczną (w razie potrzeby uzupełnienia posiadanych przez Zamawiającego badań geologicznych).
- Inwentaryzację przyrodniczą (w razie potrzeby).
3) Przewidywany zakres robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
- organizacja oraz zabezpieczenie zaplecza budowy oraz placu składowego, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w tym w szczególności wymagań ochrony środowiska,
- wprowadzenie i bieżąca aktualizacja w miarę postępu robót, czasowej organizacji ruchu,
- roboty przygotowawcze, w tym w szczególności: prace geodezyjne, usunięcie humusu, usunięcie kolidujących drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe (m.in.: istniejące nawierzchnie i elementy drogowe, kolidujące ogrodzenia i murki, kolidujące słupy elektroenergetyczne i ogłoszeniowe itp.),
- roboty ziemne (wykopy, nasypy, korytowanie),
- wykonanie kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji
- przebudowa i/lub zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu: gazowej, wod.-kan., elektroenergetycznej, teletechnicznej, w tym regulacja armatury naziemnej sieci uzbrojenia terenu (dowiązanie wysokościowe do projektowanych rzędnych) oraz przebudowa słupów elektroenergetycznych,
- przygotowanie podłoża do grupy nośności podłoża G1,
- przebudowa i budowa jezdni i chodnika,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki,
- wykonanie zjazdów,
- budowa poboczy gruntowych,
- humusowanie z obsianiem trawą i pielęgnacją zieleńców,
- przebudowa murków /cokołów ogrodzeń
- roboty wykończeniowe i porządkowe
- montaż znaków drogowych i wykonanie malowania (wprowadzenie stałej organizacji)
- wykonanie badań nośności wykonanej konstrukcji jezdni drogi, w celu uzyskania potwierdzenia, że odpowiada ona zakładanej w dokumentacji projektowej, kategorii natężenia ruchu,
- wykonywanie w trakcie budowy i po jej zakończeniu, pozostałych wymaganych badań kontrolnych, w celu potwierdzenia zgodności wykonywanych robót z obowiązującymi przepisami i normami,
- obsługa geodezyjna inwestycji wraz z dokumentacja powykonawczą.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 3a do niniejszej specyfikacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 1076679,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Stanominie gmina Białogard”Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 3b do niniejszej specyfikacji.
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Stanominie obejmujących co najmniej:
opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
wykonanie przebudowy i termomodernizacji budynku Szkoły na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych,
uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót.
Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Juliana Tuwima w Stanominie obejmuje swoim zakresem:
• wykonanie docieplenia ścian w gruncie oraz ścian zewnętrznych,
• wykonanie docieplenia stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy,
• wymiana istniejącej instalacji odgromowej,
• remont daszków nad wejściami do budynku,
• wymiana okien zewnętrznych,
• wymiana drzwi zewnętrznych,
• montaż wyłazu dachowego,
• kompleksowy remont łazienek w budynku Szkoły,
• wymiana odcinka sieci zewnętrznej centralnego ogrzewania pomiędzy kotłownią, a budynkiem Szkoły,
• modernizację instalacji centralnego ogrzewania obejmującą montaż nowego źródła ciepła, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej (orurowania), montaż nowych grzejników z głowicami termostatycznymi,
• modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej,
• wymiana istniejącej instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
• czyszczenie istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej,
• modernizację oświetlenia wewnętrznego,
• przebudowa i remont schodów oraz podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku,
• montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,
• pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac.
Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową i wykonaniem termomodernizacji Wykonawca musi opracować niezbędną dokumentację projektową, zawierającą minimum:
koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych prac,
projekt budowlany wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) obejmujący:
projekt architektoniczno-budowlany,
plan zagospodarowania terenu lub działki,
projekt techniczny w skład którego wchodzą:
projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,
charakterystyka energetyczna – w przypadku budynków,
projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,
w zależności od potrzeb – dokumentacja geologiczno-inżynierska lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,
inne niezbędne opracowania projektowe.
projekt techniczny wraz z wszelkimi uzgodnieniami obejmujący:
branżę architektoniczną,
branżę konstrukcyjno-budowlaną,
branżę elektryczną,
branżę sanitarną,
ekspertyzę w zakresie wykorzystania istniejącej instalacji odgromowej,
plan zagospodarowania terenu,
przedmiary i kosztorysy szczegółowe wszystkich branż,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy.
Projektant zobowiązany jest do przewidzenia i ujęcia w dokumentacji projektowej wszystkich robót towarzyszących wymaganych przy realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od wszystkich autorów projektów i innych prac chronionych prawami autorskimi pełne majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne i przenieść je w całości na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie Nadzoru Autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji na bazie sporządzonych uprzednio projektów.
Dokumentacja projektowa musi być opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi i polskimi normami w szczególności:
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. (Dz. U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.)
ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. 2022 poz. 1385 z późn. zm.)
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454)
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 poz. 1225)
rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2021 r. w sprawie uzgadniania projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. 2021 poz. 1722)
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458)
rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (Dz. U. 2022 poz. 1679)
obowiązującymi normami w Polsce i DTR, instrukcjami urządzeń,
innymi obowiązującymi przepisami.
Dokumentacja projektowa będzie podlegać ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego i powinna:
zawierać optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe
oraz wszystkie niezbędne zestawienia, rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału lub urządzenia,
być uzgodniona z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, rzeczoznawcą ds. sanitarnohigienicznych oraz innymi organami opiniującymi w zakresie robót objętych przedmiotową inwestycją,
określać rodzaj i ilość odpadów powstałych w związku z robotami rozbiórkowymi, demontażem istniejących urządzeń i pozostałymi pracami związanymi z realizacją inwestycji,
być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu
ma służyć, tj. wykonania termomodernizacji budynku zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w niniejszym PFU,
być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach (architektonicznej, sanitarnej, elektrycznej itd.)
być sprawdzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia i podpisana na każdym egzemplarzu przez projektanta i sprawdzającego,
ujmować wszystkie roboty niezbędne do wykonania, obliczenia i inne szczegółowe dane pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania,
być zaopiniowana na etapie projektowania z Zamawiającym, szczególnie w zakresie wybranych rozwiązań materiałowych i konstrukcyjnych, doboru projektowanych urządzeń i osprzętu, a także kolorystyki i innych istotnych elementów.
być dostarczona Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektronicznym (CD/DVD) lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive. Pliki muszą być zamieszczone w wersjach edytowalnych w formatach np. (.dwg ; .dxf ; .doc ; .xls) oraz w formacie nieedytowalnym (.pdf).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3923320,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy, PZP, ponieważ złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonych ofert.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH gdzie brak wyboru Wykonawcy realizującego którąkolwiek
z części skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym ulega unieważnieniu na podstawie art. 310 ustawy, PZP, ponieważ złożone oferty przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny złożonych ofert.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH gdzie brak wyboru Wykonawcy realizującego którąkolwiek
z części skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.