eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa - Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa – Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa – Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1582df35-b7bd-4fe2-a5ea-79dafa4bd6f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Naprawa i konserwacja dachów w jednostkach podlegających IAS w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/205411/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/205411/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: 1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s; 2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz
wymagania używanej przeglądarki internetowej; 3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez
producenta obsługująca TLS 1.2; 4.Włączona obsługa JavaScript; 5.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący
pliki w formacie pdf. 6.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez
producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w
wersji wpieranej przez producenta. b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java
(licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na
przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu
witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień
administracyjnych na komputerze. c) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host,
któryodpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK
możnapobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę. d)
Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. e)
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
ttps://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowiskopc- wykonujac-ponizsze-kroki. f) Zamawiający określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4,
m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc. g) Kodowanie i czas odbioru danych: -Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej, widoczny jest
w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.7.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu
przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. - Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem
Głównego Urzędu Miar. 6. Informacje dodatkowe znajdują się w Rozdziale 8 SWZ. Zamawiający informuje, iż w przypadku
jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą
rozwiązania teleinformatycznego „Platforma zakupowa” tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawiera Rozdział 21 SWZ - Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/15/2025/RB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia dotyczy: remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego w Wyszkowie, ul. Gen. J. Sowińskiego 82, 07-200 Wyszków. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II Etapach, tj.: Etap I – wykonanie dokumentacji, Etap II – wykonanie robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej inwentaryzację, projekty wykonawcze, harmonogram rzeczowo - finansowy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami dotyczącymi wykonywania robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz załącznikiem (rysunkiem), który stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy , stanowiącym Załącznik nr 6a) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Pzp (do 50% wartości zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia
zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług lub
robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego, tj. wykonania
dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową
lub wykonania tylko dokumentacji projektowej, lub wykonania tylko robót budowlanych w oparciu
o dokumentację projektową w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia - Programie Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) dla części 1 przedmiotu zamówienia, stanowiącym
Załącznik nr 1.1. do SWZ w wybranych budynkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie wskazanych w Załączniku 1a) zostaną zrealizowane w przypadku pozyskania środków finansowych na ich realizację i będą udzielane na analogicznych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia dotyczy: remontu dachu Urzędu Skarbowego Warszawa – Mokotów, ul. Postępu 16A, 02-676 Warszawa. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II Etapach, tj.: Etap I – wykonanie dokumentacji, Etap II – wykonanie robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej inwentaryzację, projekty wykonawcze, harmonogram rzeczowo - finansowy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami dotyczącymi wykonywania robót budowlanych; wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji zostały określone w: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz załącznikami (rysunkiem – rzut poziomy dachu, przedmiarem – który ma charakter pomocniczy – informacyjny) stanowiącym Załącznik nr 1.2. do SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – wzorze umowy , stanowiącym Załącznik nr 6b) do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy Pzp (do 50% wartości zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego, tj. wykonania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową lub wykonania tylko dokumentacji projektowej, lub wykonania tylko robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia - Programie Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) dla części 2 przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1.2. do SWZ w wybranych budynkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie wskazanych w Załączniku nr 1b) zostaną zrealizowane w przypadku pozyskania środków finansowych na ich realizację i będą udzielane na analogicznych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznaną wg wzoru wskazanego w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
4.1) w ramach części 1 przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości brutto minimum 100 000,00 zł*, polegającą na remoncie lub wykonaniu pokrycia dachu z blachy wraz z obróbkami blacharskimi i odwodnieniem.
Zamawiający wymaga, aby wartość brutto minimum 100 000,00 zł* dotyczyła tylko robót budowlanych polegających na remoncie lub wykonaniu pokrycia dachu z blachy wraz z obróbkami blacharskimi i odwodnieniem (w przypadku, gdy w zrealizowanym zadaniu zakres robót obejmował również innego rodzaju roboty budowlane).
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 część 3 pkt 1 lit. b) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
*W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.

b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności:
- co najmniej jedną osobą (1) w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika robót,
- co najmniej jedną osobą (1) w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: architektonicznej, która będzie pełniła funkcję projektanta.
Przez uprawnienia budowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby będące obywatelami krajów członkowskich UE, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję ws. uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w RP funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich UE (Dz. U. z 2008 r, nr 63, poz. 394 ze zm.).

4.2) w ramach części 2 przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości brutto minimum 500 000,00 zł*, polegającą na remoncie lub wykonaniu pokrycia dachu z wymianą instalacji cieplnej i pokrycia papą termozgrzewalną.
Zamawiający wymaga, aby wartość brutto minimum 500 000,00 zł* dotyczyła tylko robót budowlanych polegających na remoncie lub wymianie pokrycia dachu z wymianą instalacji cieplnej i pokrycia papą termozgrzewalną (w przypadku, gdy w zrealizowanym zadaniu zakres robót obejmował również innego rodzaju roboty budowlane).
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 część 3 pkt 1 lit. b SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
*W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.

b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności:
- co najmniej jedną osobą (1) w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika robót,
- co najmniej jedną osobą (1) w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: architektonicznej, która będzie pełniła funkcję projektanta,
- co najmniej jedną osobą (1) w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełniła funkcję projektanta.
Przez uprawnienia budowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby będące obywatelami krajów członkowskich UE, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję ws. uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w RP funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich UE (Dz. U. z 2008 r, nr 63, poz. 394 ze zm.).
Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunek udziału w postępowaniu określony w ppkt 4) mogą spełniać wspólnie / łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy UKR. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8a) do SWZ dla części 1 przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 8b) do SWZ dla części 2 przedmiotu zamówienia,
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokument,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9a) do SWZ dla części 1 przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 9b) do SWZ dla części 2 przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział 7 część 7 - Część 5 – Informacje dla Wykonawców składających ofertę wspólną (np. konsorcjum, spółka cywilna)
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do:
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Roz-dziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) i b) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie określonym przez Zamawiającego,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. c) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
c) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 SWZ, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, z wyjątkiem dokumentu opisanego w Rozdziale 7 część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. e), który każdy z Wykonawców składa oddzielnie.
4. Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, składający ofertę wspólną.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy,
stanowiącym Załącznik nr 6a) do SWZ dla części 1 przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 6b) do SWZ dla części 2 przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/205411/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całości przedmiotu zamówienia w ramach:
1. części 1 i 2 przedmiotu zamówienia w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
1) Etap I Dokumentacja w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
2) Etap II w terminie do 4 miesięcy od dnia wykonania Etapu I.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.