Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – z podziałem na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,115388,bef9afc782b1205a050fd75cf4fedf63.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – z podziałem na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047a87d4-9bdd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075788/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Paliwo na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 768772,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiorników stacjonarnych Zamawiającego .Adresy dostaw i maksymalna ilość oleju napędowego w okresie umowy :
1. Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Radomierzu - Radomierz 40 (58-520 Janowice Wielkie) - 14 000 litrów
2. Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Swojczycach (adresy zbiorników) - 65 000 litrów:
- Wrocław, ul. Wschodnia 68 (szklarnia)
- Wrocław, ul. Wschodnia 68 (stacja paliw)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 493750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowy zakup paliwa, artykułów pozapaliwowych i opłat realizowany przy użyciu kart paliwowychSzacunkowa maksymalna ilość paliwa w okresie umowy:
Olej napędowy 26 940 litrów
Benzyna PB 95 9 340 litrów
Benzyna PB 98 1 010 litrów
Maksymalna wartość zakupu artykułów pozapaliwowe i opłaty [brutto] w okresie umowy - 28 905,00 zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z autostrad
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
4.5.5.) Wartość części: 247429,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezgotówkowy zakup paliwa i artykułów pozapaliwowych i opłat realizowany przy użyciu kart paliwowych dla Ośrodka Badań Środowiska Leśnego i Hodowli Zwierząt Łownych.Szacunkowa maksymalna ilość paliwa w okresie umowy:
Olej napędowy 4 000 litrów
Benzyna PB 95 300 litrów
Maksymalna wartość zakupu artykułów pozapaliwowe i opłaty [brutto] w okresie umowy - 1 230,00 zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
63712210-8 - Usługi w zakresie opłat za korzystanie z autostrad
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
4.5.5.) Wartość części: 27593,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550953,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565529,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550953,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: Kieszek 52
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550953,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający stwierdził wadę, która wypełnia wszystkie przesłanki wskazanego przepisu.
W dokumentacji postępowania w rozdziale 17 SWZ dla części 2 i części 3, wskazano kryterium oceny ofert pod nazwą „Karty paliwowe mające usługę płatności za parking i opłaty autostradowe (KP)” z wagą 10%, w którym
Wykonawca może uzyskać 10 punktów za zaoferowanie kart paliwowych posiadających usługę płatności za parking i opłaty autostradowe w sposób bezgotówkowy.
Równocześnie w opisie przedmiotu zamówienia tj.: załączniku nr 3.2 do SWZ (dla części 2) i załączniku nr 3.3 do SWZ (dla części 3) Zadamawiający ujął zapis, aby za pomocą kart paliwowych móc w sposób bezgotówkowy dokonywać płatności za opłaty parkingowe oraz opłaty autostradowe przez użytkowników kart paliwowych.
Tym samym tak skonstruowane kryterium oceny ofert w postępowaniu, dające możliwość zaoferowania przez Wykonawcę kart paliwowych nie mających usługi płatności za parking i opłaty autostradowe, stoi w sprzeczności z zapisami ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3.2 i 3.3 do SWZ). Wada ta uniemożliwia zatem zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Powyższy błąd został zauważony na etapie badania ofert, w związku z czym Zamawiający nie miał możliwości dokonania korekty zapisów SWZ przed terminem składania ofert, a tym samym usunięcia wady w dokumentach
postępowania. Powstała wada ma zatem charakter trwały.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający stwierdził wadę, która wypełnia wszystkie przesłanki wskazanego przepisu.
W dokumentacji postępowania w rozdziale 17 SWZ dla części 2 i części 3, wskazano kryterium oceny ofert pod nazwą „Karty paliwowe mające usługę płatności za parking i opłaty autostradowe (KP)” z wagą 10%, w którym
Wykonawca może uzyskać 10 punktów za zaoferowanie kart paliwowych posiadających usługę płatności za parking i opłaty autostradowe w sposób bezgotówkowy.
Równocześnie w opisie przedmiotu zamówienia tj.: załączniku nr 3.2 do SWZ (dla części 2) i załączniku nr 3.3 do SWZ (dla części 3) Zadamawiający ujął zapis, aby za pomocą kart paliwowych móc w sposób bezgotówkowy dokonywać płatności za opłaty parkingowe oraz opłaty autostradowe przez użytkowników kart paliwowych.
Tym samym tak skonstruowane kryterium oceny ofert w postępowaniu, dające możliwość zaoferowania przez Wykonawcę kart paliwowych nie mających usługi płatności za parking i opłaty autostradowe, stoi w sprzeczności z zapisami ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3.2 i 3.3 do SWZ). Wada ta uniemożliwia zatem zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Powyższy błąd został zauważony na etapie badania ofert, w związku z czym Zamawiający nie miał możliwości dokonania korekty zapisów SWZ przed terminem składania ofert, a tym samym usunięcia wady w dokumentach
postępowania. Powstała wada ma zatem charakter trwały.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Szudziałowo
- Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95 dla potrzeb Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.
- Bezgotówkowy zakup paliw ( teren RP) dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S.A. - CPV
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy.
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.