Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140255/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134436669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10757791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bbfb02c-4e58-4a10-baf5-1b227e139beb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026914/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa Domu Ludowego w Wolicy o pomieszczenia OSP - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II
2. Budowa obiektu polegać będzie na rozbudowie Domu Ludowego w Wolicy wraz z instalacjami.
Realizacja zadania polegać będzie na wykonaniu:
Instalacji:
- wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych,
- gazowej,
- centralnego ogrzewania,
- wodociągowej wewnętrznej,
- kanalizacji sanitarnej wewnętrznej.
Branży budowlanej:
- wykonanie posadzki,
- wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- wykonanie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie elewacji,
Branży drogowej:
- wykonanie chodnika z kostki brukowej,
3. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót (zał. nr 1 ), projekty budowlane (zał. nr 2), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 3) będące załącznikami do SWZ.
UWAGA: projekt budowlany (zał. nr 2) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 3) do wykorzystania w części dotyczącej przedmiaru
(zał. nr 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. 27.03.2025 r. wpłynęło osiem ofert:
1. KAPIBARA Mateusz MAŁYJUREK S.K , ul. Floriana 7, 44-190 Knurów, cena: 915 304,50 zł;
2. ROSE Sp. z o.o., ul. Południowa 5a, 38-100 Strzyżów, cena: 450 000,00 zł;
3. M-BUD Monika Duda, 33-152 Pogórska Wola 37c, cena: 694 156,86 zł;
4. BUDITREX Sp. z o.o., ul. Feliksa Czajkowskiego 55C, 38-400 Krosno, cena: 649 884,58 zł;
5. ACORDI Dominik Ziobro, ul. Budziwojska 36, 35-317 Rzeszów, cena: 622 721,36 zł;
6. P.B.U-H „ZELIAŚ” S.J., ul. Daleka 20, 33-101 Tarnów, cena: 642 579,19 zł;
7. Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej, Dąbrówka 115, 38-211 Jasło, cena: 628 530,00 zł;
8. Józef Smyda Zakład Remontowo Budowlany, ul. Wiejska 10, 33-342 Barcice, cena: 642 861,10 zł.
1. Wykonawcy, których oferty odrzucono:
a. Nazwa (firma), siedziba i adres wykonawcy:
KAPIBARA Mateusz MAŁYJUREK S.K , ul. Floriana 7, 44-190 Knurów;
NIP: 9691628791;
b. Uzasadnienie prawne:
Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp).
c. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w rozdziale XIV pkt 16 wymagał złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Wykonawca nie dołączył do oferty powyższego kosztorysu, wobec powyższego treść oferty nie odpowiada treści SWZ.
2. Wykonawcy, których oferty odrzucono:
a. Nazwa (firma), siedziba i adres wykonawcy:
ROSE Sp. z o.o., ul. Południowa 5a, 38-100 Strzyżów; NIP: 8191674669;
b. Uzasadnienie prawne:
Została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego (art. 226 ust. 1 pkt 2c Pzp).
c. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 04.04.2025 r. wezwał wykonawcę do przedłożenia w terminie 5 dni podmiotowych środków dowodowych w postaci załącznika nr 5 do SWZ i załącznika nr 8 do SWZ. Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń wobec powyższego zamawiający odrzuca ofertę ww. wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja dróg osiedlowych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kuznocin oraz Mokas
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.