eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło"Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134436669

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1075779

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bbfb02c-4e58-4a10-baf5-1b227e139beb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026914/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa Domu Ludowego w Wolicy o pomieszczenia OSP - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II
2. Budowa obiektu polegać będzie na rozbudowie Domu Ludowego w Wolicy wraz z instalacjami.
Realizacja zadania polegać będzie na wykonaniu:
Instalacji:
- wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych,
- gazowej,
- centralnego ogrzewania,
- wodociągowej wewnętrznej,
- kanalizacji sanitarnej wewnętrznej.
Branży budowlanej:
- wykonanie posadzki,
- wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- wykonanie stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie elewacji,
Branży drogowej:
- wykonanie chodnika z kostki brukowej,

3. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót (zał. nr 1 ), projekty budowlane (zał. nr 2), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 3) będące załącznikami do SWZ.
UWAGA: projekt budowlany (zał. nr 2) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 3) do wykorzystania w części dotyczącej przedmiaru
(zał. nr 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. 27.03.2025 r. wpłynęło osiem ofert:
1. KAPIBARA Mateusz MAŁYJUREK S.K , ul. Floriana 7, 44-190 Knurów, cena: 915 304,50 zł;
2. ROSE Sp. z o.o., ul. Południowa 5a, 38-100 Strzyżów, cena: 450 000,00 zł;
3. M-BUD Monika Duda, 33-152 Pogórska Wola 37c, cena: 694 156,86 zł;
4. BUDITREX Sp. z o.o., ul. Feliksa Czajkowskiego 55C, 38-400 Krosno, cena: 649 884,58 zł;
5. ACORDI Dominik Ziobro, ul. Budziwojska 36, 35-317 Rzeszów, cena: 622 721,36 zł;
6. P.B.U-H „ZELIAŚ” S.J., ul. Daleka 20, 33-101 Tarnów, cena: 642 579,19 zł;
7. Firma Budowlano Remontowa MAD-BUD inż. Grzegorz Madej, Dąbrówka 115, 38-211 Jasło, cena: 628 530,00 zł;
8. Józef Smyda Zakład Remontowo Budowlany, ul. Wiejska 10, 33-342 Barcice, cena: 642 861,10 zł.

1. Wykonawcy, których oferty odrzucono:
a. Nazwa (firma), siedziba i adres wykonawcy:
KAPIBARA Mateusz MAŁYJUREK S.K , ul. Floriana 7, 44-190 Knurów;
NIP: 9691628791;
b. Uzasadnienie prawne:
Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp).
c. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w rozdziale XIV pkt 16 wymagał złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Wykonawca nie dołączył do oferty powyższego kosztorysu, wobec powyższego treść oferty nie odpowiada treści SWZ.

2. Wykonawcy, których oferty odrzucono:
a. Nazwa (firma), siedziba i adres wykonawcy:
ROSE Sp. z o.o., ul. Południowa 5a, 38-100 Strzyżów; NIP: 8191674669;
b. Uzasadnienie prawne:
Została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego (art. 226 ust. 1 pkt 2c Pzp).
c. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 04.04.2025 r. wezwał wykonawcę do przedłożenia w terminie 5 dni podmiotowych środków dowodowych w postaci załącznika nr 5 do SWZ i załącznika nr 8 do SWZ. Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń wobec powyższego zamawiający odrzuca ofertę ww. wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.