Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147885/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KRAKÓW-MIASTO NA PRAWACH POWIATU
1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 56 IM. TADEUSZA REJTANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapzp@sp56.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp56.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=5951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-558f6f64-cc56-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00145633/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace remontowe w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP56.26.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji elektrycznej etap IV - kontynuacja oraz prace remontowe na parterze (malowanie pomieszczeń i wykonanie zabudowy klatki schodowej bocznej):W zakresie prac będzie wykonana wymiana przewodów, tablic elektrycznych oraz wymiana energochłonnych opraw świetlówkowych na nowoczesne energooszczędne oprawy LED; malowanie sal lekcyjnych, korytarza, głównej klatki schodowej, wykonanie zabudowy klatki schodowej bocznej, w konstrukcji aluminiowej w klasie ppoż. EI 30, Roboty remontowe w salach nr 11 i 12.
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 313497,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja wyciągu wentylacyjnego w kuchni wraz z montażem okapu oraz wyprowadzeniem wentylacji na zewnątrz:Remont obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z zamontowaniem okapu. Wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej dla pomieszczenia kuchni, czerpni powietrza oraz wyrzutni.
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39714000-0 - Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 110467,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont obejmuje demontaż istniejącej posadzki z wykładziny podłogowej wraz z podkładem samopoziomującym. Dokładne oczyszczenie posadzki, wzmocnienie ewentualnych zarysowań, zagruntowanie podłoża, wykonanie nowej warstwy samopoziomującej oraz ułożenie nowej posadzki z wykładziny podłogowej.Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 35979,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace obejmują wykonanie i wymianę balustrad na klatkach schodowych w budynku. Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w załączniku nr 6.4.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 83643,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Tożsamy wymóg został wskazany w SWZ (pkt XII.4.3).
Wykonawca złożył ofertę przez Miniportal UZP przesyłając plik, który został zaszyfrowany przez Miniportal i dostarczony Zamawiającemu jako archiwum zip. Po otwarciu oferty przez odszyfrowanie dokonane przez Miniportal Zamawiający otrzymał ofertę jako plik pdf: „oferta.pdf”.
Plik ten nie zawiera żadnego podpisu – ani podpisu kwalifikowanego, ani zaufanego, ani też osobistego, co Zamawiający stwierdził trzema narzędziami: aplikacją Szafir oraz dwoma narzędziami internetowymi dostępnymi na stronach moj.gov.pl oraz weryfikacjapodpisu.pl.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy pzp. Jest ona bowiem niezgodna z przepisami ustawy pzp (art. 63 ust. 2) oraz niezgodna z warunkami zamówienia (pkt XII.4.3 SWZ). Oferta jest nieważna i nie może brać udziału w wyborze oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa parkingu na os. Wysokim w rejonie budynku nr 15 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia.
- Zakup licencji/licencji subskrypcyjnej oprogramowania Microsoft 365 w modelu licencjonowania CSP lub oprogramowania równoważnego
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.