Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121253/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00121253/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20 (po zmianach)
- 2021/BZP 00121654/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK W BOGUSZOWIE-GORCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366047498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748421107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@coj.boguszow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.coj.boguszow-gorce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50208667-e956-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121253/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.COJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153495,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - „Dowóz uczniów z terenu gminy Boguszów-Gorce do placówek oświatowych na terenie miasta Wałbrzych”.1) Zakres zamówienia w ramach 1 części obejmuje:
Świadczenie usługi w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych taborem samochodowym specjalistycznym przez 10 miesięcy (od dnia 01.09.2021 r. do dnia 30.06.2022 r.) – z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).
Przewozy odbywać się będą z ustalonych z Zamawiającym przystanków z terenu Gminy Boguszów – Gorce do następujących szkół w Wałbrzychu:
• Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 10 w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5a, 58-306 Wałbrzych;
• Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 26 w Wałbrzychu, ul. Palisadowa 48, 58-316 Wałbrzych;
• Zespołu Szkół Nr 4, ul. dra Sokołowskiego 75, 58 - 309 Wałbrzych;
• Przedszkola Samorządowego Nr 17 z Oddziałami Specjalnymi w Wałbrzychu im. Jana Brzechwy, ul. Hirszfelda 15, 58-309 Wałbrzych
i z powrotem.
Długość jednego kursu wynosi około 45 km. Dziennie planowane jest wykonywanie 4 kursów dla grupy około 16-20 uczniów – łącznie dziennie około 180 km. Szczegóły w przedmiotowej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 97862,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - „Dowóz uczniów z Boguszowa-Gorc do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle oraz do Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych w Wałbrzychu”.1) Zakres zamówienia w ramach 2 części obejmuje:
Świadczenie usługi w zakresie przewozu 3 - 5 niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Boguszów-Gorce do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Nowe Siodło 73, 58-350 Mieroszów oraz 1 - 3 uczniów do Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 24 i z powrotem.
Dowóz organizowany będzie przez 10 miesięcy (od dnia 01.09.2021 r. do dnia 30.06.2022 r.) – jeden rok szkolny z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii)
Długość jednego kursu w jedną stronę wynosi około 35 km. Dziennie planowane jest wykonywanie 2 kursów – około 70 km, Szczegóły w przedmiotowej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 55632,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Robert Frankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861436789
7.3.3) Ulica: Różana 10
7.3.4) Miejscowość: Boguszów-Gorce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-371
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78427,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Franek BUS Usługi Transportowe Sławomir Frankowski z siedzibą ul. Świerkowa 11, 58-379 Czarny Bór, którego oferta została wybrana w 2 części zamówienia uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z odrzuceniem drugiej z dwóch ofert złożonej w 2 części zamówienia art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych nie miał w tym przypadku zastosowania.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Jako wartość umowy zawartej w ramach 1 części zamówienia została wskazana szacowna maksymalna wartość umowy tj. szacunkowa maksymalna liczba kilometrów dowozu tj. 33 660 km x podana w ofercie cena za 1 km brutto – 2,33 = 78 427,80 zł brutto
- W wartości zamówienia i w wartości części zamówienia została wskazana kwota netto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postępowanie powtórzone
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.