Og³oszenie z dnia 2023-04-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00203877/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00248832/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓ£ ¦WIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W SIEKIERKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CEDYNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684580
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cedynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 914317808
1.5.8.) Numer faksu: 914144162
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cedynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cedynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓ£ ¦WIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W SIEKIERKACH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3134b07b-e29e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00189815
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00048607/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓ£ ¦WIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W SIEKIERKACH
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cedynia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Zasady komunikacji elektronicznej zosta³y, z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków w
niniejszym og³oszeniu o zamówieniu szczegó³owo opisane w specyfikacji warunków zamówienia;
2) ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem „Formularza”, dostêpnego na Platformie Zakupowej, w
miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i innych dokumentów zamówienia; oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona za po¶rednictwem
formularza wiadomo¶ci, albo na adres poczty elektronicznej zostanie odrzucona jako niezgodna z ustaw± pzp;
3) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cedynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a tak¿e inne dokumenty sk³adane wraz z ofert± przygotowuje siê i sk³ada siê, pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci Strona 6 z 24
elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstw± elektroniczn± (tzw.
podpisem osobistym);
2) w celu z³o¿enia oferty Wykonawca mo¿e, ale nie musi za³o¿yæ konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycz±ca rejestracji i
logowania dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej,
ani logowania.
4) korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezp³atne.
5) za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna
data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4. Zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez Wykonawców po wyborze oferty, w celu
zawarcia umowy. Zalecenia i rekomendacje Zamawiaj±cego:
1. w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem
kwalifikowanym PAdES, ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu;
2. w celu ewentualnej kompresji danych wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z;
3. pliki w innych formatach ni¿ PDF opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Plik z podpisem nale¿y przekazywaæ ³±cznie z
dokumentem podpisywanym;
4. w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami
podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików;
5. przetestowanie, z odpowiednim wyprzedzeniem, mo¿liwo¶ci prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików
oferty;
6. nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem
integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje,
¿e:
1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Cedynia reprezentowany przez Burmistrza
Cedyni, z siedzib± w Cedyni, plac Wolno¶ci 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006,
email:cedynia@cedynia.pl ;
2) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, 3) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy,
4) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:-przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego - je¿eli
okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata;- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji
- w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
5) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach
ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO,
7) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania
przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem
wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych
osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego
prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz±
przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy RODO,
8) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w
art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu
umo¿liwienia korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu
na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INF.271.1.7.2023.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z
zagospodarowaniem terenu wokó³ nowo wybudowanej ¶wietlicy socjoterapeutycznej w miejscowo¶ci Siekierki, gm. Cedynia
( dz. nr 20/4 i dz. nr 16/1, obrêb Siekierki).
Zakres prac budowlanych dotyczy wykonanie robót zwi±zanych z:
zagospodarowaniem terenu wokó³ ¶wietlicy t. j.: monta¿ elementów ma³ej architektury (³awki, kosz na ¶mieci);
uk³adem komunikacyjnym, utwardzeniem terenu: droga dojazdowa, parking, podjazd dla osób niepe³nosprawnych, chodniki i ci±gi pieszo- jezdne, odwodnienie i zieleñ;
Szczegó³owy zakres robót zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia, na którego sk³adaj± siê
nastêpuj±ce dokumenty:
1) Projekt budowlany bran¿a: architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, drogowa;
2) Szczegó³owa specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót– „STWiOR”
3) Przedmiar robót
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêcej
punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria wed³ug wzoru C + G i przyjêt± metodê oceny ofert.
W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, a nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru
najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on
Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert
dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿
zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cyzdolno¶ci technicznej i zawodowej w zakresie posiadanego do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie
zamówienia, w zakresie posiadanego do¶wiadczenia je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5
lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co
najmniej jedn± robotê budowlan± podobn± do zakresu zamówienia o warto¶ci brutto co najmniej: 200 000,00 z³ brutto
(s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto ) ka¿da, w zakresie niezbêdnym do wykazania do¶wiadczenia, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty
zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Za robotê podobn± do zakresu przedmiotu zamówienia uznaje siê wykonanie robót budowlanych, których przedmiotem by³o
zagospodarowanie terenu wraz z budow± ci±gów komunikacyjnych, zwi±zanego z budowa, przebudowa lub rozbudowa budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci brutto co najmniej 200 000,00 PLN.
Przez zamówienie nale¿y rozumieæ: zamówienie rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie;
zamówienie zakoñczone w w/w okresie, a rozpoczête wcze¶niej ni¿ w w/w okresie. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych
siê wspólnie o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci
jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³u podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu
spe³nienia powy¿szego warunku.
To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie polega³ na potencjale
podmiotów udostêpniaj±cych mu zasoby. W takim przypadku warunek udzia³u w postêpowaniu musi spe³niaæ w ca³o¶ci ten
podmiot.
Wymagane roboty budowlane musz± byæ wykonane w ramach oddzielnych umów. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia
kilku robót o warto¶ci ni¿szej ni¿ wymagana w celu spe³niania wymaganego warunku do¶wiadczenia.
W przypadku gdy warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w
oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Za datê wszczêcia postêpowania
Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP
nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia.
szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w rozdziale IV SWZ pkt 3 i 4.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych
wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego wraz z za³±czeniem: Dowodów
okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty W przypadku ofert wspólnych wykaz sk³ada
pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania
zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego. W
przypadku ofert wspólnych wykaz sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia.
Szczegó³owe informacje zawarto w rozdziale VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualne
na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci
informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstawy
wykluczenia z postêpowania wskazanej w art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, dotycz±cej zawarcia z innymi
wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji (w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) - chyba, ¿e w postêpowaniu zostanie z³o¿ona
tylko jedna oferta. W przypadku oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców
sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Szczegó³owe informacje zawarto w rozdziale VII SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie, w przypadku, októrym mowa w Rozdziale IV pkt 14 SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia
wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie, w przypadku, októrym mowa w Rozdziale IV pkt 14 SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia
wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:1) Formularz oferty, wed³ug wzoru udostêpnionego przez zamawiaj±cego;
2) Pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG);
3) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów rejestrowych, je¿eli
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (NIP, Regon, nr KRS);
4) O¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp, traktuj±ce:
a) o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego.
Informacje zawarte w ww. o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z
postêpowania
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z
wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia;
b) o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego. Informacje zawarte
w ww. o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z
wykonawców zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru przekazanego przez
zamawiaj±cego
Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.
d) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy wykonaj±
poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego (w tre¶ci formularza ofertowego).
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym
podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tego podmiotu.
Uwaga! Ww. zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.
b) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby wed³ug wzoru
przekazanego przez zamawiaj±cego.
Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcjalub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofert± wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo w
oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w Rozdziale XI, uprawniaj±ce do
wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê
do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy
wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum,
zawieraj±c±, co najmniej:
a)zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim
zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê
zamówienia,
b) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, c)czas
obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia
oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw
wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty w
zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postêpowaniu
sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej Umowy wstosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, polegaj±cych na:
1) zmianie terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie zakresu ¶wiadczenia oraz sposobu spe³nienia ¶wiadczenia;
4) zmianie osób wskazanych do realizacji zamówienia. Zmiany umowy
wprowadzane s± w formie aneksów. Z uwagi na limit znaków szczegó³owe informacje dotycz±ce
przewidywanych zmian umowy zawarte s± w paragrafie 18 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do swz
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cedynia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy zagraniczni: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniej±cego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zu¶nianka w ci±gu drogi gminnej nr 101853B w miejscowo¶ci Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowo¶ci Janowo gmina D±browa Che³miñska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rz±dcówki z przeznaczeniem na Gminn± Bibliotekê w K±kolewnicy
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Poprawa bezpieczeñstwa dróg gminnych poprzez przebudowê chodników i miejsc postojowych wraz z do¶wietleniem przej¶cia dla pieszych w zakresie dz. Nr 43/23 obr. 0001 w m. Reda.
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.