Og³oszenie z dnia 2021-09-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00251067/01 - Wynik z dnia 2021-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposa¿enie Klubu Senior+II w ¦wiebodzicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposa¿enie Klubu Senior+II w ¦wiebodzicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3f48e7c-1c4a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00189862
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00017371/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Utworzenie i wyposa¿enie Klubu Seniora+II w ¦wiebodzicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami
w zakresie o¶wiadczeñ, wniosków zawiadomieñ oraz informacji, przekazywane bêd± za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê
ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ
mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z
tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo Zamówieñ Publicznych.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê
w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje siê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w
¦wiebodzicach jest Burmistrz Miasta ¦wiebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ
poprzez e-mail iod@swiebodzice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ publicznych zgodnie z art. 6 ust.
1 lit. c RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze) i art. 6 ust. 1 lit. e RODO (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej
administratorowi) z zakresu administracji samorz±dowej lub administracji rz±dowej na³o¿onych ustaw±
z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. 2019r. poz. 2010).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ
publicznych (Dz.U. 2019 poz.2019).
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Pani/Pana dane bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania, a
po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa.
7. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby podaj±cej jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
PZP.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO.
9. Pañstwa dane osobowe mog± byæ udostêpniane zgodnie z odrêbnymi przepisami s³u¿bom,
organom administracji publicznej, prokuraturze oraz innym podmiotom, je¿eli wyka¿± w tym interes
prawny w otrzymaniu danych.
10. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpniane podmiotom lub osobom upowa¿nionym na podstawie
przepisów prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 257073,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej, robót budowlanych, remontowych oraz zakup i monta¿ wyposa¿enia w zakresie:
1) zmiany sposobu u¿ytkowania istniej±cego lokalu us³ugowego na parterze budynku wielorodzinnego z us³ugami przy ul. WSK 1 w ¦wiebodzicach.
Powierzchnia u¿ytkowa lokalu 88,5 m2, planuje siê w nim wykonanie podzia³u pomieszczeñ zgodnie z zestawieniem:
- Przedsionek pom. nr 1 3,7m2
- Sala z aneksem kuchennym pom. nr 2 54,0m2
- Sala edukacyjna pom. nr 3 18,30m2
- Korytarz pom. nr 4 6,9m2
- Toaleta dla niepe³nosprawnych pom. nr 5 3,6m2
- Toaleta pom. nr 6 2,0m2,
2) wyposa¿enia wyremontowanego lokalu w instalacje niezbêdne do jego prawid³owego funkcjonowania zgodnie z projektem budowlanym w celu prawid³owego funkcjonowania klubu seniora,
3) Wyposa¿enia lokalu w sprzêt i meble zgodnie ze specyfikacj±.
Wszelkie prace nale¿y przeprowadziæ zgodnie z wiedz±, sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa oraz Specyfikacj± Warunków Zamówienia.
2. W trakcie realizacji zamówienia nale¿y:
1) zabezpieczyæ teren placu budowy przed wej¶ciem osób postronnych zgodnie z przepisami prawa,
2) szczegó³owo sprawdziæ w terenie warunki wykonania zamówienia,
3) zorganizowaæ teren budowy,
4) w imieniu Zamawiaj±cego zarejestrowaæ dziennik budowy oraz zg³osiæ rozpoczêcie robót we w³a¶ciwym nadzorze budowlanym,
5) Wykonaæ dokumentacjê projektow± zmiany funkcji lokalu z us³ugowego (handlowy) na klub seniora, wykonaæ projekt architektonicznio - budowlany instalacji gazu wraz z uzyskaniem koniecznych zgód lub pozwoleñ, do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z projektem i specyfikacj±.
6) wywie¼æ z terenu budowy materia³y nieu¿yteczne na sk³adowisko odpadów,
7) uporz±dkowaæ teren w oko³o budynku budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem,
8) zapewniæ dostawê materia³ów, sprzêtu i narzêdzi niezbêdnych do wykonania robót budowlanych,
9) wykonaæ badania, sprawdzenia i pomiary,
10) wykonaæ operat kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach dla Zamawiaj±cego, zgodnie
z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
2. W zakresie warunku okre¶lonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy PZP (zdolno¶ci technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazaæ, ¿e:
2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem termin usk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie i/lub nadbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej wiêkszej ni¿ 80,00m2, w zakresie którego by³o wykonanie: instalacji wod-kan, ogrzewczej, elektrycznej lub w okresie ostatnich 5 lat zrealizowa³ zadanie polegaj±ce na budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie i/lub nadbudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni u¿ytkowej wiêkszej ni¿ 300 m2 w zakresie którego by³o wykonanie: instalacji wod-kan, ogrzewczej, elektrycznej, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Na potwierdzenie spe³nienia ww. warunku Wykonawcy przed³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt 6.8 oraz - na wezwanie, o¶wiadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 11.19 SWZ.
2.2. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia oraz posiadaj± nastêpuj±ce kwalifikacje na pe³nionych funkcjach:
a) Kierownika budowy:
• wykszta³cenie wy¿sze,
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 784.) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 784) z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 78),
• minimum 3 lata do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (³±cznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
b) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±cy ³±cznie:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 784) z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 78),
• minimum 1 rok do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
c) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych posiadaj±cy ³±cznie:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 784) z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 78),
• minimum 1 rok do¶wiadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (³±cznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.
Na potwierdzenie spe³nienia ww. warunku Wykonawcy przed³o¿± o¶wiadczenie wymienione w pkt 6.8 oraz - na wezwanie, o¶wiadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 11.19 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w punkcie 6.2.1. – za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cego wymagania okre¶lone w punkcie 6.2.2., porz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty - o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (podpisane zgodnie z informacj± zawart± w pkt 11.16.2) Formularz oferty – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) Wstêpne o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (podpisane zgodnie z informacj± zawart± w pkt 11.16. – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 3), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja),zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci
pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania
Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy.
Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj.
zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki
cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób
reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany tre¶ci Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zgodne z art. 454 i 455 ustawy Pzp.2. Zmiany Umowy bêd± mog³y nast±piæ w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Zamówienia lub ¶wiadczenia Stron,
2) powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
3) terminu koñcowego wykonania przedmiotu Umowy, okre¶lonego w §3 ust. 1.
3. Zmiana terminu wykonania Umowy mo¿e nast±piæ, je¿eli Wykonawca w ci±gu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ zmiany terminu przed³o¿y Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê terminu wykonania Zamówienia wraz z uzasadnieniem. Zamawiaj±cy, po rozpatrzeniu wniosku w terminie 7 dni, mo¿e wyraziæ zgodê na zmianê terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu Umowy uzgodnionego przez obie Strony.
4. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiaj±cego zmiany terminu, o której mowa w ust. 3, sporz±dzony zostanie aneks do Umowy, zmieniaj±cy termin zakoñczenia wykonania Zamówienia.
5. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane
w dokumentacji technicznej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
4. W przypadku zaistnienia przes³anek, o których mowa w ust. 2 i 3 Wykonawca ma mo¿liwo¶æ wyst±pienia z wnioskiem do Zamawiaj±cego, odpowiednio o przed³u¿enie terminu realizacji Umowy i/lub zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy. Wykazanie wp³ywu zmian na realizacjê zamówienia obci±¿a Wykonawcê.
5. W przypadku, gdy Wykonawca z³o¿y wniosek o przed³u¿enie terminu realizacji Umowy, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o akceptacji wniosku w ca³o¶ci lub w czê¶ci, b±d¼ jego odrzuceniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach - platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wiebodzicach w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2025 roku
- Przygotowywanie i wydawanie gor±cych obiadów dla klientów OPS w ¦wiebodzicach na terenie miasta ¦wiebodzice w lokalu wykonawcy oraz catering dla uczestników ¦wietlicy ¦rodowiskowej w 2025 r.
- Budowa odcinka drogi ul. Przemys³owej w ¦wiebodzicach wraz z rozbudow± uzbrojenia technicznego
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ¶wietlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa ¶wietlicy w so³ectwie Skórzewa w miejscowo¶ci Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. ¦wiêty Marcin 87. Zadanie II. Etap VI - instalacja systemów bezpieczeñstwa po¿arowego
- Modernizacja instalacji o¶wietlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Bia³ej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska pi³karskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Remont pomieszczeñ kawiarni
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.