eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeOpracowanie PFU w celu realizacji zadania pn.: "Przebudowa i dostosowanie szybu i szybika "Guido" do potrzeb obsługi zjazdów załogi i osób niebędących pracownikami kopalni"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie PFU w celu realizacji zadania pn.: „Przebudowa i dostosowanie szybu i szybika „Guido” do potrzeb obsługi zjazdów załogi i osób niebędących pracownikami kopalni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.4.2.) Miejscowość: Zabrze

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 630 30 91 wew. 2200

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190089

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00186278/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
I. Dot. "Okres realizacji zamówienia": Termin realizacji zamówienia - do 15.12.2022 r. w tym:
-Etap I i II dotyczący szybika „Guido” - nie później niż do 15.12.2021 r.
-Etap III i IV dotyczący szybu „Guido” - nie później niż do 15.12.2022 r.
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia datą dzienną z uwagi na konieczność rozliczenia dotacji przyznawanej na realizację zadania do końca danego roku.
II. Dok. zmian do umowy: e. zmiany, o których mowa w ust. 1.3, mogą być wprowadzane nie częściej niż raz w roku poprzez zestawienie kosztów świadczenia usług wymienionych w § 5 ust. 1 lit. d oraz wskaźnika o którym mowa w ust. 1.3 lit. a. Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że wskaźnik o którym mowa w ust. 1.3 lit. a ulegnie zmianie o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca w którym dokonano poprzedniej zmiany.
f. Poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1.3 należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie, zatem uprawnienie do zmiany
wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu.
g. W przypadku obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie zapisy ust. 1.3 stosuje się odpowiednio do Zamawiającego.
h. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania i po podpisaniu aneksu.
i. brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach.
j. w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o zapis ust. 1.3 Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania powyższej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej umowy oraz przedłożenia oświadczenia Podwykonawcy o dokonanej zmianie.
1.4. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia w oparciu o regulację wynikającą z art. 436 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem następujących reguł:
a. zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia
zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących
niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że
wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie; (....) Pozostałe zmiany umowy oraz określenie warunków wprowadzania tych zmian znajduje się w § 12 Zmiany umowy Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

Po zmianie:
I. Dot. "Okres realizacji zamówienia": Termin realizacji zamówienia - do 15.12.2022 r. w tym:
-Etap I dotyczący szybika „Guido” - nie później niż do 15.12.2021 r.
-Etap II dotyczący szybika „Guido” - do 10 tygodni od daty wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do wykonania prac. Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania prac nie później niż do 10.01.2022 r.
-Etap III i IV dotyczący szybu „Guido” - nie później niż do 15.12.2022 r.
Zamawiający określa termin realizacji zamówienia datą dzienną z uwagi na konieczność rozliczenia dotacji przyznawanej na realizację zadania do końca danego roku.
II. Dok. zmian do umowy: e. zmiany, o których mowa w ust. 1.3, mogą być wprowadzane nie częściej niż raz w roku poprzez zestawienie kosztów świadczenia usług wymienionych w § 5 ust. 1 lit. d oraz wskaźnika o którym mowa w ust. 1.3 lit. a. Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że wskaźnik o którym mowa w ust. 1.3 lit. a ulegnie zmianie o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca w którym dokonano poprzedniej zmiany.
f. Poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1.3 należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie, zatem uprawnienie do zmiany
wynagrodzenia przysługuje zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającemu.
g. W przypadku obniżenia cen lub kosztu w stosunku do cen lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie zapisy ust. 1.3 stosuje się odpowiednio do Zamawiającego.
h. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania i po podpisaniu aneksu.
i. brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach.
j. w przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o zapis ust. 1.3 Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania powyższej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej umowy oraz przedłożenia oświadczenia Podwykonawcy o dokonanej zmianie.
1.4. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia w oparciu o regulację wynikającą z art. 436 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem następujących reguł:
a. zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia
zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących
niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że
wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie; (....) Pozostałe zmiany umowy oraz określenie warunków wprowadzania tych zmian znajduje się w § 12 Zmiany umowy Projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.