Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147693/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż elementów scenografii na potrzeby spektaklu West Side Story według koncepcji scenografa Pana Grzegorza Policińskiego
z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku imienia Stanisława Moniuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odeska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-406
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@oifp.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oifp.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://oifp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż elementów scenografii na potrzeby spektaklu West Side Story według koncepcji scenografa Pana Grzegorza Policińskiegoz podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ea55ae-cd18-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029434/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie i dostawa scenografii do spektaklu West Side Story
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 645800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pod nazwą „Scena ulice” oraz „Scena szwalnia i pokój Marii”4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 489540,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pod nazwą „Scena na dachach”4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 35916,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 pod nazwą „Scena Bójki nr 1 – na Statui Wolności”4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 81795,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 pod nazwą „Scena Bójki nr 2 – na boisku szkolnym oraz balu”4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 77490,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 pod nazwą „Scena w garażach”4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 53013,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 pod nazwą „Rekwizyty”4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 56580,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431188,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431188,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431188,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deko-Bau Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922477943
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431188,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przypadku ziszczenia się przesłanek wymienionych w art. 255 Pzp, Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. W przedmiotowej sprawie Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzyć przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na „Wykonanie, dostawę i montaż elementów scenografii na potrzeby spektaklu „West Side Story” z podziałem na części – nr postępowania DA.261.4.2022. Termin składania ofert upłynął 16 maja 2022 r. Kwotę jaką przeznaczono na sfinansowanie zamówienia określonego w części nr 2 to 35.916,00 zł brutto.
W trakcie prowadzenia postępowania w części nr 2 wpłynęła tylko jedna oferta firmy Deko-BAU Sp. z o.o. 59-300 Lubin, ul. Ścinawska 1 NIP 692-247-79-43 na kwotę 93.246,30 zł brutto. W dniu 26.05.2022 po negocjacjach, wykonawca nie złożył nowej oferty w tej części. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.
W następstwie ww. okoliczności Zamawiający zobligowany został do unieważnienia postępowania w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161267,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161267,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161267,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deko-Bau Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922477943
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161267,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78392,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78392,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78392,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deko-Bau Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922477943
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78392,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68883,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68883,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68883,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deko -Bau Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922477943
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68883,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deko - Bau Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922477943
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-22INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy obiektu BPN-T
- Usługa odbioru i unieszkodliwienia popiołu z obozowisk ZZ PODLASIE w podziale na trzy części
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego na okres 6 miesięcy
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.