eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzeprowadzenie konserwacji:Biblii brzeskiej oraz HebrajskiejBiblii Huttera, rzeźb - dwóch medalionów z przedstawieniami końskich łbów, Inkunabułu (1450-1513)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie konserwacji:Biblii brzeskiej oraz HebrajskiejBiblii Huttera, rzeźb - dwóch medalionów z przedstawieniami końskich łbów, Inkunabułu
(1450-1513)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM PODLASKIE W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-426

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 84 740 77 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie konserwacji:Biblii brzeskiej oraz HebrajskiejBiblii Huttera, rzeźb - dwóch medalionów z przedstawieniami końskich łbów, Inkunabułu
(1450-1513)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bca83bb8-e1a8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031270/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie konserwacji: Biblii brzeskiej oraz Hebrajskiej Biblii Huttera, rzeźb - dwóch medalionów z przedstawieniami końskich łbów, Inkunabułu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://muzeum.bialystok.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest
pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod
adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.bialystok.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 11.4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zam., ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,  Google Chrome od wersji 20. 11.5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.11.7.Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalujako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Składanie ofert.11.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 11.9. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 11.10.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 11.11. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. Szczegóły w Rozdz.11 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://muzeum.bialystok.pl/zamowienia-publiczne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016,str.1),dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Konserwacja: Biblii brzeskiej oraz Hebrajskiej Biblii Huttera, rzeźb - dwóch medalionów z przedstawieniami końskich łbów, Inkunabułu beatevirgins per modu [m] tractans autorstwa Bernardinusa deBustis (1450-1513)”prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;4)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;7)Wykonawca posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;8)Wykonawcy nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art.15 i art.16 rozporządzenia2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MBG.261.3.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja Biblii brzeskiej . 1) Przeprowadzenie konserwacji w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z transportem (nie dotyczy części 3), ubezpieczeniem w trakcie transportu (nie dotyczy części 3) i dostarczeniem (nie dotyczy części 3) do wskazanego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku;
2) Opracowanie programu prac konserwatorskich w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy i przekazanie do akceptacji Zamawiającego;
3) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu prac konserwatorskich, w dwóch egzemplarzach dla części 1, 2 i 4 (1 egzemplarza w formie papierowej, drugi egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive) oraz w trzech egzemplarzach dla części 3 (2 egzemplarze w formie papierowej, trzeci egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive);
4) Prowadzenie dokumentacji z przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowaniach wyników w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć; oraz opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującym standardem dokumentacji prac i przekazaniu jej Muzeum Podlaskiemu po zakończeniu prac konserwatorskich – dotyczy części 3.
5) Pakowanie w bezpieczne i przeznaczone do pakowania zabytków opakowania i transport przedmiotu umowy z oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku do miejsca przeprowadzenia konserwacji oraz transport powrotny do wskazanego przez Zamawiającego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na koszt Wykonawcy(nie dotyczy części 3). Warunki, sposoby i tryb przenoszenia muzealiów musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 maja 2008 r. (Dz. U. 2008 r., nr 91, poz. 569).
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92311000-4 - Dzieła sztuki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazano w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja Hebrajskiej Biblii Huttera, 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przeprowadzenie konserwacji w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z transportem (nie dotyczy części 3), ubezpieczeniem w trakcie transportu (nie dotyczy części 3) i dostarczeniem (nie dotyczy części 3) do wskazanego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku;
2) Opracowanie programu prac konserwatorskich w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy i przekazanie do akceptacji Zamawiającego;
3) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu prac konserwatorskich, w dwóch egzemplarzach dla części 1, 2 i 4 (1 egzemplarza w formie papierowej, drugi egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive) oraz w trzech egzemplarzach dla części 3 (2 egzemplarze w formie papierowej, trzeci egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive);
4) Prowadzenie dokumentacji z przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowaniach wyników w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć; oraz opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującym standardem dokumentacji prac i przekazaniu jej Muzeum Podlaskiemu po zakończeniu prac konserwatorskich – dotyczy części 3.
5) Pakowanie w bezpieczne i przeznaczone do pakowania zabytków opakowania i transport przedmiotu umowy z oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku do miejsca przeprowadzenia konserwacji oraz transport powrotny do wskazanego przez Zamawiającego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na koszt Wykonawcy(nie dotyczy części 3). Warunki, sposoby i tryb przenoszenia muzealiów musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 maja 2008 r. (Dz. U. 2008 r., nr 91, poz. 569). 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92311000-4 - Dzieła sztuki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wskazano w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja Rzeźb - dwóch medalionów z przedstawieniami końskich łbów. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przeprowadzenie konserwacji w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z transportem (nie dotyczy części 3), ubezpieczeniem w trakcie transportu (nie dotyczy części 3) i dostarczeniem (nie dotyczy części 3) do wskazanego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku;
2) Opracowanie programu prac konserwatorskich w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy i przekazanie do akceptacji Zamawiającego;
3) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu prac konserwatorskich, w dwóch egzemplarzach dla części 1, 2 i 4 (1 egzemplarza w formie papierowej, drugi egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive) oraz w trzech egzemplarzach dla części 3 (2 egzemplarze w formie papierowej, trzeci egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive);
4) Prowadzenie dokumentacji z przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowaniach wyników w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć; oraz opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującym standardem dokumentacji prac i przekazaniu jej Muzeum Podlaskiemu po zakończeniu prac konserwatorskich – dotyczy części 3.
5) Pakowanie w bezpieczne i przeznaczone do pakowania zabytków opakowania i transport przedmiotu umowy z oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku do miejsca przeprowadzenia konserwacji oraz transport powrotny do wskazanego przez Zamawiającego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na koszt Wykonawcy(nie dotyczy części 3). Warunki, sposoby i tryb przenoszenia muzealiów musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 maja 2008 r. (Dz. U. 2008 r., nr 91, poz. 569). 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92311000-4 - Dzieła sztuki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

92312000-1 - Usługi artystyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazano w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja Inkunabułu beatevirgins per modu [m] tractans autorstwa Bernardinusa deBustis (1450-1513) z kolekcji Muzeum w Tykocinie Oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przeprowadzenie konserwacji w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z transportem (nie dotyczy części 3), ubezpieczeniem w trakcie transportu (nie dotyczy części 3) i dostarczeniem (nie dotyczy części 3) do wskazanego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku;
2) Opracowanie programu prac konserwatorskich w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy i przekazanie do akceptacji Zamawiającego;
3) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej: opisowej i fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu prac konserwatorskich, w dwóch egzemplarzach dla części 1, 2 i 4 (1 egzemplarza w formie papierowej, drugi egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive) oraz w trzech egzemplarzach dla części 3 (2 egzemplarze w formie papierowej, trzeci egzemplarz w formie elektronicznej na pendrive);
4) Prowadzenie dokumentacji z przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowaniach wyników w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć; oraz opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującym standardem dokumentacji prac i przekazaniu jej Muzeum Podlaskiemu po zakończeniu prac konserwatorskich – dotyczy części 3.
5) Pakowanie w bezpieczne i przeznaczone do pakowania zabytków opakowania i transport przedmiotu umowy z oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku do miejsca przeprowadzenia konserwacji oraz transport powrotny do wskazanego przez Zamawiającego oddziału Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na koszt Wykonawcy(nie dotyczy części 3). Warunki, sposoby i tryb przenoszenia muzealiów musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 maja 2008 r. (Dz. U. 2008 r., nr 91, poz. 569). 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92311000-4 - Dzieła sztuki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312000-1 - Usługi artystyczne

92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia:
w zakresie części 1:
1) co najmniej jedną osobą(osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich), która:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonała co najmniej jedną usługę o wartości minimum 60 000,00 zł brutto polegającą na konserwacji zabytku na podłożu papierowym z okresu staropolskiego wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku lub wpisanego do inwentarza muzeum,
b) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
w zakresie części 2:
1) co najmniej jedną osobą(osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich), która:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonała co najmniej jedną usługę o wartości minimum 30 000,00 zł brutto polegającą na konserwacji zabytku na podłożu papierowym z okresu staropolskiego wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku lub wpisanego do inwentarza muzeum,
b) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz, która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
w zakresie części 3:
1) co najmniej jedną osobą (która będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich), która:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonała co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji dzieła sztuki o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, polegającą na konserwacji zabytku w postaci rzeźby kamiennej i detalu architektonicznego przedmiotu/obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku lub wpisanego do inwentarza muzeum,
b) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz, która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
w zakresie części 4:
1) co najmniej jedną osobą(osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich),która:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonała co najmniej jedną usługę o wartości minimum 40 000,00 zł brutto polegającą na konserwacji zabytku na podłożu papierowym z okresu staropolskiego wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku lub wpisanego do inwentarza muzeum,
b) ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz, która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie osób wyraźnie określić wartość oraz zakres prac wykonanych przez wskazaną tam osobę, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu wskazany w pkt. 6.1.4 pkt. 1).
2) W celu spełnienia wykazania warunku udziału w postępowaniu, wartość minimalna [w zł] brutto odnosi się do jednej pracy konserwatorskiej.
3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
4) Wykształcenie i tytuły zawodowe mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne w wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów.
5) Doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
6.2. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wyk. na dzień składania ofert:
a)nie podlega wykluczeniu, b)spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Oświad. należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ.
8.1.2.Jeżeli Wyk. nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zam. wezwie Wyk. odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wyk. podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postęp.8.1.3.Zam. może żądać od wyk. wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadcz., o których mowa w pkt.8.1SWZ. 8.1.4.Jeżeli złożone przez Wyk. oświadcz., o którym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zam., może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dok. istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykon. warunków udziału w postęp. lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.8.2.Zam. wezwie Wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym term. (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podm. środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):8.2.1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postęp.: a)wykaz osób, skierowanych przez wyk. do realizacji zam. publ., w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami bud., wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zam. publ., a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Zał. nr 7 do SWZ , - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 6.1.4. SWZ; 8.2.2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zam. nie wymaga złożenia przez Wyk. podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.8.3.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zam. może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiot. środków dowodowych, wskazanych w pkt. 8.2.1 SWZ.8.4.Wyk. składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zam. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.8.5.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zam. może w każdym czasie wezwać Wyk. lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiot. środk. dowod. aktualnych na dzień ich złożenia.8.6.Zam. nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2070), o ile Wyk. wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków. 8.7.Wykon. nie jest zobowiązany do złożenia podmiot. środków dowodowych, które Zam. posiada, jeżeli Wyk. wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.8.8.Jeżeli Wyk. nie złożył podm. środków dowodowych lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zam. wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wyk. podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.8.9.Zam. może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych podmiot. środków dowodowych.
Wykaz podmiotowych środków dowodowych został szczegółowo opisany w rozdziale 8 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
3) konieczne zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych które nie występowały w momencie zawarcia umowy,
4) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów,
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej
i podpisania przez obydwie strony umowy.
3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiający.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje,że wykluczeniu z postępowania podlegają także: wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr765/2006 z dnia 18.05.2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str.1, z późn.zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str.6, z późn.zm.4))albo wpisani na listę o której mowa w art.2 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;2)wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1.03.2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)nr765/2006 z dnia 18.05.2006r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006,str.1,z późn. zm.3)i rozporządzeniu Rady (UE) nr269/2014 z dnia 17.03.2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014,str.6,z późn. zm.4))albo wpisani na listę o której mowa w art.2 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt3 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;3)wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr765/2006 z dnia 18.05.2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr269/2014 z dnia 17.03.2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014,str.6, z późn. zm.4))albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie, o którym mowa powyżej następuje na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ww. przesłanek zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ww. przesłanek, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.Karę pieniężną, nakłada Prezes UZP, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.