eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski"Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630012930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lasówki 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: tel. 61 444 53 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8706123-a050-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi gastronomiczne na potrzeby Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8706123-a050-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057562/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi gastronomiczne na potrzeby Osrodka Sxkoleniowo-Wypoczynkowego w Porazynie w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640069,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych i gastronomicznych na rzecz Zamawiającego w budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Porażynie (zwanym dalej OSW) położonym w Porażyn Tartak 14, 64-330 Opalenica oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Są to usługi w zakresie przygotowania i podawania posiłków polegających na zapewnieniu i zorganizowaniu wyżywienia wraz z pełną obsługą na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Porażyn z wykorzystaniem znajdujących się urządzeń oraz własnego sprzętu i naczyń, w czasie przeprowadzanych - szkoleń, spotkań, konferencji oraz innych imprez, dla gości hotelowych(śniadanie, obiad, kolacja itp.) a także catering (dostawa posiłków) w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego. Świadczenie usług cateringowych i gastronomicznych organizowanych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Porażynie, dalej OSW w Porażynie zawarte są w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Posiłki będą zlecane Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie rodzaju produktów zawartych w załączniku nr 4 A do SWZ i potrzebnych ilości.Rzeczywista ilość posiłków wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od ilości gości, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
Do wyceny oferty należy przyjąć ilości kosztorysu ofertowego wg ilości określonych w załączniku nr 5 do SWZ oraz składu i gramatury wskazanej w załączniku 4 A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664086,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664086,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664086,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jadłodajnia RATUSZOWA Patryk Marciniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300148851

7.3.3) Ulica: 62-065

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664086,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.