eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Naprawy i konserwacje dróg leśnych oraz konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie Nadleśnictwa Białogard



Ogłoszenie z dnia 2021-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawy i konserwacje dróg leśnych oraz konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie Nadleśnictwa Białogard

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Białogard

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044022

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Koszalińska 3

1.4.2.) Miejscowość: Białogard

1.4.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 94312-11-12

1.4.8.) Numer faksu: 94 312-11-15

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana z leśnictwem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192112

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00178837/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
215000,00

Po zmianie:
415000,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard.
Zakres zadania obejmuje w szczególności:
‒ mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 3.500,00 m2,
‒ ułożenie nowej warstwy kruszywa budowlanego o frakcji 0-63mm i grubości warstwy nie mniejszej niż 13 cm na powierzchni 3.500,00 m2,
‒ uzupełnienie nawierzchni drogi kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm C50/30
o łącznej powierzchni 60,00 m2 oraz kruszywem budowlanym frakcji 0-63mm
o łącznej powierzchni 60,00 m2 (ręczne zagęszczanie na wybojach o głębokości do 5 cm w naprawach cząstkowych – zakres czynności: oskardowanie uszkodzonego miejsca, usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie kruszywem, zaklinowanie z polewaniem wodą, ubicie ręczne lub uwałowanie),
‒ odtworzenie rowów przydrożnych o głębokości do 30 cm na długości 100m,
‒ plantowanie, obrabianie na czysto poboczy na powierzchni 1.500,00 m2,
‒ czyszczenie przepustów z namułu na długości 20,00 m oraz oczyszczenie rowu wokół przepustu na dł. 100,00 m,
‒ regulacja (75 m2) oraz wymiana (7,50 m2) starych uszkodzonych płyt typu Jomb
o wym. 100x75x12,5mm,
‒ wzmocnienie i odtworzenie zarwanych poboczy na powierzchni 150,00 m2,
‒ konserwacja dróg leśnych na długości 5km. Sposób konserwacji dróg należy wykonać w następujący sposób: wyrównać nierówności nawierzchni poprzez frezowanie i mieszanie kruszywa zestawem maszynowym na głębokość od 8 do 10 cm w taki sposób, aby uniknąć wtórnego rozsortowania kruszywa i jednocześnie osiągnąć nawierzchnię o jednorodnej teksturze, wykonać profilowanie i nadać spadek daszkowy (dopuszczalny zakres 2-4%), zagęścić mieszankę (wskaźnik zagęszczenia Is≥0,97), doprowadzić do prawidłowego odwodnienia drogi leśnej poprzez usunięcie miejsc w których występują uszkodzone pobocza (zawyżone lub zaniżone). Proces konserwacji należy wykonać bez doziarnienia drogi – tylko istniejący wbudowany materiał.
‒ odtworzenie, pogłębienie, udrożnienie rowów melioracyjnych o głębokości do 30 cm (z rozplantowaniem urobku) na długości 1,0 km,
‒ mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć rzadkich na powierzchni 0,01ha,
‒ wymiana drewnianych podestów mnichów oraz kładek łączących stojak mnicha
z koroną grobli w ilości 24 m2,
‒ gruntowanie i malowanie mnichów na powierzchni 32,0 m2.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Białogard.
Zakres zadania obejmuje w szczególności:
‒ mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 10.500,00 m2,
‒ ułożenie nowej warstwy kruszywa budowlanego o frakcji 0-63mm i grubości warstwy nie mniejszej niż 13 cm na powierzchni 10.500,00 m2,
‒ uzupełnienie nawierzchni drogi kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm C50/30
o łącznej powierzchni 120,00 m2 oraz kruszywem budowlanym frakcji 0-63mm
o łącznej powierzchni 70,00 m2 (ręczne zagęszczanie na wybojach o głębokości do 5 cm w naprawach cząstkowych – zakres czynności: oskardowanie uszkodzonego miejsca, usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie kruszywem, zaklinowanie z polewaniem wodą, ubicie ręczne lub uwałowanie),
‒ odtworzenie rowów przydrożnych o głębokości do 30 cm na długości 100m,
‒ plantowanie, obrabianie na czysto poboczy na powierzchni 4.500,00 m2,
‒ czyszczenie przepustów z namułu na długości 60,00 m oraz oczyszczenie rowu wokół przepustu na dł. 100,00 m,
‒ regulacja (75 m2) oraz wymiana (7,50 m2) starych uszkodzonych płyt typu Jomb
o wym. 100x75x12,5mm,
‒ wzmocnienie i odtworzenie zarwanych poboczy na powierzchni 150,00 m2,
‒ konserwacja dróg leśnych na długości 5km. Sposób konserwacji dróg należy wykonać w następujący sposób: wyrównać nierówności nawierzchni poprzez frezowanie i mieszanie kruszywa zestawem maszynowym na głębokość od 8 do 10 cm w taki sposób, aby uniknąć wtórnego rozsortowania kruszywa i jednocześnie osiągnąć nawierzchnię o jednorodnej teksturze, wykonać profilowanie i nadać spadek daszkowy (dopuszczalny zakres 2-4%), zagęścić mieszankę (wskaźnik zagęszczenia Is≥0,97), doprowadzić do prawidłowego odwodnienia drogi leśnej poprzez usunięcie miejsc w których występują uszkodzone pobocza (zawyżone lub zaniżone). Proces konserwacji należy wykonać bez doziarnienia drogi – tylko istniejący wbudowany materiał.
‒ odtworzenie, pogłębienie, udrożnienie rowów melioracyjnych o głębokości do 30 cm (z rozplantowaniem urobku) na długości 1,0 km,
‒ mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć rzadkich na powierzchni 0,01ha,
‒ wymiana drewnianych podestów mnichów oraz kładek łączących stojak mnicha
z koroną grobli w ilości 24 m2,
‒ gruntowanie i malowanie mnichów na powierzchni 32,0 m2.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące

Po zmianie:
Okres realizacji - dni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:
2

Po zmianie:
75

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu
do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej: 150 000,00 zł - (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia
w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1 umowy) obejmującej naprawy i konserwacje bądź w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub remont: drogi o nawierzchni z kruszywa budowlanego o wartości łącznej minimum 260 000,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany
za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną:
- koparką kołową lub gąsienicową,
- równiarką samojezdną,
- samochodem samowyładowczym,
- spycharką kołową lub gąsienicową,
- walcem wibracyjnym,
- rozściełaczem do kruszywa,
- gruntofrezarką (samojezdna lub doczepna) o szerokości roboczej min. 2000
mm lub recyklerem,
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował maszyną zastępczą, która łączy niektóre funkcje sprzętu wymienionego powyżej np.: maszyna wielofunkcyjna łącząca funkcję recyklera, równiarki i walca.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia* budowlane
w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do kierowania robotami drogowymi w co najmniej w ograniczonym zakresie.
Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum
2-letniego doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień)
w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333
z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

Po zmianie:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej: 200 000,00 zł - (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1 umowy) obejmującej naprawy i konserwacje bądź w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub remont: drogi o nawierzchni z kruszywa budowlanego o wartości łącznej minimum 510 000,00 zł brutto (słownie: pięćset dziesięć tysięcy złotych 00/100),
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany
za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną:
- koparką kołową lub gąsienicową,
- równiarką samojezdną,
- samochodem samowyładowczym,
- spycharką kołową lub gąsienicową,
- walcem wibracyjnym,
- rozściełaczem do kruszywa,
- gruntofrezarką (samojezdna lub doczepna) o szerokości roboczej min. 2000
mm lub recyklerem,
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował maszyną zastępczą, która łączy niektóre funkcje sprzętu wymienionego powyżej np.: maszyna wielofunkcyjna łącząca funkcję recyklera, równiarki i walca.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia* budowlane
w specjalności inżynieryjnej drogowej, uprawniające do kierowania robotami drogowymi w co najmniej w ograniczonym zakresie.
Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum
2-letniego doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień)
w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, przy czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333
z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
3 000,00 zł.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480 z dopiskiem: „Wadium SA.270.1.4.2021”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

Po zmianie:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480 z dopiskiem: „Wadium SA.270.1.4.2021”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 PZP.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-28 09:00

Po zmianie:
2021-10-01 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-28 09:30

Po zmianie:
2021-10-01 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-27

Po zmianie:
2021-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.