eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardModernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Bia³ogardzkiego



Og³oszenie z dnia 2024-06-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Bia³ogardzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ogardzki - Starostwo Powiatowe w Bia³ogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920831

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 16-17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-bialogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Bia³ogardzkiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84906e82-2fc7-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00378515

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031060/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Bia³ogardzkiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84906e82-2fc7-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ¶rodkiem do komunikacji elektronicznej jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobów komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiat-bialogard.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:

a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia ............ pozosta³a tre¶æ znajduje siê w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Bia³ogardzie, Plac Wolno¶ci 16-17, 78-200 Bia³ogard;
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Bia³ogardzie:
Starostwo Powiatowe w Bia³ogardzie
Inspektor Ochrony Danych - Oliwia Filipczak
Plac Wolno¶ci 16-17, 78-200 Bia³ogard
adres e-mail: filipczak.oliwia@powiat-bialogard.pl, tel. 94 312 09 82;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych wraz z przepisami wykonawczymi oraz przepisy kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZR.272.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji trzech placówek edukacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Bia³ogardzkiego”.
1) Liceum Ogólnokszta³c±ce w Bia³ogardzie ul. Grunwaldzka 46, 78-200 Bia³ogard
Opis inwestycji: Demonta¿ starej pod³ogi, kompleksowe wykonanie pod³ogi sportowej (legary, parkiet, lakierowanie, malowanie linii)

2) Zespó³ Szkó³ im. Jana Paw³a II, ul. Zamoyskiego 3a, 78-200 Bia³ogard
Opis inwestycji: Modernizacja ci±gów komunikacyjnych na potrzeby uczniów niepe³nosprawnych w Zespole Szkó³ Specjalnych im. Jana Paw³a II. Modernizacja parkietu w sali gimnastycznej, sali korekcji wad postawy oraz integracji sensorycznej. Modernizacja niezbêdnego dla uczniów poruszaj±cych siê na wózkach podno¶nika d¼wigowego. Modernizacja o¶wietlenia z dostosowaniem do Polskich Norm. Modernizacja czê¶ci dachu.

3) Zespó³ Szkó³ Ponadpodstawowych w Bia³ogardzie, ul. Stefana Kardyna³a Wyszyñskiego 14, 78-200 Bia³ogard.
Opis inwestycji: Modernizacja i dostosowanie do potrzeb uczniów ci±gów komunikacyjnych w ZSP. Modernizacja kot³owni szkolnej, zmniejszaj±ca pobór energii. Modernizacja i doposa¿enie Sali æwiczeñ – si³owni w nowoczesny sprzêt s³u¿±cy rozwojowi fizycznemu uczniów. Modernizacja pomieszczeñ sanitarno – higienicznych z natryskami na sali gimnastycznej. W budynku, w którym prowadzone s± warsztaty zawodowe: w Centrum Kszta³cenia Zawodowego (CKZ przy ul. Mickiewicza 26) modernizacja o¶wietlenia dzia³ów elektrycznego, mechanicznego oraz ci±gów komunikacyjnych na o¶wietlenie led zgodne z wymogami zawartymi w Polskiej Normie Energetycznej (PN-EN 12464-1:2022-01 ¦wiat³o i o¶wietlenie miejsc pracy. Cz. I: Miejsca pracy we wnêtrzach) oraz zmniejszaj±ce pobór. Modernizacja szatni uczniowskich w CKZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena – maksymalnie 90 pkt
Kryterium Ceny (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcê w ofercie przetargowej. Cenê w ofercie nale¿y podaæ w PLN. Sposób przyznania punktów w kryterium ‘’cena’’:

C= C_min/C_badana x 90

C – punktacja w kryterium cena
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród z³o¿onych, wa¿nych ofert
Cbadana – cena badanej oferty
Kryterium gwarancji (G) – maksymalnie 10 punktów
Okres gwarancji Punktacji
36 miesiêcy 0 pkt
48 miesiêcy 5 pkt
60 miesiêcy 10 pkt




Ocena koñcowa oferty:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów podanych kryteriach. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg ni¿ej podanego wzoru:

P = C + G
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie
C – przyznana liczba punktów za cenê
G – przyznana liczba punktów za gwarancjê

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy:

- spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp w zakresie zdolno¶ci technicznych lub zawodowych;
Wykonali nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotê budowlan± polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, budynków mieszkalnych lub budynków zamieszkania zbiorowego, gdzie by³y wykonywane ³±cznie roboty bran¿y ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym jedna robota o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych innych podmiotów, wykonaniem robót budowlanych, us³ug projektowych okre¶lonych powy¿ej winien wykazaæ siê co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolno¶ciach technicznych wykonawca bêdzie polega³.

W przypadku, gdy warto¶æ wyra¿ona bêdzie w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przez danego wykonawcê przeliczy podane warto¶ci po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia postêpowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiaj±cy przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.

- dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Kierownikiem Budowy (jedna osoba) – posiadaj±cym: ³±cznie co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, gdzie roboty zawiera³y ³±cznie zakres bran¿y ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika budowy;
b) Kierownikiem Robót Sanitarnych (jedna osoba) – posiadaj±cym: ³±cznie co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych;
c) Kierownikiem Robót Elektrycznych (jedna osoba) – posiadaj±cym: ³±cznie co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, wykazaniem dysponowania osobami okre¶lonymi powy¿ej winien wykazaæ siê co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolno¶ciach zawodowych wykonawca bêdzie polega³.

Liczba osób wy¿ej wymienionych mo¿e byæ mniejsza w zale¿no¶ci od zakresu posiadanych przez nich uprawnieñ.

Je¿eli wykonawca wska¿e osobê, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazaæ, ¿e osoba ta legitymuje siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, je¶li takie w tym kraju obowi±zuj±, z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023 r. poz. 334 z pó¼n. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r. poz.551 z pó¼n. zm.).
3. Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 2,3 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku zachodzenia wobec Wykonawcy przes³anek okre¶lonych w art. 108 ustawy Pzp skutkuj±cych wykluczeniem z postêpowania - wzór
o¶wiadczenia Za³±cznik nr 4 SWZ. wraz z informacj± , o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507):

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 6 do SWZ, (okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert);
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania wnosi wadium w wysoko¶ci 15 000,00 PLN
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A. Nr:
76 1090 2646 0000 0001 4677 2453 z dopiskiem w tytule „Wadium do przetargu Szko³a” - IZR.272.7.2024”.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419)
3. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja ma byæ co najmniej gwarancj±: bezwarunkow±, nieprzeno¶n±, nieodwo³aln± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Gwarancja ma byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) oznaczenie postêpowania,
3) okre¶lenie przedmiotu postêpowania
4) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
5) kwotê gwarancji,
6) termin wa¿no¶ci gwarancji,
7) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp je¿eli:
a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) wykonawca, którego ofertê wybrano:
 odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
 nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) je¿eli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-4), wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Termin wniesienia wadium.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W wymienionym przypadku do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu jest warunkiem niewystarczaj±cym do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
6. Termin obowi±zywania wadium.
Wadium wniesione do postêpowania przetargowego musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
7) Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
8) Oferta musi byæ podpisana przez Wykonawcê lub upowa¿nionych przedstawicieli Wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W zakresie nieuregulowanym w umowie znajduj± zastosowanie przepisy reguluj±ce kwestiê udzielania zamówieñ publicznych, a w zakresie niesprzecznym z tymi przepisami – Kodeks cywilny.
2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 Pzp.
3. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksów w ni¿ej wymienionych przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy;
2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia
3) zmiana wynagrodzenia;
4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wynikaj±ce z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych, lub warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych,
2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
3) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci w przypadku, gdy wydanie przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. warunkuje rozpoczêcie lub kontynuowanie robót budowlanych, a decyzja, zezwolenie, uzgodnienie itp. zosta³y wydane po zawarciu umowy. W takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki min±³ od dnia zawarcia umowy do dnia uzyskania ostatecznej decyzji, zezwolenia lub uzgodnienia,
4) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych.
5. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) z uwagi na mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych zwiêkszaj±cych jako¶æ, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracaj±cych termin realizacji zamówienia,
b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na poniesienie ni¿szych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji inwestycji, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, technologicznych,
d) zmiana decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±,
e) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, ...................... pozosta³a tre¶æ znajduje siê w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 11:10

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 11:50

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie przeprowadza³ negocjacje, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców najwy¿ej ocenionych, którzy z³o¿yli oferty które nie podlegaj± odrzuceniu w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.