Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149293/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów/szkoleń – w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321410353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-460
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zckziu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zckziu.pomorzezachodnie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dba90414-8b69-442d-a4f2-9f3dddd6d8471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów/szkoleń – w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45c17a44-cbcb-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018426/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wybór kadry dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Razem dla młodzieży”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149293/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURSY KOSMETYCZNE:ZADANIE 1-Kurs kosmetyczny - czeladnik kosmetyczka dla uczniów dla 20 uczniów, w dwóch grupach.
ZADANIE 2-Kurs zastosowania urządzeń wielofunkcyjnych w kosmetyce dla uczniów dla 5 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 41600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs w zawodzie podolog dla 10 uczniów.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12100 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURSY MASAŻU:ZADANIE 1 - Kurs Masaż ciała kamieniami dla uczniów dla 5 osób.
ZADANIE 2 - Kurs Masaż Kobido dla uczniów dla 5 osób.
ZADANIE 3 - Kurs Masaż dłoni i stóp – zabiegi pielęgnacyjne dla uczniów dla 5 uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postepowania wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25530 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37800 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Grodź-Muchalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8510104406
7.3.3) Ulica: Wilków Morskich
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-060
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postepowania wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa samochodu do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Samochodowych w Szczecinie
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu usługowego w budynku przy ul. Nad Odrą 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzyszącymi - Etap 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.