eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrazówPoprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRAZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Obrazów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-641

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@obrazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrazow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd39f302-9ac1-49aa-bf36-6a8d14e9daad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd39f302-9ac1-49aa-bf36-6a8d14e9daad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060873/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów

Inwestycja obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej (uzgodnić z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, RE Staszów) i audytowej a następnie wykonanie modernizacji istniejącego oświetlenia poprzez wymianę istniejących opraw na nowe oprawy LED (dostarczone przez Wykonawcę). Na urządzenia będące przedmiotem modernizacji składa się:
• Przewody zasilające oprawy,
• Oprawy oświetleniowe,
• Kable zasilające,
• Konstrukcje wsporcze w tym wysięgniki po oczyszczeniu i malowaniu w dobrym stanie technicznym, odpowiadające nowym wymogom powinny zostać ponownie wykorzystane, w pozostałych przypadkach należy zastosować nowe.
Realizacja przedmiotu zamówienia publicznego będzie przebiegać w trybie art. 103 ust. 2 i 3 ustawy PZP „Projektuj i buduj” swoim zakresem obejmować musi audyt przeprowadzony przez Wykonawcę w celu zweryfikowania stanu faktycznego z zakresem ilościowym posiadanym przez Gminę, przedstawionym w PFU, projektu oświetleniowego wykonanego zgodnie z normą oświetleniową PN-EN-13201, uzgodnienia dokumentacji z lokalnym zakładem energetycznym PGE Dystrybucja S.A Oddział Rzeszów specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar i kosztorys, dokumentację techniczną do zgłoszenia robót budowlanych, prace instalacyjno-wykonawcze przedmiotowego zamówienia, w tym demontaż opraw (zdać do magazynu RE Staszów), odbiory robót, wykonanie prób, wykonanie opracowania powykonawczego, szkolenie z obsługi systemu sterowania.
Zakres modernizacji obejmuje:
- Audyt z wykonaniem obliczeń fotometrycznych doboru oświetlenia dla 200 szt. punktów świetlnych.
- Wymianę wyeksploatowanych opraw sodowych na oprawy typu LED celem poprawy jakości powietrza oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia;
- Wymianę przewodów zasilających oprawy oraz zacisków odgałęźnych na nowe;
- Wymiana zabezpieczeń;
- W przypadku koniecznym wymiana istniejących wysięgników mocujących oprawy na słupie na nowe wraz z ich wyniesieniem ponad przewody linii napowietrznej i dostosowanie kąta nachylenia oprawy celem uzyskania pozytywnych obliczeń fotometrycznych;
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu zarządzania kompatybilnego z systemem funkcjonującym w Gminie wraz z bezpłatnym dostępem do oprogramowaniem;
- Dostarczenie zdemontowanych opraw do RE Staszów;
- Wykonanie dokumentacji projektowej;
- Wykonanie pomiarów luminancji oświetlenia dla każdej drogi po zamontowaniu i uruchomieniu opraw;
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Warunkach Technicznych PGE oraz dokumentach towarzyszących stanowiących łącznie załącznik nr 2 do SWZ – Zbiór Dokumentów

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CKM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671469823

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.