Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Służby Komunalne Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241024991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marklowicka 21F
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skm.wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f711d48a-070e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001627/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zagospodarowanie odpadów w PSZOK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW- DZP.271.4.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 .Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego o kodzie - 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji pochodzące z prowadzenia własnej działalności PSZOK (odpady zielone przywożone przez mieszkańców Miasta Wodzisławia Śląskiego w ramach prowadzenia PSZOK) w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego na instalację komunalną (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego).
Odbiór odpadów odbywać się będzie obligatoryjnie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku transportem Zamawiającego, w godzinach min. od 7.00 do 14.00. Odpady o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji będą dostarczane przez Zamawiającego do Wykonawcy luzem.
W razie braku możliwości odbioru i zagospodarowania odpadów poprzez instalację komunalną u Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór i zagospodarowanie w/w odpadów w innym miejscu zgodnie z zapisami w SWZ oraz w umowie. Rozliczenia w ten sposób dokona Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić płynny odbiór rozładunek i zagospodarowanie odpadów. Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 z późn.zm.).
GRUPA A - Odpady biodegradowalne (ZAGOSPODAROWANIE) kod odpadu: 20 02 01- Odpady ulegające biodegradacji z ogrodów i parków ; szacunkowa waga (Mg) ton - 650,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 162500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie odpadów remontowo-budowlanychPrzedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach w godzinach min. od 7.00 do 14.00, transportem Zamawiającego.
GRUPA B - Odpady remontowo - budowlane (ZAGOSPODAROWANIE)
Kod odpadu: 17 01 07 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - szacunkowa waga (Mg) ton -350,00
Kod odpadu: 17 03 80- Odpadowa papa - szacunkowa waga (Mg) ton -15;
Kod odpadu: 17 06 04- Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- szacunkowa waga (Mg) ton -10;
Kod odpadu: 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02, 17 09 03- szacunkowa waga (Mg) ton -150;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 153000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach w godzinach min. od 7.00 do 14.00, transportem Zamawiającego.
GRUPA C -odpady inne (ZAGOSPODAROWANIE)
Kod odpadu: 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe - szacunkowa waga (Mg) ton -180;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 99000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie odpadów opon zużytychPrzedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów poprzez instalację komunalną transportem Zamawiającego w odległości nie większej niż 35 km - odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej (ze względu na transport odpadów przez pojazdy Zamawiającego). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach w godzinach min. od 7.00 do 14.00, transportem Zamawiającego.
GRUPA D -odpady opony (ZAGOSPODAROWANIE)
Kod odpadu: 16 01 03 – opony zużyte - szacunkowa waga (Mg) ton -25;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST-EKO Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651-140-20-33
7.3.3) Ulica: ul. Gwarków 1
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10 września 2021 roku o godzinie 8.00 minął termin składania ofert na postępowanie. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta dla części II, w związku z czym postępowanie dla tej części zostaje unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10 września 2021 roku o godzinie 8.00 minął termin składania ofert na postępowanie. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta dla części III , w związku z czym postępowanie dla tej części zostaje unieważnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 10 września 2021 roku o godzinie 8.00 minął termin składania ofert na postępowanie. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta dla części oraz IV, w związku z czym postępowanie dla tej części zostaje unieważnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Złotów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i zbieranych selektywnie z siedzib Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Miejskiej Nowa Ruda"
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów niezamieszkałych obsługiwanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Żaganiu
- Transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i z PSZOK z terenu gminy Rokietnica
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.