eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumZakup urządzenia do wykrywania istot żywych w przestrzeniach ładunkowych - Hala produkcyjna Zakładu Karnego w Sztumie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup urządzenia do wykrywania istot żywych w przestrzeniach ładunkowych - Hala produkcyjna Zakładu Karnego w Sztumie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Sztumie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowiejskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552672800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sztum@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzenia do wykrywania istot żywych w przestrzeniach ładunkowych - Hala produkcyjna Zakładu Karnego w Sztumie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7b287f-e31d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który jest dostępny pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,
b) ePUAP, który jest dostępny pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) oraz poczty elektronicznej pod adresem zk_sztum@sw.gov.pl .
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych – RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Sztumie, z siedzibą w Sztumie, przy ul. Nowowiejskiego 14;
• dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail marta.czajka@sw.gov.pl, telefon 22 267 28 46;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Przetargu na zakup urządzenia do wykrywania istot żywych w przestrzeniach ładunkowych - hala produkcyjna Zakładu Karnego w Sztumie. Numer sprawy: 2232.01.Inf.2022", prowadzonym w trybie przetargu podstawowego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2232.01.Inf.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie do wykrywania osób ukrytych w przestrzeniach ładunkowych z przeznaczeniem do kontroli prowadzonej przez funkcjonariuszy Służby Więziennej w celu przeciwdziałania ucieczkom z terenu hali produkcyjnej. System powinien wykrywać wibracje związane z procesami życiowymi organizmu ludzkiego. Urządzenie powinno umożliwiać dokonywanie sprawnej kontroli pojazdów, kontenerów, naczep pod kątem ujawnienia ukrytych osób przy zachowaniu warunków eksploatacji określonych poniżej.

Minimalne wymagania określone przez Zamawiającego:
Wymagania funkcjonalne urządzenia
1. Urządzenie oraz jego komponenty musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż
w 2021 r.
2. Powinno składać się z: jednostki kontrolnej, jednostki sterującej (komputera), minimum czterech magnetycznych czujników (detektorów), minimum jednego czujnika ziemnego eliminującego drgania podłoża i minimum jednego czujnika wiatru, obudowy do przechowywania wszystkich elementów systemu, zapasowego czujnika (detektora) i zapasowego czujnika ziemnego;
3. Powinno umożliwiać weryfikację obecności osób w pojazdach samochodowych, przyczepach, naczepach i kontenerach każdej wielkości oraz niezależnie od masy i rodzaju przewożonego ładunku i ilości ukrytych osób;
4. Powinno wskazywać miejsce potencjalnie wykrytej osoby w danej strefie lub umożliwiać przypisanie informacji do konkretnego czujnika;
5. Powinno posiadać automatyczną informację o zakłóceniach oraz nieprawidłowej pracy urządzenia lub podzespołów;
6. Czujniki powinny być przewodowe (Wykonawca dostarczy je wraz z urządzeniem);
7. Powinno być przystosowane do całodobowego, intensywnego użytkowania;
8. Powinna działać sprawnie w zmiennych warunkach pogodowych (opady atmosferyczne, wiatr), być odporne na upadek, wstrząsy, wibracje, deszcz, kurz, piasek, zamarzanie/odmarzanie, wysoką/niską temperaturę (zakres temperatur otoczenia pracy urządzenia od minimum -15OC do 50OC), szok temperaturowy, wilgotność;
9. Powinno być przeznaczone do kontroli w miejscu stałym z możliwością wykorzystania mobilnego;
10. Współczynnik fałszywych alarmów nie większy niż 2%;
11. Powinno być wyposażone w zasilanie rezerwowe w celu podtrzymania pracy w przypadku zaniku lub nieprawidłowych parametrów zasilania sieciowego, powinno umożliwić działanie systemu do 1 godziny na zasilaniu rezerwowym;
12. Powinno być dostosowane do pracy w polskiej sieci energetycznej;
13. Powinno posiadać deklarację zgodności i oznakowania CE;
14. Do dostarczonego urządzenia, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dołączy specyfikację techniczną urządzenia oraz zbiorczy wykaz zawierający: numery seryjne, nazwy własne z identyfikacją typu, nazwę producenta;
15. Dostarczenie, uruchomienie, montaż urządzenia oraz szkolenie z jego obsługi.
Elementy zestawu i wymagania techniczne
16. Jednostka sterująca (komputer przenośny):
a) przekątna ekranu minimum 12 cali:
b) odporna na upadek (ok. 1 metra), wstrząsy, wibracje, deszcz, kurz, piasek, zamarzanie/odmarzanie, wysoką/niską temperaturę, szok temperaturowy, wilgotność;
c) pozostałe parametry powinny zapewnić płynną pracę oprogramowania oraz rejestrację
i przeglądanie danych z przeprowadzonych kontroli.
17. System:
a) powinien zawierać:
- system operacyjny Windows 10 PRO PL;
- menu oprogramowania w języku polskim;
- ekran dotykowy;
- gradację uprawnień (np. użytkownik, administrator);
- logi zdarzeń z historią, zawierające co najmniej: datę, godzinę, wynik sprawdzenia, numer rejestracyjny kontrolowanego pojazdu, identyfikację osoby, która przeprowadzała sprawdzanie;
- możliwość eksportu logów na zewnętrzny nośnik USB w formacie co najmniej, txt;
- możliwość gromadzenia danych statystycznych dotyczących ilości oraz wyników przeprowadzenia kontroli;
b) powinien wizualnie sygnalizować wynik sprawdzenia poprzez wyświetlenie komunikatu na monitorze komputera;
c) powinien posiadać zabezpieczenie przed manualnym usunięciem danych przez użytkownika;
d) powinien tworzyć kopię zapasową logów.
18. Czujniki:
a) przewody czujników powinny mieć długość nie krótszą niż 15 metrów;
b) czujniki powinny być wodoodporne oraz odporne na upadek na twarde podłoże z wysokości
ok 1 metra;
c) automatyczne nawijacze przewodów czujników (detektorów).
Szkolenia
19. Szkolenie zostanie przeprowadzone w hali produkcyjnej Zakładu Karnego w Sztumie nieodpłatnie dla funkcjonariuszy z zakresu użytkowania sprzętu z zastrzeżeniem, że osoby przeszkolone powinny posiadać wiedzę i uprawnienia z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia do dalszego szkolenia innych osób – nadanie uprawnień instruktorskich powinno zostać potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów lub zaświadczeń przez prowadzącego szkolenie;
20. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim przed datą podpisania protokołu odbioru końcowego;
21. Szkolenie musi obejmować podstawy teoretyczne oraz praktyczną obsługę i wykorzystanie urządzenia.
Eksploatacja, obsługa techniczna i naprawy
22. Dostarczone urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne ‘Opisu przedmiotu zamówienia’ oraz muszą być wolne od wad i zgodne
z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy;
23. Wykonawca zapewni podstawową gwarancję przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia, licząc od dnia protokolarnego, bezusterkowego, komisyjnego odbioru końcowego całości;
24. Czas naprawy urządzenia/elementu systemu nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o usterce. Jeżeli naprawa uszkodzonego urządzenia nie będzie możliwa w wyznaczonym terminie, wówczas Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia urządzenia zastępczego posiadającego co najmniej takie same parametry i funkcjonalność jak urządzenie naprawiane, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o usterce tego urządzenia;
25. Wykonawca zapewni świadczenie usług gwarancyjnych przez serwis mający siedzibę na terytorium Polski, który jest autoryzowany przez producenta lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce – należy wskazać podmiot, który będzie odpowiedzialny za świadczenie usług gwarancyjnych;
26. Wykonawca w okresie gwarancji będzie wykonywał bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe nie rzadziej niż raz w roku;
27. Gwarancją objęte są wszystkie urządzenia i oprogramowanie;
28. W przypadku stwierdzenia usterki dysku twardego lub innego rodzaju pamięci masowej urządzenia uniemożliwiającej dokonania naprawy na miejscu, Wykonawca wymieni go (ją) na nowy(ą), przy czym dysk twardy lub inna pamięć masowa dotychczas używana pozostanie u użytkownika. Wykonawca może żądać jedynie wydania elementów dysku twardego lub innej pamięci masowej nie zawierających danych;
29. Gwarancja na każdy naprawiony element systemu zostanie przedłużona o czas naprawy.
Dokumentacja urządzenia
30. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim –
(w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym). Instrukcja powinna zawierać m.in. kompleksowy opis działania urządzenia i systemu;
31. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklarację zgodności CE w języku polskim lub oryginał wraz z tłumaczeniem na język polski podpisanym i opieczętowanym za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38431000-5 - Aparatura do wykrywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 112 ust. 2 według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 108 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 112 ust. 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.