Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzenia do wykrywania istot żywych w przestrzeniach ładunkowych - Hala produkcyjna Zakładu Karnego w Sztumie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowiejskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552672800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sztum@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzenia do wykrywania istot żywych w przestrzeniach ładunkowych - Hala produkcyjna Zakładu Karnego w Sztumie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7b287f-e31d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.01.Inf.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do wykrywania osób ukrytych w przestrzeniach ładunkowych z przeznaczeniem do kontroli prowadzonej przez funkcjonariuszy Służby Więziennej w celu przeciwdziałania ucieczkom z terenu hali produkcyjnej. System powinien wykrywać wibracje związane z procesami życiowymi organizmu ludzkiego. Urządzenie powinno umożliwiać dokonywanie sprawnej kontroli pojazdów, kontenerów, naczep pod kątem ujawnienia ukrytych osób przy zachowaniu warunków eksploatacji określonych poniżej.
Minimalne wymagania określone przez Zamawiającego:
Wymagania funkcjonalne urządzenia
1. Urządzenie oraz jego komponenty musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż
w 2021 r.
2. Powinno składać się z: jednostki kontrolnej, jednostki sterującej (komputera), minimum czterech magnetycznych czujników (detektorów), minimum jednego czujnika ziemnego eliminującego drgania podłoża i minimum jednego czujnika wiatru, obudowy do przechowywania wszystkich elementów systemu, zapasowego czujnika (detektora) i zapasowego czujnika ziemnego;
3. Powinno umożliwiać weryfikację obecności osób w pojazdach samochodowych, przyczepach, naczepach i kontenerach każdej wielkości oraz niezależnie od masy i rodzaju przewożonego ładunku i ilości ukrytych osób;
4. Powinno wskazywać miejsce potencjalnie wykrytej osoby w danej strefie lub umożliwiać przypisanie informacji do konkretnego czujnika;
5. Powinno posiadać automatyczną informację o zakłóceniach oraz nieprawidłowej pracy urządzenia lub podzespołów;
6. Czujniki powinny być przewodowe (Wykonawca dostarczy je wraz z urządzeniem);
7. Powinno być przystosowane do całodobowego, intensywnego użytkowania;
8. Powinna działać sprawnie w zmiennych warunkach pogodowych (opady atmosferyczne, wiatr), być odporne na upadek, wstrząsy, wibracje, deszcz, kurz, piasek, zamarzanie/odmarzanie, wysoką/niską temperaturę (zakres temperatur otoczenia pracy urządzenia od minimum -15OC do 50OC), szok temperaturowy, wilgotność;
9. Powinno być przeznaczone do kontroli w miejscu stałym z możliwością wykorzystania mobilnego;
10. Współczynnik fałszywych alarmów nie większy niż 2%;
11. Powinno być wyposażone w zasilanie rezerwowe w celu podtrzymania pracy w przypadku zaniku lub nieprawidłowych parametrów zasilania sieciowego, powinno umożliwić działanie systemu do 1 godziny na zasilaniu rezerwowym;
12. Powinno być dostosowane do pracy w polskiej sieci energetycznej;
13. Powinno posiadać deklarację zgodności i oznakowania CE;
14. Do dostarczonego urządzenia, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dołączy specyfikację techniczną urządzenia oraz zbiorczy wykaz zawierający: numery seryjne, nazwy własne z identyfikacją typu, nazwę producenta;
15. Dostarczenie, uruchomienie, montaż urządzenia oraz szkolenie z jego obsługi.
Elementy zestawu i wymagania techniczne
16. Jednostka sterująca (komputer przenośny):
a) przekątna ekranu minimum 12 cali:
b) odporna na upadek (ok. 1 metra), wstrząsy, wibracje, deszcz, kurz, piasek, zamarzanie/odmarzanie, wysoką/niską temperaturę, szok temperaturowy, wilgotność;
c) pozostałe parametry powinny zapewnić płynną pracę oprogramowania oraz rejestrację
i przeglądanie danych z przeprowadzonych kontroli.
17. System:
a) powinien zawierać:
- system operacyjny Windows 10 PRO PL;
- menu oprogramowania w języku polskim;
- ekran dotykowy;
- gradację uprawnień (np. użytkownik, administrator);
- logi zdarzeń z historią, zawierające co najmniej: datę, godzinę, wynik sprawdzenia, numer rejestracyjny kontrolowanego pojazdu, identyfikację osoby, która przeprowadzała sprawdzanie;
- możliwość eksportu logów na zewnętrzny nośnik USB w formacie co najmniej, txt;
- możliwość gromadzenia danych statystycznych dotyczących ilości oraz wyników przeprowadzenia kontroli;
b) powinien wizualnie sygnalizować wynik sprawdzenia poprzez wyświetlenie komunikatu na monitorze komputera;
c) powinien posiadać zabezpieczenie przed manualnym usunięciem danych przez użytkownika;
d) powinien tworzyć kopię zapasową logów.
18. Czujniki:
a) przewody czujników powinny mieć długość nie krótszą niż 15 metrów;
b) czujniki powinny być wodoodporne oraz odporne na upadek na twarde podłoże z wysokości
ok 1 metra;
c) automatyczne nawijacze przewodów czujników (detektorów).
Szkolenia
19. Szkolenie zostanie przeprowadzone w hali produkcyjnej Zakładu Karnego w Sztumie nieodpłatnie dla funkcjonariuszy z zakresu użytkowania sprzętu z zastrzeżeniem, że osoby przeszkolone powinny posiadać wiedzę i uprawnienia z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia do dalszego szkolenia innych osób – nadanie uprawnień instruktorskich powinno zostać potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów lub zaświadczeń przez prowadzącego szkolenie;
20. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim przed datą podpisania protokołu odbioru końcowego;
21. Szkolenie musi obejmować podstawy teoretyczne oraz praktyczną obsługę i wykorzystanie urządzenia.
Eksploatacja, obsługa techniczna i naprawy
22. Dostarczone urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania techniczno – funkcjonalne ‘Opisu przedmiotu zamówienia’ oraz muszą być wolne od wad i zgodne
z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy;
23. Wykonawca zapewni podstawową gwarancję przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia, licząc od dnia protokolarnego, bezusterkowego, komisyjnego odbioru końcowego całości;
24. Czas naprawy urządzenia/elementu systemu nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o usterce. Jeżeli naprawa uszkodzonego urządzenia nie będzie możliwa w wyznaczonym terminie, wówczas Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia urządzenia zastępczego posiadającego co najmniej takie same parametry i funkcjonalność jak urządzenie naprawiane, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o usterce tego urządzenia;
25. Wykonawca zapewni świadczenie usług gwarancyjnych przez serwis mający siedzibę na terytorium Polski, który jest autoryzowany przez producenta lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce – należy wskazać podmiot, który będzie odpowiedzialny za świadczenie usług gwarancyjnych;
26. Wykonawca w okresie gwarancji będzie wykonywał bezpłatne okresowe przeglądy serwisowe nie rzadziej niż raz w roku;
27. Gwarancją objęte są wszystkie urządzenia i oprogramowanie;
28. W przypadku stwierdzenia usterki dysku twardego lub innego rodzaju pamięci masowej urządzenia uniemożliwiającej dokonania naprawy na miejscu, Wykonawca wymieni go (ją) na nowy(ą), przy czym dysk twardy lub inna pamięć masowa dotychczas używana pozostanie u użytkownika. Wykonawca może żądać jedynie wydania elementów dysku twardego lub innej pamięci masowej nie zawierających danych;
29. Gwarancja na każdy naprawiony element systemu zostanie przedłużona o czas naprawy.
Dokumentacja urządzenia
30. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim –
(w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym). Instrukcja powinna zawierać m.in. kompleksowy opis działania urządzenia i systemu;
31. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklarację zgodności CE w języku polskim lub oryginał wraz z tłumaczeniem na język polski podpisanym i opieczętowanym za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38431000-5 - Aparatura do wykrywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270588 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Systemów Bezpieczeństwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262739921
7.3.3) Ulica: Mesyńska 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-761
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-04 do 2022-09-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.