eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoZakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5

1.4.2.) Miejscowość: Gryfino

1.4.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane oraz laboratorium

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193963

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00188508/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej
3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego. Pojazd ten będzie wykorzystywany do selektywnej zbiórki odpadów w workach.

Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:

Układ napędowy:
 silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2900 cm3 i mocy minimum 150 KM
 emisja spalin spełniająca normę EURO 6
 skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana
 rozstaw osi: maksymalnie 3900 mm

Zawieszenie, osie, koła:
 opony o rozmiarze minimum 17”
 ogumienie tylne bliźniacze
 napęd na koła tylne
 zawieszenie przednie oraz tylne na resorach piórowych
Podwozie:
 dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 6500 kg do 7500 kg
 rok produkcji: 2021
 fabrycznie nowy
Kabina:
 kabina krótka, 3 miejscowa
 dwa lusterka główne elektrycznie regulowane
 szyby regulowanie elektrycznie
 centralny zamek
 fotel kierowcy z amortyzacją
 podnośnik hydrauliczny oraz zestaw narzędzi
 wyposażona w: trójkąt, gaśnicę i apteczkę
 klimatyzacja
 radio fabryczne
 hamulec wydechowy
 komputer pokładowy

Zabudowa:
 wywrotka stalowa trójstronna o wymiarach zewnętrznych
5000 x 2200 x 600 mm
 podłoga stalowa
 nadstawki demontowane, stalowe o wysokości 1200 mm (oczka nadstawek
z siatki o wielkości oczek maximum 30 x 30 mm)
 sygnalizacja świetlna ostrzegawcza z tyłu zabudowy
 tylna ścianka nadstawki dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz

Wyposażenia dodatkowe pojazdu:
 sygnalizator dźwiękowy cofania
 kamera cofania
 zabezpieczenia: immobilizer
 koło zapasowe wraz z zestawem do jego wymiany
 pojazd wyposażony w lampę błyskową zespoloną (typu LED) składającą się
z: dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.
 tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna
 oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
 oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji oraz wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu

Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Autoryzowaną Stację Obsługi oferowanej marki pojazdu w odległości do 100 km od bazy transportu Zamawiającego, tj. ulicy Targowej 9 w Gryfinie.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) karta gwarancyjna,
2) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd normy czystości spalin EURO 6,
3) instrukcja obsługi.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oferowany pojazd na bazę transportu Zamawiającego znajdującą się w Gryfinie, przy ul. Targowej 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przeszkoli również pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy z zakresu obsługi pojazdu.

Warunki leasingu operacyjnego:
 umowa leasingu zostanie zawarta na okres 60 miesięcy
 leasing operacyjny zostanie udzielony w walucie złoty polski (PLN)
 rodzaj rat leasingowych: 59 rat jednomiesięcznych oraz 60-ta rata jako wykup, tj. przeniesienie pojazdu na Zamawiającego
 wartość pierwszej wpłaty będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
 wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
 w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty leasingowej należy pozostałe raty rozłożyć proporcjonalnie na okres 59 miesięcy
 ostatnia rata stanowi koszt wykupu Przedmiotu Umowy
 po całkowitym rozliczeniu między Wykonawcą, a Zamawiającym własność Przedmiotu Umowy przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego
 Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy przedstawi umowę leasingu oraz harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych
 własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających
 raty leasingowe będą płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Kwota wykupu Przedmiotu Umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT albo wliczona do ostatniej raty leasingowej, płatna w terminie wskazanym dla ostatniej daty leasingowej. Faktura w przypadku wykupu Przedmiotu Umowy zostanie doręczona Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia wpływu kwoty wykupu na konto Wykonawcy, w przypadku gdy kwota wykupu płatna będzie wraz z ostatnią ratą leasingową. Poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej
3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego. Pojazd ten będzie wykorzystywany do selektywnej zbiórki odpadów w workach.

Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:

Układ napędowy:
 silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2900 cm3 i mocy minimum 150 KM
 emisja spalin spełniająca normę EURO 6
 skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana
 rozstaw osi: maksymalnie 3900 mm

Zawieszenie, osie, koła:
 opony o rozmiarze minimum 17”
 ogumienie tylne bliźniacze
 napęd na koła tylne
 zawieszenie przednie oraz tylne na resorach piórowych
Podwozie:
 dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 6500 kg do 7500 kg
 rok produkcji: 2021
 fabrycznie nowy
Kabina:
 kabina krótka, 3 miejscowa
 dwa lusterka główne elektrycznie regulowane
 szyby regulowanie elektrycznie
 centralny zamek
 fotel kierowcy z amortyzacją
 podnośnik hydrauliczny oraz zestaw narzędzi
 wyposażona w: trójkąt, gaśnicę i apteczkę
 klimatyzacja
 radio fabryczne
 hamulec wydechowy
 komputer pokładowy

Zabudowa:
 wywrotka stalowa trójstronna o wymiarach zewnętrznych
5000 x 2200 x 600 mm albo o wymiarach 4280 x 2250 x 600 mm
 podłoga stalowa
 nadstawki demontowane, stalowe o wysokości 1200 mm (oczka nadstawek
z siatki o wielkości oczek maximum 30 x 30 mm)
 sygnalizacja świetlna ostrzegawcza z tyłu zabudowy
 tylna ścianka nadstawki dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz

Wyposażenia dodatkowe pojazdu:
 sygnalizator dźwiękowy cofania
 kamera cofania
 zabezpieczenia: immobilizer
 koło zapasowe wraz z zestawem do jego wymiany
 pojazd wyposażony w lampę błyskową zespoloną (typu LED) składającą się
z: dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.
 tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna
 oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
 oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji albo dopuszczenie jednostkowe oraz wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu

Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Autoryzowaną Stację Obsługi oferowanej marki pojazdu w odległości do 200 km od bazy transportu Zamawiającego, tj. ulicy Targowej 9 w Gryfinie.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) karta gwarancyjna,
2) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd normy czystości spalin EURO 6,
3) instrukcja obsługi.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oferowany pojazd na bazę transportu Zamawiającego znajdującą się w Gryfinie, przy ul. Targowej 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przeszkoli również pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy z zakresu obsługi pojazdu.

Warunki leasingu operacyjnego:
 umowa leasingu zostanie zawarta na okres 60 miesięcy
 leasing operacyjny zostanie udzielony w walucie złoty polski (PLN)
 rodzaj rat leasingowych: 59 rat jednomiesięcznych oraz 60-ta rata jako wykup, tj. przeniesienie pojazdu na Zamawiającego
 wartość pierwszej wpłaty będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
 wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
 w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty leasingowej należy pozostałe raty rozłożyć proporcjonalnie na okres 59 miesięcy
 ostatnia rata stanowi koszt wykupu Przedmiotu Umowy
 po całkowitym rozliczeniu między Wykonawcą, a Zamawiającym własność Przedmiotu Umowy przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego
 Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy przedstawi umowę leasingu oraz harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych
 własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających
 raty leasingowe będą płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Kwota wykupu Przedmiotu Umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT albo wliczona do ostatniej raty leasingowej, płatna w terminie wskazanym dla ostatniej daty leasingowej. Faktura w przypadku wykupu Przedmiotu Umowy zostanie doręczona Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia wpływu kwoty wykupu na konto Wykonawcy, w przypadku gdy kwota wykupu płatna będzie wraz z ostatnią ratą leasingową. Poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
2. Zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji, przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia i sposobu realizacji będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron.

Po zmianie:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
2. Zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji, przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia i sposobu realizacji będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron. Możliwa będzie zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.