Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00196112/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00199753/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00262062/01 - Wynik z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5
1.4.2.) Miejscowość: Gryfino
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane oraz laboratorium
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193963
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00188508/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej
3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego. Pojazd ten będzie wykorzystywany do selektywnej zbiórki odpadów w workach.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
Układ napędowy:
silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2900 cm3 i mocy minimum 150 KM
emisja spalin spełniająca normę EURO 6
skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana
rozstaw osi: maksymalnie 3900 mm
Zawieszenie, osie, koła:
opony o rozmiarze minimum 17”
ogumienie tylne bliźniacze
napęd na koła tylne
zawieszenie przednie oraz tylne na resorach piórowych
Podwozie:
dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 6500 kg do 7500 kg
rok produkcji: 2021
fabrycznie nowy
Kabina:
kabina krótka, 3 miejscowa
dwa lusterka główne elektrycznie regulowane
szyby regulowanie elektrycznie
centralny zamek
fotel kierowcy z amortyzacją
podnośnik hydrauliczny oraz zestaw narzędzi
wyposażona w: trójkąt, gaśnicę i apteczkę
klimatyzacja
radio fabryczne
hamulec wydechowy
komputer pokładowy
Zabudowa:
wywrotka stalowa trójstronna o wymiarach zewnętrznych
5000 x 2200 x 600 mm
podłoga stalowa
nadstawki demontowane, stalowe o wysokości 1200 mm (oczka nadstawek
z siatki o wielkości oczek maximum 30 x 30 mm)
sygnalizacja świetlna ostrzegawcza z tyłu zabudowy
tylna ścianka nadstawki dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz
Wyposażenia dodatkowe pojazdu:
sygnalizator dźwiękowy cofania
kamera cofania
zabezpieczenia: immobilizer
koło zapasowe wraz z zestawem do jego wymiany
pojazd wyposażony w lampę błyskową zespoloną (typu LED) składającą się
z: dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.
tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna
oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji oraz wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Autoryzowaną Stację Obsługi oferowanej marki pojazdu w odległości do 100 km od bazy transportu Zamawiającego, tj. ulicy Targowej 9 w Gryfinie.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) karta gwarancyjna,
2) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd normy czystości spalin EURO 6,
3) instrukcja obsługi.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oferowany pojazd na bazę transportu Zamawiającego znajdującą się w Gryfinie, przy ul. Targowej 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przeszkoli również pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy z zakresu obsługi pojazdu.
Warunki leasingu operacyjnego:
umowa leasingu zostanie zawarta na okres 60 miesięcy
leasing operacyjny zostanie udzielony w walucie złoty polski (PLN)
rodzaj rat leasingowych: 59 rat jednomiesięcznych oraz 60-ta rata jako wykup, tj. przeniesienie pojazdu na Zamawiającego
wartość pierwszej wpłaty będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty leasingowej należy pozostałe raty rozłożyć proporcjonalnie na okres 59 miesięcy
ostatnia rata stanowi koszt wykupu Przedmiotu Umowy
po całkowitym rozliczeniu między Wykonawcą, a Zamawiającym własność Przedmiotu Umowy przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego
Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy przedstawi umowę leasingu oraz harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych
własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających
raty leasingowe będą płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Kwota wykupu Przedmiotu Umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT albo wliczona do ostatniej raty leasingowej, płatna w terminie wskazanym dla ostatniej daty leasingowej. Faktura w przypadku wykupu Przedmiotu Umowy zostanie doręczona Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia wpływu kwoty wykupu na konto Wykonawcy, w przypadku gdy kwota wykupu płatna będzie wraz z ostatnią ratą leasingową. Poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej
3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego. Pojazd ten będzie wykorzystywany do selektywnej zbiórki odpadów w workach.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
Układ napędowy:
silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2900 cm3 i mocy minimum 150 KM
emisja spalin spełniająca normę EURO 6
skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana
rozstaw osi: maksymalnie 3900 mm
Zawieszenie, osie, koła:
opony o rozmiarze minimum 17”
ogumienie tylne bliźniacze
napęd na koła tylne
zawieszenie przednie oraz tylne na resorach piórowych
Podwozie:
dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 6500 kg do 7500 kg
rok produkcji: 2021
fabrycznie nowy
Kabina:
kabina krótka, 3 miejscowa
dwa lusterka główne elektrycznie regulowane
szyby regulowanie elektrycznie
centralny zamek
fotel kierowcy z amortyzacją
podnośnik hydrauliczny oraz zestaw narzędzi
wyposażona w: trójkąt, gaśnicę i apteczkę
klimatyzacja
radio fabryczne
hamulec wydechowy
komputer pokładowy
Zabudowa:
wywrotka stalowa trójstronna o wymiarach zewnętrznych
5000 x 2200 x 600 mm albo o wymiarach 4280 x 2250 x 600 mm
podłoga stalowa
nadstawki demontowane, stalowe o wysokości 1200 mm (oczka nadstawek
z siatki o wielkości oczek maximum 30 x 30 mm)
sygnalizacja świetlna ostrzegawcza z tyłu zabudowy
tylna ścianka nadstawki dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz
Wyposażenia dodatkowe pojazdu:
sygnalizator dźwiękowy cofania
kamera cofania
zabezpieczenia: immobilizer
koło zapasowe wraz z zestawem do jego wymiany
pojazd wyposażony w lampę błyskową zespoloną (typu LED) składającą się
z: dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.
tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna
oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji albo dopuszczenie jednostkowe oraz wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Autoryzowaną Stację Obsługi oferowanej marki pojazdu w odległości do 200 km od bazy transportu Zamawiającego, tj. ulicy Targowej 9 w Gryfinie.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) karta gwarancyjna,
2) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd normy czystości spalin EURO 6,
3) instrukcja obsługi.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oferowany pojazd na bazę transportu Zamawiającego znajdującą się w Gryfinie, przy ul. Targowej 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przeszkoli również pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy z zakresu obsługi pojazdu.
Warunki leasingu operacyjnego:
umowa leasingu zostanie zawarta na okres 60 miesięcy
leasing operacyjny zostanie udzielony w walucie złoty polski (PLN)
rodzaj rat leasingowych: 59 rat jednomiesięcznych oraz 60-ta rata jako wykup, tj. przeniesienie pojazdu na Zamawiającego
wartość pierwszej wpłaty będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty leasingowej należy pozostałe raty rozłożyć proporcjonalnie na okres 59 miesięcy
ostatnia rata stanowi koszt wykupu Przedmiotu Umowy
po całkowitym rozliczeniu między Wykonawcą, a Zamawiającym własność Przedmiotu Umowy przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego
Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy przedstawi umowę leasingu oraz harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych
własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających
raty leasingowe będą płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Kwota wykupu Przedmiotu Umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT albo wliczona do ostatniej raty leasingowej, płatna w terminie wskazanym dla ostatniej daty leasingowej. Faktura w przypadku wykupu Przedmiotu Umowy zostanie doręczona Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia wpływu kwoty wykupu na konto Wykonawcy, w przypadku gdy kwota wykupu płatna będzie wraz z ostatnią ratą leasingową. Poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
2. Zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji, przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia i sposobu realizacji będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron.
Po zmianie:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
2. Zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji, przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia i sposobu realizacji będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą Stronom bądź jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy albo też wykonanie Umowy będzie istotnie utrudnione dla jednej bądź obu jej Stron. Możliwa będzie zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa nowego samochodu osobowo - towarowego typu brygadówka z wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Budowa wiaty przy Ogrodzie Dendrologicznym w Glinnej
- Przebudowa obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie-Rów, wraz z dojazdami
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego 6 osobowego z opcją wykupu"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
- Zakup samochodu dla ZGK Serby - postępowanie nr 2
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.