Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
- 2021/BZP 00193963/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00196112/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00199753/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukgryfino.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane oraz laboratorium
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f985ffe-1b83-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188508/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8.TP.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej
3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego. Pojazd ten będzie wykorzystywany do selektywnej zbiórki odpadów w workach.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
Układ napędowy:
silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2900 cm3 i mocy minimum 150 KM
emisja spalin spełniająca normę EURO 6
skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana
rozstaw osi: maksymalnie 3900 mm
Zawieszenie, osie, koła:
opony o rozmiarze minimum 17”
ogumienie tylne bliźniacze
napęd na koła tylne
zawieszenie przednie oraz tylne na resorach piórowych
Podwozie:
dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 6500 kg do 7500 kg
rok produkcji: 2021
fabrycznie nowy
Kabina:
kabina krótka, 3 miejscowa
dwa lusterka główne elektrycznie regulowane
szyby regulowanie elektrycznie
centralny zamek
fotel kierowcy z amortyzacją
podnośnik hydrauliczny oraz zestaw narzędzi
wyposażona w: trójkąt, gaśnicę i apteczkę
klimatyzacja
radio fabryczne
hamulec wydechowy
komputer pokładowy
Zabudowa:
wywrotka stalowa trójstronna o wymiarach zewnętrznych
5000 x 2200 x 600 mm albo o wymiarach 4280 x 2250 x 600 mm
podłoga stalowa
nadstawki demontowane, stalowe o wysokości 1200 mm (oczka nadstawek
z siatki o wielkości oczek maximum 30 x 30 mm)
sygnalizacja świetlna ostrzegawcza z tyłu zabudowy
tylna ścianka nadstawki dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz
Wyposażenia dodatkowe pojazdu:
sygnalizator dźwiękowy cofania
kamera cofania
zabezpieczenia: immobilizer
koło zapasowe wraz z zestawem do jego wymiany
pojazd wyposażony w lampę błyskową zespoloną (typu LED) składającą się
z: dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.
tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna
oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji albo dopuszczenie jednostkowe oraz wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Autoryzowaną Stację Obsługi oferowanej marki pojazdu w odległości do 200 km od bazy transportu Zamawiającego, tj. ulicy Targowej 9 w Gryfinie.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) karta gwarancyjna,
2) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd normy czystości spalin EURO 6,
3) instrukcja obsługi.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oferowany pojazd na bazę transportu Zamawiającego znajdującą się w Gryfinie, przy ul. Targowej 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przeszkoli również pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy z zakresu obsługi pojazdu.
Warunki leasingu operacyjnego:
umowa leasingu zostanie zawarta na okres 60 miesięcy
leasing operacyjny zostanie udzielony w walucie złoty polski (PLN)
rodzaj rat leasingowych: 59 rat jednomiesięcznych oraz 60-ta rata jako wykup, tj. przeniesienie pojazdu na Zamawiającego
wartość pierwszej wpłaty będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty leasingowej należy pozostałe raty rozłożyć proporcjonalnie na okres 59 miesięcy
ostatnia rata stanowi koszt wykupu Przedmiotu Umowy
po całkowitym rozliczeniu między Wykonawcą, a Zamawiającym własność Przedmiotu Umowy przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego
Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy przedstawi umowę leasingu oraz harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych
własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających
raty leasingowe będą płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Kwota wykupu Przedmiotu Umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT albo wliczona do ostatniej raty leasingowej, płatna w terminie wskazanym dla ostatniej daty leasingowej. Faktura w przypadku wykupu Przedmiotu Umowy zostanie doręczona Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia wpływu kwoty wykupu na konto Wykonawcy, w przypadku gdy kwota wykupu płatna będzie wraz z ostatnią ratą leasingową. Poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298723,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338112,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298723,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SHN Press Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298723,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Budowa wiaty przy Ogrodzie Dendrologicznym w Glinnej
- Sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne, w tym do selektywnej zbiórki odpadów wraz z transportem
- Przebudowa obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie-Rów, wraz z dojazdami
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa zamiatarki ulicznej używanej wraz z leasingiem"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego przegubowej zamiatarki chodnikowej z opcją wykupu"
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- "Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego"
- Leasing operacyjny na dostawę fabrycznie nowego samochodu dostawczego z podwójną kabiną i z skrzynią
- Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu trzech samochodów, z podziałem na dwie części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.