eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoZakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5

1.5.2.) Miejscowość: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pukgryfino.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane oraz laboratorium

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej 3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f985ffe-1b83-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188508/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8.TP.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu powyżej
3,5 t z zabudową siatkową w formie leasingu operacyjnego. Pojazd ten będzie wykorzystywany do selektywnej zbiórki odpadów w workach.

Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:

Układ napędowy:
 silnik wysokoprężny o pojemności minimum 2900 cm3 i mocy minimum 150 KM
 emisja spalin spełniająca normę EURO 6
 skrzynia biegów: manualna lub zautomatyzowana
 rozstaw osi: maksymalnie 3900 mm

Zawieszenie, osie, koła:
 opony o rozmiarze minimum 17”
 ogumienie tylne bliźniacze
 napęd na koła tylne
 zawieszenie przednie oraz tylne na resorach piórowych
Podwozie:
 dwuosiowe o dopuszczalnej masie całkowitej od 6500 kg do 7500 kg
 rok produkcji: 2021
 fabrycznie nowy
Kabina:
 kabina krótka, 3 miejscowa
 dwa lusterka główne elektrycznie regulowane
 szyby regulowanie elektrycznie
 centralny zamek
 fotel kierowcy z amortyzacją
 podnośnik hydrauliczny oraz zestaw narzędzi
 wyposażona w: trójkąt, gaśnicę i apteczkę
 klimatyzacja
 radio fabryczne
 hamulec wydechowy
 komputer pokładowy

Zabudowa:
 wywrotka stalowa trójstronna o wymiarach zewnętrznych
5000 x 2200 x 600 mm albo o wymiarach 4280 x 2250 x 600 mm
 podłoga stalowa
 nadstawki demontowane, stalowe o wysokości 1200 mm (oczka nadstawek
z siatki o wielkości oczek maximum 30 x 30 mm)
 sygnalizacja świetlna ostrzegawcza z tyłu zabudowy
 tylna ścianka nadstawki dzielona na dwie części, otwierana na zewnątrz

Wyposażenia dodatkowe pojazdu:
 sygnalizator dźwiękowy cofania
 kamera cofania
 zabezpieczenia: immobilizer
 koło zapasowe wraz z zestawem do jego wymiany
 pojazd wyposażony w lampę błyskową zespoloną (typu LED) składającą się
z: dwóch bocznych lamp w kolorze pomarańczowym i wyświetlacza w kolorze białym z napisem: PUK Sp. z o.o.
 tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna
 oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
 oferowany pojazd musi posiadać świadectwo homologacji albo dopuszczenie jednostkowe oraz wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu

Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Autoryzowaną Stację Obsługi oferowanej marki pojazdu w odległości do 200 km od bazy transportu Zamawiającego, tj. ulicy Targowej 9 w Gryfinie.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
1) karta gwarancyjna,
2) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd normy czystości spalin EURO 6,
3) instrukcja obsługi.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oferowany pojazd na bazę transportu Zamawiającego znajdującą się w Gryfinie, przy ul. Targowej 9 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przeszkoli również pracowników Zamawiającego w miejscu dostawy z zakresu obsługi pojazdu.

Warunki leasingu operacyjnego:
 umowa leasingu zostanie zawarta na okres 60 miesięcy
 leasing operacyjny zostanie udzielony w walucie złoty polski (PLN)
 rodzaj rat leasingowych: 59 rat jednomiesięcznych oraz 60-ta rata jako wykup, tj. przeniesienie pojazdu na Zamawiającego
 wartość pierwszej wpłaty będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
 wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 10% wartości netto Przedmiotu Umowy
 w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty leasingowej należy pozostałe raty rozłożyć proporcjonalnie na okres 59 miesięcy
 ostatnia rata stanowi koszt wykupu Przedmiotu Umowy
 po całkowitym rozliczeniu między Wykonawcą, a Zamawiającym własność Przedmiotu Umowy przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego
 Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy przedstawi umowę leasingu oraz harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych
 własność przedmiotu leasingu przechodzi z mocy umowy leasingu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających
 raty leasingowe będą płatne w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Kwota wykupu Przedmiotu Umowy będzie płatna w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT albo wliczona do ostatniej raty leasingowej, płatna w terminie wskazanym dla ostatniej daty leasingowej. Faktura w przypadku wykupu Przedmiotu Umowy zostanie doręczona Zamawiającemu nie później niż 14 dni od dnia wpływu kwoty wykupu na konto Wykonawcy, w przypadku gdy kwota wykupu płatna będzie wraz z ostatnią ratą leasingową. Poszczególne raty leasingowe będą uiszczane na podstawie faktur VAT przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298723,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338112,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298723,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SHN Press Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298723,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.