eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych- sprawa 13/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych- sprawa 13/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 216483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych- sprawa 13/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbba3edf-bcde-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, czyszczące do ekranów, plastiku itp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137290,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.

►Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r.) oraz zgodnie z załącznikiem nr II do dyrektywy 2014/24/UE:
KOD CPV: 30197630-1, 22993000-7, 30199330-2, 30197641-1

►Zakres przedmiotu zamówienia:
- PAPIER KSERO A4/500; 80G/M2; BIAŁOŚĆ 136 CIE lub 146 CIE– ilość: 7.500 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 160G/M2; 250 arkuszy – ilość: 70 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 200G/M2; 250 arkuszy – ilość: 28 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 160G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 250G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER TERMOCZUŁY 75G/M2; A4 100 szt./opak. – ilość: 30 opakowań (1-opakowanie=
100 szt.arkuszy),
- PAPIER DO PLOTERA 90G/M2, 610mmx90m – ilość 10 rolek
- PAPIER DO PLOTERA 90G/M2, 1372mmx50m – ilość 4 rolki
- PAPIER DO PLOTERA 200G/M2, 1372mmx30m – ilość 4 rolki
- ROLKA TERMICZNA 112mmx20m - ilość: 50 szt.

►Miejsce dostawy i rozładunku: magazyn służby sprzętu łączności i informatyki znajdujący się przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz (z uwagi na wymiary murowanej bramy wjazdowej należy przed doborem środka transportu uzgodnić możliwość wjazdu danym środkiem – wysokość - na teren jednostki wojskowej),

►Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
1) dostawy przedmiotu zamówienia;
2) rozładunku przedmiotu zamówienia;
3) wniesienia i złożenia we wskazanym miejscu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura

30197641-1 - Papier termograficzny

30199330-2 - Papier ciągły do drukarek komputerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147848,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169892,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147848,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569

7.3.3) Ulica: Dworcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147848,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.