Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124602/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00129900/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00133232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00145093/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych- sprawa 13/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 216483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych- sprawa 13/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbba3edf-bcde-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, czyszczące do ekranów, plastiku itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137290,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania, papieru ciągłego do drukarek komputerowych oraz artykułów termograficznych, zgodnie z wymaganiami określonymi niniejszą dokumentacją oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
►Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r.) oraz zgodnie z załącznikiem nr II do dyrektywy 2014/24/UE:
KOD CPV: 30197630-1, 22993000-7, 30199330-2, 30197641-1
►Zakres przedmiotu zamówienia:
- PAPIER KSERO A4/500; 80G/M2; BIAŁOŚĆ 136 CIE lub 146 CIE– ilość: 7.500 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 160G/M2; 250 arkuszy – ilość: 70 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER KSERO A4; biały, 200G/M2; 250 arkuszy – ilość: 28 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 160G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER BIUROWY A3; biały, 250G/M2; A3/250 arkuszy – ilość: 20 opakowań (1-opakowanie=1 ryza),
- PAPIER TERMOCZUŁY 75G/M2; A4 100 szt./opak. – ilość: 30 opakowań (1-opakowanie=
100 szt.arkuszy),
- PAPIER DO PLOTERA 90G/M2, 610mmx90m – ilość 10 rolek
- PAPIER DO PLOTERA 90G/M2, 1372mmx50m – ilość 4 rolki
- PAPIER DO PLOTERA 200G/M2, 1372mmx30m – ilość 4 rolki
- ROLKA TERMICZNA 112mmx20m - ilość: 50 szt.
►Miejsce dostawy i rozładunku: magazyn służby sprzętu łączności i informatyki znajdujący się przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz (z uwagi na wymiary murowanej bramy wjazdowej należy przed doborem środka transportu uzgodnić możliwość wjazdu danym środkiem – wysokość - na teren jednostki wojskowej),
►Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
1) dostawy przedmiotu zamówienia;
2) rozładunku przedmiotu zamówienia;
3) wniesienia i złożenia we wskazanym miejscu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
30197641-1 - Papier termograficzny
30199330-2 - Papier ciągły do drukarek komputerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147848,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169892,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147848,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569
7.3.3) Ulica: Dworcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147848,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.