eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Wykonanie projektu rozbiórki budynków gospodarczych oraz odtworzenie muru granicznego przy ul. Jana Pawła II 8/Okrzei 2 w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu rozbiórki budynków gospodarczych oraz odtworzenie muru granicznego przy ul. Jana Pawła II 8/Okrzei 2 w Mikołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu rozbiórki budynków gospodarczych oraz odtworzenie muru granicznego przy ul. Jana Pawła II 8/Okrzei 2 w Mikołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ee91c8-070a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000018/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Rozbiórka budynków gospodarczych oraz odtworzenie muru granicznego przy ul. Jana Pawła II 8/Okrzei 2 w Mikołowie- dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162068/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGL/TP/11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozbiórki budynku gospodarczego i odtworzenia muru granicznego pomiędzy działkami 1576/41 (ul. Jana Pawła II 8) i 846/41 (ul. Jana Pawła II 6)
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. W ramach zadania Wykonawca wykona:
- koncepcję wykonania muru (3 wersje) do akceptacji przez Zamawiającego
- projekt rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Jana Pawła II 8 – 5 egzemplarzy + egzemplarz w wersji elektronicznej
- projekt muru granicznego wg zaakceptowanej koncepcji, wraz z uzgodnieniem z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków – 5 egzemplarzy + 1 elektroniczny
- przedmiar robót – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna
- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna
- STWiOR – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna
- uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na rozbiórkę/budowę
2.2.Opis planowanych robót
Przedmiotem zamówienia jest projekt rozbiórki budynku gospodarczego i odtworzenie muru granicznego.
2.3.Opis stanu istniejącego:
Budynek gospodarczy parterowy. Budynek położony na działce 1576/41 w Mikołowie, przy ul. Jana Pawła II 8.
Powierzchnia działki – 1.024,00 m2, powierzchnia zabudowy budynkiem gospodarczym – 184,00 m2.
Konstrukcja budynku:
- fundamenty – murowane z kamienia i cegły
- ściany – cegła
- dach – więźba drewniana, kryta papą
- stolarka okienna – stalowa
Instalacje:
- instalacja elektryczna
- instalacja kanalizacyjna – odprowadzenie do kanalizacji miejskiej
2.4.Zakres prac projektowych:
Koncepcja wykonania muru (cegła, kamień) (3 wersje) do akceptacji przez Zamawiającego
Projekt rozbiórki budynku gospodarczego
Projekt architektoniczno-budowlany muru granicznego wg zaakceptowanej koncepcji i uzgodniony z WKZ.
Przedmiar robót
Kosztorys inwestorski (wraz z 1 krotnym przeliczeniem)
Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i zezwolenia (dostawcy mediów, zarządcy dróg)
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska pozwolenie na rozbiórkę/budowę.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
3.1. Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (zgodnie z ilościami wskazanymi w pkt.2), a także w wersji elektronicznej na nośniku optycznym CD/ DVD w formacie PDF, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie „NORMA–PRO”, „NORMA 3” „RODOS”).
3.2. We wszystkich opracowaniach nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” oraz przedstawione są parametry funkcjonalno – użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności
3.3. Projekt budowlany sporządzony przez Wykonawcę musi spełniać wymogi Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609) oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz powinien być sporządzony przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do projektowania zgodnie z w/w ustawą. Projekt budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiar oraz Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót musi spełniać wymogi Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2019 poz. 1843), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonana i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzanie kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389) oraz innych aktów prawnych obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progresbud Spółka zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282195666

7.3.3) Ulica: ul.Bartosza Głowackiego 17

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.