Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00153594/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 10 mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na zadania:
Zad.1: ul. Kadetów 6a/8, ul. Kadetów 6a/9, ul. Lompy 15a/8, 15b/7, 15b/12
Zad.2 ul. Lompy 12b/7, 12b/12, 14d/11, 14d/12, 14e/6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f823ba8a-ca0d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 10 mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na zadania:Zad.1: ul. Kadetów 6a/8, ul. Kadetów 6a/9, ul. Lompy 15a/8, 15b/7, 15b/12
Zad.2 ul. Lompy 12b/7, 12b/12, 14d/11, 14d/12, 14e/6
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f823ba8a-ca0d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003415/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont 10 mieszkań dla rodzin z Ukrainy z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0011.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3523851,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 730753,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy w budynkach wielorodzinnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.Zadanie 1: Remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy przy ul. Kadetów 6a/8, ul. Kadetów 6a/9, ul. Lompy 15a/8, ul. Lompy 15b/7, ul. Lompy 15b/12
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) rozbiórka i skucie istniejących warstw wykończeniowych,
2) demontaż i osadzenie nowej stolarki drzwiowej,
3) wykonanie nowych posadzek, podłogi należy wykonać tak, aby poziom we wszystkich pomieszczeniach był jednakowy bezprogowy,
4) prace malarskie ścian i sufitów,
5) prace porządkowe,
6) wykonanie instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, domofonowej, antenowej, internetowej,
7) montaż czujnika czadu,
8) biały montaż,
9) montaż kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem elektrycznym,
10) wykonanie dodatkowej nowej instalacji do kuchni i pokoju połączonej z instalacją dzwonkową oraz zakup dwóch urządzeń świetlnych sygnalizujących uruchomienie dzwonka przy drzwiach wejściowych na klatce schodowej,
11) roboty budowlane, murarskie,
12) wywóz i utylizacja gruzu.
Wykonawca w przypadku wymiany drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego na drzwi o wymiarach 90/200 jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej wymiany stolarki drzwiowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Sporządzenie dokumentacji przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wraz z nadzorem. W przypadku technicznego braku możliwości powiększenia otworu drzwiowego (drzwi wejściowe) na 90/200 należy przedłożyć stosowną opinię projektanta z uprawnieniami konstrukcyjno- budowlanymi.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja pomocnicza – opis, rysunki, rzuty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Stosownie do treści art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych oraz osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. poprzez:
- likwidację progów we wszystkich pomieszczeniach,
- malowanie ścian w jasnych kolorach we wszystkich pomieszczeniach,
- wykonanie w kuchni i w pokoju instalacji dzwonkowej oraz zainstalowanie urządzeń świetlnych sygnalizujących dzwonek przy drzwiach wejściowych na klatce schodowej,
- wymianę drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego na drzwi o wymiarach 90/200 (w miarę możliwości).
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót rozbiórkowych,
2) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) demontaż i osadzenie nowej stolarki drzwiowej,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) wykonanie robót murarskich,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
7) wykonanie instalacji elektrycznej,
8) wykonanie prac gazowych,
9) wykonanie robót malarskich.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 356202,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy w budynkach wielorodzinnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.Zadanie 2: Remont mieszkań dla rodzin z Ukrainy przy ul. Lompy 12b/7, ul. Lompy 12b/12, ul. Lompy 14d/11, ul. Lompy 14d/12, ul. Lompy 14e/6.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) rozbiórka i skucie istniejących warstw wykończeniowych,
2) demontaż i osadzenie nowej stolarki drzwiowej,
3) wykonanie nowych posadzek, podłogi należy wykonać tak, aby poziom we wszystkich pomieszczeniach był jednakowy bezprogowy,
4) prace malarskie ścian i sufitów,
5) prace porządkowe,
6) wykonanie instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, domofonowej, antenowej, internetowej,
7) montaż czujnika czadu,
8) biały montaż,
9) montaż kuchenki gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem elektrycznym,
10) wykonanie dodatkowej nowej instalacji do kuchni i pokoju połączonej z instalacją dzwonkową oraz zakup dwóch urządzeń świetlnych sygnalizujących uruchomienie dzwonka przy drzwiach wejściowych na klatce schodowej,
11) roboty budowlane, murarskie,
12) wywóz i utylizacja gruzu.
Wykonawca w przypadku wymiany drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego na drzwi o wymiarach 90/200 jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej wymiany stolarki drzwiowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Sporządzenie dokumentacji przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wraz z nadzorem. W przypadku technicznego braku możliwości powiększenia otworu drzwiowego (drzwi wejściowe) na 90/200 należy przedłożyć stosowną opinię projektanta z uprawnieniami konstrukcyjno- budowlanymi.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: dokumentacja pomocnicza – opis, rysunki, rzuty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie:
1) do 24 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie polegającej na nieszczelności instalacji gazowej,
2) do 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wadzie dotyczącej kotła gazowego, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
3) do 7 dni od otrzymania powiadomienia o pozostałych wadach, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz minimum 24 miesięcy gwarancji na urządzenia i przybory, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania użytkownikowi przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Stosownie do treści art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych oraz osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. poprzez:
- likwidację progów we wszystkich pomieszczeniach,
- malowanie ścian w jasnych kolorach we wszystkich pomieszczeniach,
- wykonanie w kuchni i w pokoju instalacji dzwonkowej oraz zainstalowanie urządzeń świetlnych sygnalizujących dzwonek przy drzwiach wejściowych na klatce schodowej,
- wymianę drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego na drzwi o wymiarach 90/200 (w miarę możliwości).
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie robót rozbiórkowych,
2) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
3) demontaż i osadzenie nowej stolarki drzwiowej,
4) wykonanie robót budowlanych,
5) wykonanie robót murarskich,
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
7) wykonanie instalacji elektrycznej,
8) wykonanie prac gazowych,
9) wykonanie robót malarskich.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 374551,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319223,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347899,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319223,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „MEDREM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-000-95-31
7.3.3) Ulica: Zamysłowska 10c
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEDREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319223,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330000,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359899,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330000,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „GINEK” Grzegorz Oślizło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 633-208-17-82
7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-338
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330000,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa o dofinansowanie projektu „Rozwój mieszkalnictwa w Rybniku celem zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy” nr UDA-RPSL.10.02.05-24-009B/22-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa X „ Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna”
Działanie 10.2. „Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych”
Poddziałanie 10.2.5. „Rozwój mieszkalnictwa o charakterze socjalnym w celu zapewnienia tymczasowego zakwaterowania dla obywateli Ukrainy”
(umowa zawarta w dniu 07.04.2023 r., przekazana Zamawiającemu w dniu 18.04.2023 r.)
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont budynku przy ul. Mickiewicza 24/26 w Toruniu
- "Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu 400 A (pomieszczenie informatyków) w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Solidarności 81 w Warszawie".
- Wykonanie prac remontowych w siedzibie Prokuratury Rejonowej Warszawa -Mokotów w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.