Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134117/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych: 1) w północnej
części gminy Namysłów, 2) w południowej części gminy Namysłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych: 1) w północnejczęści gminy Namysłów, 2) w południowej części gminy Namysłów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23183eb3-e638-4f4b-b1dd-d00642001d0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w północnej części gminy Namysłów
1.3.12 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w południowej części gminy Namysłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.77.2025.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w północnej części gminy Namysłów.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji
elektrowni wiatrowych w północnej części gminy Namysłów zgodnie z uchwałą Nr 61/IX/24 Rady Miejskiej w Namysłowie z
dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w północnej części gminy Namysłów.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w
szczególności:
1) z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130,
z późn. zm.),
2) z zapisami ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 317),
3) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2404),
4) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.),
5) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214, z późn.
zm.),
6) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów
danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn.
zm.),
7) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688).
2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w północnej
części gminy Namysłów obejmuje fragmenty obrębów: Pawłowice Namysłowskie, Smogorzów, Głuszyna, Kowalowice,
Baldwinowice, Objazda, Michalice, Bukowa Śląska oraz Rychnów w gminie Namysłów. Celem planu jest dopuszczenie
lokalizacji instalacji odnawialnych źródeł energii, w tym elektrowni wiatrowych i fotowoltaicznych wraz z infrastrukturą
towarzyszącą, z dopuszczeniem lokalizacji magazynów energii i GPO. Dominującym przeznaczeniem na przedmiotowym
obszarze są tereny gruntów rolnych i tereny lasów.
W sporządzanym planie miejscowym nie zostaną przekroczone następujące parametry:
- maksymalna całkowita wysokość elektrowni wiatrowych: 250 metrów,
- maksymalna średnica wirnika wraz z łopatami: 170 metrów,
- maksymalna liczba elektrowni wiatrowych: 34 sztuk.
3. Kryteria sporządzenia załącznika graficznego do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z
wytycznymi dla planistów GIAP.
4. Etapy zamówienia:
a) sporządzenie ogłoszenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu,
b) zawiadomienie na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucji i organów właściwych do
uzgadniania i opiniowania planu,
c) sporządzenie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową – ustalenia planu (zawarte
w kartach terenu, analogicznie do uchwały nr 384/VIII/21 RM w Namysłowie z dnia 11.02.2021 r.) oraz część graficzną –
rysunek planu w skali 1:2000 wraz z rozpatrzeniem wniosków oraz sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko,
uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
przedstawienie projektu Burmistrzowi wraz z plikiem GML. Sporządzenie prognozy w dwóch egzemplarzach. Sporządzenie
wykazu złożonych wniosków wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia,
d) uzyskanie pozytywnej opinii lub opinii z uwagami o projekcie planu od komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz
naniesienie korekt z niej wynikających, udział w posiedzeniach Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
e) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi,
f) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i
uzgadniające,
g) przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne),
h) sporządzenie ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych,
i) uczestnictwo w konsultacjach społecznych, sporządzenie raportu,
j) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z konsultacji społecznych,
k) ponowienie czynności w niezbędnym zakresie,
l) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:2000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia
projektu oraz raportem - w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej;
m) udział w sesji Rady Miejskiej w Namysłowie, na której planowane będzie uchwalenie projektu planu,
n) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:2000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych
przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały) wraz z plikiem GML,
- w 2 egzemplarzach w formie papierowej,
- w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (metadane, dane przestrzenne, plik GML)
- w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym, zabezpieczonym przed zniszczeniem.
Płatność nastąpi na podstawie faktur częściowych po kolejno wykonanych etapach:
a) po wydaniu pozytywnej opinii lub opinii z uwagami oraz naniesionymi korektami z niej wynikających przez Gminną
Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną – 20% ,
b) po konsultacjach społecznych – 20%,
c) po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie mpzp – 40%,
d) po zatwierdzeniu przez Wojewodę uchwały RM w Namysłowie oraz odbiorze przedmiotu umowy – 20%.
Zamawiający przewiduje płatności w roku 2025, 2026 oraz 2027.
Przy czym Zamawiający przewiduje płatności: po wydaniu opinii przez GKUA w roku 2025, po konsultacjach społecznych w
roku 2026, a po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie oraz po zatwierdzeniu przez Wojewodę i odbiorze
przedmiotu umowy w roku 2027.
Termin płatności faktur: 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, przy czym faktury w
miesiącu grudzień należy wystawić do 19 dnia tego miesiąca.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych
planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia, pozycji z dziennika urzędowego właściwego
województwa, oraz miejscowości dla której zostały wykonane
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez
Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed
nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 136300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w południowej części gminy Namysłów zgodnie z uchwałą Nr 74/IX/24 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 30 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego dla lokalizacji elektrowni wiatrowych w południowej części gminy Namysłów.
Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
a) z zapisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130,
z późn. zm.),
b) z zapisami ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 317),
c) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2404),
d) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.),
e) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2021 r. poz. 214, z późn. zm.),
f) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916, z późn. zm.),
g) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688).
5. Celem przystąpienia do sporządzenia planu jest umożliwienie lokalizacji elektrowni wiatrowych oraz elektrowni słonecznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w południowej części gminy Namysłów. Dominującym przeznaczeniem na przedmiotowym obszarze są tereny gruntów rolnych i tereny lasów.
W sporządzanym planie miejscowym nie zostaną przekroczone następujące parametry:
-maksymalna całkowita wysokość elektrowni wiatrowych: 207 m,
-maksymalna średnica wirnika wraz z łopatami: 127 m,
-maksymalna liczba elektrowni wiatrowych, które zostaną określone w planie: 5.
6. Kryteria sporządzenia załącznika graficznego do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z
wytycznymi dla planistów GIAP.
7. Etapy zamówienia:
a) sporządzenie ogłoszenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu,
b) zawiadomienie na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucji i organów właściwych do
uzgadniania i opiniowania planu,
c) sporządzenie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową – ustalenia planu (zawarte
w kartach terenu, analogicznie do uchwały nr 384/VIII/21 RM w Namysłowie z dnia 11.02.2021 r.) oraz część graficzną – rysunek planu w skali 1:2000 wraz z rozpatrzeniem wniosków oraz sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, przedstawienie projektu Burmistrzowi wraz z plikiem GML. Sporządzenie prognozy w dwóch egzemplarzach. Sporządzenie
wykazu złożonych wniosków wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia,
d) uzyskanie pozytywnej opinii lub opinii z uwagami o projekcie planu od komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz naniesienie korekt z niej wynikających, udział w posiedzeniach Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej,
e) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi,
f) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające,
g) przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne),
h) sporządzenie ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych,
i) uczestnictwo w konsultacjach społecznych, sporządzenie raportu,
j) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z konsultacji społecznych,
k) ponowienie czynności w niezbędnym zakresie,
l) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:2000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia
projektu oraz raportem - w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej,
m) udział w sesji Rady Miejskiej w Namysłowie, na której planowane będzie uchwalenie projektu planu,
n) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:2000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały) wraz z plikiem GML,
- w 2 egzemplarzach w formie papierowej,
- w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (metadane, dane przestrzenne, plik GML)
- w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym, zabezpieczonym przed zniszczeniem.
Płatność nastąpi na podstawie faktur częściowych po kolejno wykonanych etapach:
a) po wydaniu pozytywnej opinii lub opinii z uwagami oraz z naniesionymi korektami wynikającymi z wydanej opinii przez
Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną – 20%
b) po konsultacjach społecznych – 20%
c) po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie mpzp – 40%
d) po zatwierdzeniu przez Wojewodę uchwały Rady Miejskiej w Namysłowie oraz odbiorze przedmiotu umowy - 20%.
Zamawiający przewiduje płatności w roku 2025, 2026 oraz 2027.
Przy czym Zamawiający przewiduje płatności: po wydaniu opinii przez GKUA w roku 2025, po konsultacjach społecznych w roku 2026, a po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie oraz po zatwierdzeniu przez Wojewodę i odbiorze przedmiotu umowy w roku 2027.
Termin płatności faktur: 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, przy czym faktury w miesiącu grudzień należy wystawić do 19 dnia tego miesiąca.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia, pozycji z dziennika urzędowego właściwego województwa, oraz miejscowości dla której zostały wykonane.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 278800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196308,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196308,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Community Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521424024, NIP: 8952238983
7.3.3) Ulica: ul. Mulicka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-315
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196308,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
- Opracowanie planu ogólnego gminy Sokoły
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta Głowno - III postępowanie
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
- Sporządzenie Strategii Rozwoju Gminy Radziejowice na lata 2025- 2035 oraz sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Radziejowice.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Bukowina Tatrzańska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.