eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach



Ogłoszenie z dnia 2021-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (85) 727 81 30; 668 877 529

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff7dadc-0733-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041718/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.5 Utworzenie Pracowni tomografii komputerowej wraz z zakupem tomografu komputerowego, zakup aparatów do śródoperacyjnych badań RTG (ramię C) oraz USG, aparatu do znieczuleń, pozostałych urządzeń medyczn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162987/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215129,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I – APARAT DO ZNIECZULANIA Z KARDIOMONITOREM
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).

4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.

5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.

6. Minimalny termin gwarancji wynosi:

24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.

UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33172100-7 - Urządzenia do anestezji

4.5.5.) Wartość części: 128172,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II – SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).

4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.

5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.

6. Minimalny termin gwarancji wynosi:

24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.

UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 24678,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET III – POMPY STRZYKAWKOWE
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).

4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.

5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.

6. Minimalny termin gwarancji wynosi:

24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.

UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9731,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET IV– KARDIOMONITOR
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).

4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.

5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.

6. Minimalny termin gwarancji wynosi:

24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.

UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10508,97 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET V– FUMIGATOR I LAMPA BAKTERIOBÓJCZA
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).

4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.

5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.

6. Minimalny termin gwarancji wynosi:

24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.

UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 38263,69 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET VI – ODZIEŻ OCHRONY RADIOLOGICZNEJ
2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).

4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.

5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.

6. Minimalny termin gwarancji wynosi:

24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.

UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3774,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj.: do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet I została złożona jedna oferta Wykonawcy ANCHOR PBW Spółka z o.o. ul. Zastawie III 16-070 Choroszcz, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet II, III i IV nie złożono żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie postanowiono jak na wstępie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet II, III i IV nie złożono żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie postanowiono jak na wstępie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet II, III i IV nie złożono żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie postanowiono jak na wstępie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.