Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162987/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00169730/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00173124/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
- 2022/BZP 00014830/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: Tel. (85) 727 81 30; 668 877 529
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wyposażenia Pracowni Tomografii Komputerowej SP ZOZ w Mońkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff7dadc-0733-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041718/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.5 Utworzenie Pracowni tomografii komputerowej wraz z zakupem tomografu komputerowego, zakup aparatów do śródoperacyjnych badań RTG (ramię C) oraz USG, aparatu do znieczuleń, pozostałych urządzeń medyczn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162987/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215129,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I – APARAT DO ZNIECZULANIA Z KARDIOMONITOREM2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.
6. Minimalny termin gwarancji wynosi:
24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33172100-7 - Urządzenia do anestezji
4.5.5.) Wartość części: 128172,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II – SPRZĘT MEDYCZNY RÓŻNY2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.
6. Minimalny termin gwarancji wynosi:
24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24678,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET III – POMPY STRZYKAWKOWE2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.
6. Minimalny termin gwarancji wynosi:
24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9731,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET IV– KARDIOMONITOR2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.
6. Minimalny termin gwarancji wynosi:
24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10508,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET V– FUMIGATOR I LAMPA BAKTERIOBÓJCZA2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.
6. Minimalny termin gwarancji wynosi:
24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38263,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET VI – ODZIEŻ OCHRONY RADIOLOGICZNEJ2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowej wolnej od wad fizycznych i prawnych aparatury/sprzętu medycznego wrazz niezbędnym wyposażeniem. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu powystawowego oraz podemonstracyjnego. Dostarczonaaparatura/sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz musi być gotowa do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji;
2) po montażu i uruchomieniu aparatury/sprzętu udzielenie instruktażu i szkolenia personelu medycznegoi technicznego w zakresie obsługi i użytkowania w cenie oferty (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena oferty winna zawierać w szczególności wartość oferowanego sprzętu, koszty jego dostawy, zainstalowania, serwisowania oraz przeszkolenia personelu. Faktura za realizację przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym.
5. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do Pracowni Tomografii Komputerowej usytuowanej na Al. Niepodległości 9,19-100 Mońki.
6. Minimalny termin gwarancji wynosi:
24 miesiące – licząc od daty podpisania protokołu odbioru realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
UWAGA: JEST TO PARAMETR KTÓRY PODLEGA OCENIE
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ);
2) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia;
3) Ilekroć w niniejszej SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne";
4) Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych w przedmiotowej SWZ, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, a do oceny ich równoważności będzie brał pod uwagę wyłącznie te parametry, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3774,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj.: do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet I została złożona jedna oferta Wykonawcy ANCHOR PBW Spółka z o.o. ul. Zastawie III 16-070 Choroszcz, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet II, III i IV nie złożono żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie postanowiono jak na wstępie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet II, III i IV nie złożono żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie postanowiono jak na wstępie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2021r. do godz. 12:00 na pakiet II, III i IV nie złożono żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie postanowiono jak na wstępie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych kompatybilnych z generatorem do termolezji typu COSMAN G4 i typu NEUROTHERM NT 500 dla potrzeb SP ZOZ w Mońkach.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Monieckiego i jego jednostek organizacyjnych
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mońki w sezonie zimowym 2024/2025
- Rozbudowę drogi powiatowej Nr 1367 B odcinek od drogi powiatowej Nr 1363 B do m. Kuczyn i rozbudowę drogi powiatowej Nr 1416 B Mońki - Goniądz
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1848 B na odc. Kosiorki - Piwowary i odc. Piwowary - Klewianka
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/165/24 Dostawa polisomnografu ramach dotacji celowej (...) w ramach Funduszu Medycznego.
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- DOSTAWA APARATU DO ULTRADŹWIĘKOWEGO PRZEZCZASZKOWEGO BADANIA PRZEPŁYWU KRWI METODĄ DOPPLEROWSKĄ - 1 szt.
- "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- Zakup urządzeń medycznych przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Dostawa zestawu do przezczaszkowej stymulacji magnetycznej (TMS)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.