Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup urządzeń medycznych przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001100382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 31
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (032) 255 22 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zwps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwps.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń medycznych przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cdee13-130c-466a-a4d2-cf1f37ac5df5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup urządzeń medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4cdee13-130c-466a-a4d2-cf1f37ac5df53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w SWZ, komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 344) tj.:
a) pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@zwps.pl lub
b) za pomocą Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e
Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia” dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy "
2. Oferta musi być sporządzona według Załączników Zamawiającego oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę umocowaną do działania w imieniu
Wykonawcy.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” przekazywanych Zamawiającemu w ramach niniejszego postępowania jest
Zamawiający, tj.t Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach z siedzibą przy ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice, tel. 32 255-22-26;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach jest Pan Zbigniew Łata, kontakt: adres e-mail: sekretariat@zwps.pl, tel.: 32 255-22-26;
3. Uzyskane przez Zamawiającego w związku z niniejszym postępowaniem dane osobowe, zw. Dalej „Danymi Osobowymi”, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. Odbiorcami Danych Osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp.;
5. Dane Osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, łącznie z okresem przedawnienia potencjalnych roszczeń przysługujących Zamawiającemu lub Wykonawcy w związku z tą umową;
6. Obowiązek podania Zamawiającemu Danych Osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publiczne-go; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
8. Osoba, której dotyczą Dane Osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do dotyczących jej Danych Osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania dotyczących jej Danych Osobowych; skorzysta-nie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do ograni-czenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwa-rzanie dotyczących jej Danych Osobowych narusza przepisy RODO;
9. Osobie, której dotyczą Dane Osobowe nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia dotyczących jej Danych Osobo-wych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/D/15/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup unitu stomatologicznego dla Poradni Stomatologii Zachowawczej przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192400-6 - Stanowiska stomatologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych
kryteriów i przypisanego im znaczenia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup defibrylatora AED z osprzętem dla Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych
kryteriów i przypisanego im znaczenia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dla niniejszego postępowania nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust. 2 ustawy
Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający, na potwierdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ, żąda złożenia wraz z OFERTĄ przedmiotowych środków dowodowych:a) Powiadomienie / Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany przedmiot
zamówienia sklasyfikowany jest jako wyrób medyczny i jest dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie
kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 07 kwietnia 2022 roku ( tj. Dz. U. Nr 2022 pozycja Nr 974 z późniejszymi zmianami);
b) Certyfikat CE / Deklarację zgodności oferowanego urządzenia;
c) Na potwierdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w Załącznikach Nr 1A – Nr 1B lub Nr
2A – Nr 2B ( w zależności, na którą część – Pakiet Wykonawca składa Ofertę), Zamawiający wymaga dołączenia do oferty
dokumentów w języku polskim potwierdzających wymagane parametry w Przedmiocie Umowy takich jak na przykład
specyfikacje techniczne urządzenia / karty katalogowe / firmowe materiały informacyjne producenta / instrukcje użytkowania
/ opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty, zawierające szczegółowe dane oferowanego aparatu, które umożliwią
potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia / przedmiotowe środki dowodowe, muszą potwierdzać spełnianie przez oferowane urządzenie parametrów obligatoryjnych oraz deklarowanych przez Wykonawcę parametrów dodatkowo ocenianych. Przedstawione dokumenty muszą być sporządzone przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela / dystrybutora.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (innych niż na potwierdzenieparametrów technicznych dodatkowo punktowanych), na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony i podpisany Formularz OFERTY stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ;2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.oraz w przypadkach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ
2. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane, a możliwość postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie objęte Pakietem Nr 1 w niniejszym postępowaniu uzyskało częściowe dofinansowanie ze środków budżetu Województwa Śląskiego w ramach dotacji celowej z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętów medycznych dla Poradni i Pracowni Zespołu WojewódzkichPrzychodni Specjalistycznych w Katowicach”.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz przedszkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach, na 2025 rok
- "Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów przeznaczonych do kompostowni dla potrzeb Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w 2025 roku.
- Dostawy produktów mrożonych oraz produktów rybnych do Szkoły Policji w Katowicach
- Utrzymanie sprawności tech. i zapewnienie ciągłości pracy urządzeń, instal. i sieci elektroenergetycznej oraz pozostałej infrastruktury tech. w obiektach admin. przez zamawiającego w 2025 r.
- Remont instalacji kanalizacji zewnętrznej wraz z pracami przeciwdziałającymi osiadaniu budynku w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/165/24 Dostawa polisomnografu ramach dotacji celowej (...) w ramach Funduszu Medycznego.
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- DOSTAWA APARATU DO ULTRADŹWIĘKOWEGO PRZEZCZASZKOWEGO BADANIA PRZEPŁYWU KRWI METODĄ DOPPLEROWSKĄ - 1 szt.
- "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- Zakup urządzeń medycznych przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Dostawa zestawu do przezczaszkowej stymulacji magnetycznej (TMS)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.