eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³owo-OsadaModernizacja dróg w Gminie I³owo-Osada



Og³oszenie z dnia 2023-04-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w Gminie I³owo-Osada

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg w Gminie I³owo-Osada

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-678cade0-e4cb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00195249

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006143/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja dróg w Gminie I³owo-Osada

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-678cade0-e4cb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
email:sekretariat@ugilowo-osada.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane
zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia oraz Regulaminie ePUAP.
https://ezamowienia.gov.pl/pl/integracja/
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
2. Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winien zapoznaæ
siê z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy, pe³nomocnictwo lub inne dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporz±dza siê w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt i przekazuje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych dla danych dokumentów w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina I³owo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 I³owo-Osada,
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie I³owo-Osada jest Micha³ Cupia³, iod@ugilowo-osada.pl*;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: RI.271.9.2023.PN, którego przedmiotem jest: ,,Modernizacja dróg w Gminie I³owo-Osada”
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3. Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4.Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
1. W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023.PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 1. Modernizacja drogi gminnej nr 188077N i 188098N (D¼wierznia – M³awa ul. Piekie³ko)

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zg³oszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie rycza³towej w zakresie:
1) D³ugo¶æ remontowanego odcinka drogi o d³. 1,070 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowê:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie pagórkowatym. Wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego;
- Frezowanie nawierzchni bitumicznych, z odwozem materia³u z rozbiórki na odl. 10 km - przy grub. 3 cm.;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej;
- Skropienie nawierzchni emulsj± asfaltow± przed po³o¿eniem warstwy ¶cieralnej;
- Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70, (grubo¶æ warstwy ¶cieralnej po zagêszczeniu 5cm dla KR1-2);
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Mechaniczne ¶cinanie poboczy o grubo¶ci 10 cm;
- Wywiezienie ziemi na odleg³o¶æ 7 km - grunt. kat. III;
- U³o¿enie krawê¿ników na podsypce cementowo-piaskowej;
- Uzupe³nienie poboczy kruszywem ³amanym 0/31,50mm, (grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 10 cm).
d) Zainstalowanie znaków drogowych:
- Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania na w³asny koszt projektu zmiany sta³ej organizacji ruchu drogowego w zakresie znaków drogowych B-18 „zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie ca³kowitej ponad 8 t” z tabliczk± T-0 „nie dotyczy pojazdów rolniczych” na odcinku objêtym niniejszym zamówieniem – 2 szt.
- Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania na w³asny koszt projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót na odcinku objêtym niniejszym zamówieniem.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja projektowa do zg³oszenia budowy tj.
a) Za³±cznik nr 10 czê¶æ 1 SWZ: kosztorys ¶lepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, specyfikacja techniczna, mapa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 2. Modernizacja drogi gminnej I³owo-Osada – Kraszewo

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zg³oszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie rycza³towej w zakresie:
b) D³ugo¶æ remontowanego odcinka drogi o d³. 0,630 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowê:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie pagórkowatym. Wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego;
- Frezowanie nawierzchni bitumicznych, z odwozem materia³u z rozbiórki na odl. 10 km - przy grub. 3 cm.;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej;
- Skropienie nawierzchni emulsj± asfaltow± przed po³o¿eniem warstwy ¶cieralnej;
- Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50/70, (grubo¶æ warstwy ¶cieralnej po zagêszczeniu 5cm dla KR1-2);
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Mechaniczne ¶cinanie poboczy o grubo¶ci 10 cm;
- Wywiezienie ziemi na odleg³o¶æ 10 km - grunt. kat. III;
- Uzupe³nienie poboczy kruszywem ³amanym 0/31,50mm, (grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 10 cm).
d) Zainstalowanie znaków drogowych:
- S³upki do znaków drogowych maj± byæ wykonane z rur stalowych ocynkowanych o ¶rednicy 70 mm;
- Znaki drogowe maj± byæ wykonane z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I gen. D-1 szt. 2; A-7 - szt.1.
- Wykonawca zobowi±zany jest do opracowania na w³asny koszt projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót na odcinku objêtym niniejszym zamówieniem.
1) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja projektowa do zg³oszenia budowy tj.
a) Za³±cznik nr 10 czê¶æ 2 SWZ: kosztorys ¶lepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, specyfikacja techniczna, mapa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 3. Przebudowa drogi gminnej ul. Cicha w m. I³owo-Osada

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych – roboty drogowe realizowane na podstawie Zg³oszenia robót budowlanych na ww. zadanie realizowane w formie rycza³towej w zakresie:
1) D³ugo¶æ przebudowywanego odcinka drogi o d³. 0,108 km
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie terenu pod budowê:
- Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg przebiega w terenie równinnym. Nale¿y wykonaæ pomiar geodezyjny powykonawczy;
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urz±dzeñ podziemnych;
- Rêczne rozebranie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej betonowej z wywiezieniem poza teren budowy do 10km;
b) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-podbudowa:
- Wykonanie koryta o g³êboko¶ci 40 cm na szeroko¶ci jezdni i zjazdach z odwiezieniem urobku do 10km;
- Za³o¿enie na kablach elektroenergetycznych rur os³onowych dwudzielnych HDPE ¶rednicy 110mm (zjazdy);
- Wykonanie warstwy ods±czaj±cej, wykonanie i zagêszczanie mechanicznie, na szeroko¶ci jezdni i zjazdach, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 10 cm;
- Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa ³amanego 0/31,50 mm na szeroko¶ci jezdni i zjazdach, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 25 cm;
c) Roboty w zakresie nawierzchni dróg:
- U³o¿enie krawê¿ników betonowych oporowych o wymiarach 12x25x100 cm, wraz z wykonaniem ³aw z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej;
- U³o¿enie obrze¿y betonowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny nale¿y wype³niæ zapraw± cementow±;
- Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej grubo¶ci 8 cm szarej, któr± nale¿y u³o¿yæ na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny nale¿y wype³niæ piaskiem;
- Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubo¶ci 8 cm grafitowej, któr± nale¿y u³o¿yæ na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny nale¿y wype³niæ piaskiem;
d) Roboty w zakresie nawierzchni dróg-pobocza:
- Wykonanie humusowania z obsianiem – grubo¶æ warstwy humusu 10 cm szer. 1,00m;
e) Zainstalowanie znaków drogowych:
- S³upki do znaków drogowych maj± byæ wykonane z rur stalowych ocynkowanych o ¶rednicy 70 mm;
- Znaki drogowe maj± byæ wykonane z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I gen. D-1 szt.2; A-7 szt.1;
- Odkopanie i wyjêcie znaku D-1 i ponowne ustawienie w innej lokalizacji (zgodnie z projektem zmiany sta³ej organizacji ruchu).
2) Przedmiot zamówienia w zakresie szczegó³owym okre¶la dokumentacja projektowa do zg³oszenia budowy tj.
a) Za³±cznik nr 10 czê¶æ 3 SWZ: kosztorys ¶lepy/ofertowy, przedmiar robót, opis techniczny, plan orientacyjny, plan sytuacyjny, przekrój normalny, specyfikacje techniczne, organizacja ruchu, szczegó³ konstrukcyjny, geometria zjazdu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale 16 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy:
- dla czê¶ci 1 zrealizowa³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o warto¶ci min. 240.000,00 z³ brutto;
- dla czê¶ci 2 zrealizowa³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o warto¶ci min 150.000,00 z³ brutto;
- dla czê¶ci 3 zrealizowa³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o warto¶ci min. 90.000,00 z³ brutto;
a) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia oraz skieruj± do jego realizacji co najmniej:
- dla czê¶ci 1 - 1 osobê (kierownik budowy), która bêdzie posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie: w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
- dla czê¶ci 2 - 1 osobê (kierownik budowy), która bêdzie posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie: w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
- dla czê¶ci 3 - 1 osobê (kierownik budowy), która bêdzie posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie: w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce wykazu podmiotowych ¶rodków
dowodowych sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zosta³y
przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ 8

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – stanowi±cy za³±cznik nr 6 dla czê¶ci 1, 2, 3 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi±cym za³±cznik nr 11 dla czê¶ci 1, 2, 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów zosta³y przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ 13

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek, o których mowa w rozdziale 6 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie dotycz±ce wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje ka¿dy z Wykonawców.
5. Kopie dokumentów dotycz±cych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie/wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ dla czê¶ci 1, 2, 3.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ dla czê¶ci 1, 2, 3.
4 . Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem: https://ezamowienia.gov.pl. Z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawców:
- wobec których zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.