Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202123/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00203842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00207633/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00289252/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów ekspolatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Szpitala.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów ekspolatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Szpitala.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcffe835-e4dc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP-271-11-2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów do Centralnej Steryliaztornii Szpitala.
Wymagania szczegółowe:
1. Rękawy papierowo – foliowe o konstrukcji folii i wykonania zgodnej z normami EN ISO 11607 – 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5. Papier o gramaturze 70 g (PN EN 868 – 3). Zawartość chlorków nie więcej niż 0.05%; zawartość siarczanów nie więcej niż 0.25%. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 700 mN w obu kierunkach. Wytrzymałość na przepuklenie niemniej niż 400 kPa na sucho i 150 kPa na mokro. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 7,2 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 3,8 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 2,4 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 1,3 kN/m. Test umieszczony na papierze pod folią, wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii. Folia min. 7 – warstwowa, grubość min 52 µm, przezierna, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Powierzchnia wskaźnika procesu sterylizacji ? 100mm2 (PN EN 868 – 5). Wydłużenie podczas pęknięcia nie mniej niż 70% w obu kierunkach. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Jednoznacznie zaznaczony kierunek otwierania.
2. Rękaw włókninowo-foliowy odpowiadający wytycznym ISO 11607-1,2. Gramatura włókniny 60 g/m2. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 1100 mN w kierunku walcowania i 1600 mN w kierunku poprzecznym. Wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 220 kPa na sucho i nie mniej niż 190 kPa na mokro. Zawartość chlorków <0,05 %, zawartość siarczanów <0,25%. Porowatość 18 l/min/dm2 . Folia PE-PP nie mniej niż 6 warstw plus warstwa klejąca zgodne z normą PN-EN 868-2 , 868-5 o grubość min 52 µm. Wydłużenie podczas pęknięcia w obu kierunkach >70%. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z PN-EN 868-5.
3. Opakowania posterylizacyjne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Grubość min. 50 µm. Wytrzymałość na rozrywanie w poprzek 10,8 MPa, wzdłuż 14,9 MPa. Wytrzymałość na rozdzieranie w wzdłuż 252 %, w poprzek 300%.
1 Rękaw papierowo-foliowy gładki 50 mm x 200 mb rol. 30
2 Rękaw papierowo-foliowy gładki 75 mm x 200 mb rol. 100
3 Rękaw papierowo-foliowy gładki 100 mm x 200 mb rol. 81
4 Rękaw papierowo-foliowy gładki 125 mm x 200 mb rol. 50
5 Rękaw papierowo-foliowy gładki 150 mm x 200 mb rol. 40
6 Rękaw papierowo-foliowy gładki 200 mm x 200 mb rol. 26
7 Rękaw papierowo-foliowy gładki 250 mm x 200 mb rol. 26
8 Rękaw papierowo-foliowy gładki 300 mm x 200 mb rol. 4
9 Rękaw papierowo-foliowy gładki 350 mm x 200 mb rol. 2
10 Rękaw papierowo-foliowy gładki 380 mm x 200 mb rol. 2
11 Rękaw papierowo-foliowy gładki 400 mm x 200 mb rol. 2
12 Rękaw włókninowo-foliowy gładki 420 mm x 100 mb rol. 4
13 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 75 mm x 25 mm x 100 mb rol. 32
14 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 100 mm x 50 mm x 100 mb rol. 42
15 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 150 mm x 50 mm x 100 mb rol. 100
16 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 200 mm x 50 mm x 100 mb rol. 16
17 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 250 mm x 65 mm x 100 mb rol. 14
18 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 300 mm x 65 mm x 100 mb rol. 4
19 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 380 mm x 80 mm x 100 mb rol. 2
20 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 420 mm x 80 - 90 mm x 100 mb rol. 2
21 Opakowania posterylizacyjne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi
wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 30x50 cm. Opakowanie 250 szt. op. 1
22 Opakowania posterylizacyjne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi
wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 40x76 cm. Opakowanie 100 szt. op. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów do Centralnej Steryliaztorni Szpitala.
Wymagania szczegółowe:
1) Dla poz. 1,2,3 wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci aktualnego certyfikatu, potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.
2) Dla poz. 1,2,3,4,5 wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych.
3) Dla wszystkich poz. (1 - 6) wymagana Deklaracja Zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
1 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności
procesu sterylizacji parowej o warto.ciach ustalonych 134oC/7 min. i 121oC/20 min., odpowiadaj.cy typ 6 wg ISO 11140-1.
Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny
odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200
szt. op. 70
2 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności
procesu sterylizacji parowej o parametrach 134oC/7 min. i 121oC/20 min., odpowiadaj.cy typ 6 wg ISO 11140-1. Na
wskaźniku wyra.nie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny
odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200
szt. op. 250
3 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności
procesu sterylizacji parowej o warto.ciach ustalonych 134oC/3,5 min., odpowiadaj.cy typ 6 wg ISO 11140-1. Na wskaźniku
wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar
testu dopasowany do aktualnie używanej przez szpital dokumentacji , 2 x 7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200 szt. op. 10
4 Niezawieraj.cy niebezpiecznych substancji toksycznych ani krwi test kontroli skuteczno.ci mycia mechanicznego w formie
plastikowego arkusza, substancja testowa - zgodna z ISO/TS 15883-5 - umieszczona warstwowo z dwóch stron arkusza w
czterech rożnych punktach. Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrol. procesu mycia z czterech
rożnych kierunków. Odczyt wyniku testu natychmiastowy, .łatwy i jednoznaczny w interpretacji. Poświadczony aktualnym
dokumentem producenta brak zawarto.ci niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu 100 szt. op. 100
5 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik chemiczny do kontroli dezynfekcji
termicznej w myjni-dezynfektorze w zakresie parametrów: 93�‹C . 10 min, integracja krytycznych parametrów procesu (czas,
temperatura ) powoduje jednoznaczn. zmian. przebarwienia substancji wskaźnikowej w polu testowym, jednoznaczna,
łatwa interpretacja wyniku. Spełniający wymagania normy EN ISO 11140-1 we wszystkich punktach, które dotyczą, w tym
zakres tolerancji na czas i temperatur. odpowiadaj.cy typowi 6 wg EN ISO 11140-1 (na ka.dym wskaźniku i/lub ka.dym
opakowaniu nadrukowany nr normy i typ wskaźnika). W opakowaniu 100 szt. op. 100
6 Uchwyt wielokrotnego użytku, wykonany ze stali nierdzewnej, do utrzymania arkusza testowego wskaźnika kontroli mycia
mechanicznego, umożliwiający kontrolę procesu mycia z czterech rożnych kierunków. Uchwyt w postaci "klipsa", otwierany
w celu łatwego umieszczania i wyciągania arkusza testowego. szt. 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów do Centralnej Steryliaztorni Szpitala.
1 Filtr do kontenera jednorazowy, ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap.
Średnica 190 mm. Opakowanie 100 szt. op. 70
2 Filtr do kontenera wielorazowy, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap. Średnica 190 mm. Ilość cykli sterylizacyjnych
minimum 1000. Opakowanie 10 szt. op. 10
3 Wkładka do filtra dla pokryw Prime-Line i Prime-Line Pro zwalidowanych na 5000 cykli sterylizacyjnych. szt. 50
4 Preparat do konserwacji systemów napędowych (motorowych) poddawanych sterylizacji parowej, na bazie oleju, bez
zawartości silikonu - aerozol 300 ml. szt. 40
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.; Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.; Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące dopuszczenia do obrotu - załącznik nr 5; dla grupy 1: Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z normami EN ISO 11607 - 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z normami EN ISO 11607 – 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5; dla grupy 2: 1) Potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu 2) Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych 3) Deklaracja Zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
1) Dla poz. 1,2,3 wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci aktualnego certyfikatu, potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.
2) Dla poz. 1,2,3,4,5 wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych.
3) Dla wszystkich poz. (1 - 6) wymagana Deklaracja Zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące dopuszczenia do obrotu - załącznik nr 5; dla grupy 1: Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z normami EN ISO 11607 - 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z normami EN ISO 11607 – 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5; dla grupy 2: 1) Potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu 2) Poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych 3) Deklaracja Zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
1) Dla poz. 1,2,3 wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci aktualnego certyfikatu, potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.
2) Dla poz. 1,2,3,4,5 wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych.
3) Dla wszystkich poz. (1 - 6) wymagana Deklaracja Zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych" składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.; Wzór oferty elektronicznej - załącznik nr 1;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-06
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- Dostawa mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.