Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195586/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00202123/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
- 2023/BZP 00203842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00207633/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów ekspolatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Szpitala.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów ekspolatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni Szpitala.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcffe835-e4dc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-271-11-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169680,1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów do Centralnej Sterylizatorni Szpitala.Wymagania szczegółowe:
1. Rękawy papierowo – foliowe o konstrukcji folii i wykonania zgodnej z normami EN ISO 11607 – 1,2 oraz PN EN 868 – 3, PN EN 868 – 5. Papier o gramaturze 70 g (PN EN 868 – 3). Zawartość chlorków nie więcej niż 0.05%; zawartość siarczanów nie więcej niż 0.25%. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 700 mN w obu kierunkach. Wytrzymałość na przepuklenie niemniej niż 400 kPa na sucho i 150 kPa na mokro. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 7,2 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 3,8 kN/m. Wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania niemniej niż 2,4 kN/m, w kierunku poprzecznym niemniej niż 1,3 kN/m. Test umieszczony na papierze pod folią, wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii. Folia min. 7 – warstwowa, grubość min 52 µm, przezierna, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Powierzchnia wskaźnika procesu sterylizacji ? 100mm2 (PN EN 868 – 5). Wydłużenie podczas pęknięcia nie mniej niż 70% w obu kierunkach. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Zgrzew fabryczny wielokrotny. Jednoznacznie zaznaczony kierunek otwierania.
2. Rękaw włókninowo-foliowy odpowiadający wytycznym ISO 11607-1,2. Gramatura włókniny 60 g/m2. Wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 1100 mN w kierunku walcowania i 1600 mN w kierunku poprzecznym. Wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 220 kPa na sucho i nie mniej niż 190 kPa na mokro. Zawartość chlorków <0,05 %, zawartość siarczanów <0,25%. Porowatość 18 l/min/dm2 . Folia PE-PP nie mniej niż 6 warstw plus warstwa klejąca zgodne z normą PN-EN 868-2 , 868-5 o grubość min 52 µm. Wydłużenie podczas pęknięcia w obu kierunkach >70%. Wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania. Nadrukowane wskaźniki procesu sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu (EO). Wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent potwierdza zgodność i konstrukcję z PN-EN 868-5.
3. Opakowania posterylizacyjne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi wykonane z bezbarwnego polietylenu. Grubość min. 50 µm. Wytrzymałość na rozrywanie w poprzek 10,8 MPa, wzdłuż 14,9 MPa. Wytrzymałość na rozdzieranie w wzdłuż 252 %, w poprzek 300%.
1 Rękaw papierowo-foliowy gładki 50 mm x 200 mb rol. 30
2 Rękaw papierowo-foliowy gładki 75 mm x 200 mb rol. 100
3 Rękaw papierowo-foliowy gładki 100 mm x 200 mb rol. 81
4 Rękaw papierowo-foliowy gładki 125 mm x 200 mb rol. 50
5 Rękaw papierowo-foliowy gładki 150 mm x 200 mb rol. 40
6 Rękaw papierowo-foliowy gładki 200 mm x 200 mb rol. 26
7 Rękaw papierowo-foliowy gładki 250 mm x 200 mb rol. 26
8 Rękaw papierowo-foliowy gładki 300 mm x 200 mb rol. 4
9 Rękaw papierowo-foliowy gładki 350 mm x 200 mb rol. 2
10 Rękaw papierowo-foliowy gładki 380 mm x 200 mb rol. 2
11 Rękaw papierowo-foliowy gładki 400 mm x 200 mb rol. 2
12 Rękaw włókninowo-foliowy gładki 420 mm x 100 mb rol. 4
13 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 75 mm x 25 mm x 100 mb rol. 32
14 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 100 mm x 50 mm x 100 mb rol. 42
15 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 150 mm x 50 mm x 100 mb rol. 100
16 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 200 mm x 50 mm x 100 mb rol. 16 lub 200 mm x 55 mm x 100 mb
17 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 250 mm x 65 mm x 100 mb rol. 14
18 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 300 mm x 65 mm x 100 mb rol. 4
19 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 380 mm x 80 mm x 100 mb rol. 2 lub 350 mm x 80 mm x 100 mb
20 Rękaw papierowo-foliowy z zakładką 420 mm x 80 - 90 mm x 100 mb rol. 2 lub 400 mm x mm x 100mb
21 Opakowania posterylizacyjne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi
wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 30x50 cm. Opakowanie 250 szt. op. 1
22 Opakowania posterylizacyjne - torebki przeciw pyłowe do przechowywania i transportu wysterylizowanych narzędzi
wykonane z bezbarwnego polietylenu. Rozmiar 40x76 cm. Opakowanie 100 szt. op. 2 lub rozmiar 46 x 75 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 61120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów do Centralnej Steryliaztorni Szpitala.Wymagania szczegółowe:
1) Dla poz. 1,2,3 wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci aktualnego certyfikatu, potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.
2) Dla poz. 1,2,3,4,5 wymagane poświadczenie/zaświadczenie lub inny dokument, z którego wynika, że producent zapewnia o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych.
3) Dla wszystkich poz. (1 - 6) wymagana Deklaracja Zgodności oraz powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
1 Niezawieraj.cy niebezpiecznych substancji toksycznych, samoprzylepny wska.nik emulacyjny do kontroli skuteczno.ci
procesu sterylizacji parowej o warto.ciach ustalonych 134oC/7 min. i 121oC/20 min., odpowiadaj.cy typ 6 wg ISO 11140-1.
Na wska.niku wyra.nie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny
odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie u.ywanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200
szt. op. 70
2 Niezawieraj.cy niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wska.nik emulacyjny do kontroli skuteczno.ci
procesu sterylizacji parowej o parametrach 134oC/7 min. i 121oC/20 min., odpowiadaj.cy typ 6 wg ISO 11140-1. Na
wska.niku wyra.nie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny
odczyt. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie u.ywanej przez szpital dokumentacji, 2x7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200
szt. op. 250
3 Niezawieraj.cy niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wska.nik emulacyjny do kontroli skuteczno.ci
procesu sterylizacji parowej o warto.ciach ustalonych 134oC/3,5 min., odpowiadaj.cy typ 6 wg ISO 11140-1. Na wska.niku
wyra.nie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Rozmiar
testu dopasowany do aktualnie u.ywanej przez szpital dokumentacji , 2 x 7 cm (+/- 10%). Opakowanie: 200 szt. op. 10
4 Niezawieraj.cy niebezpiecznych substancji toksycznych ani krwi test kontroli skuteczno.ci mycia mechanicznego w formie
plastikowego arkusza, substancja testowa - zgodna z ISO/TS 15883-5 - umieszczona warstwowo z dwoch stron arkusza w
czterech ro.nych punktach. Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniaj.cym kontrol. procesu mycia z czterech
ro.nych kierunkow. Odczyt wyniku testu natychmiastowy, .atwy i jednoznaczny w interpretacji. Po.wiadczony aktualnym
dokumentem producenta brak zawarto.ci niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu 100 szt. op. 100
5 Niezawieraj.cy niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wska.nik chemiczny do kontroli dezynfekcji
termicznej w myjni-dezynfektorze w zakresie parametrow: 93 ‹C . 10 min, integracja krytycznych parametrow procesu (czas,
temperatura ) powoduje jednoznaczn. zmian. przebarwienia substancji wska.nikowej w polu testowym, jednoznaczna,
.atwa interpretacja wyniku. Spe.niaj.cy wymagania normy EN ISO 11140-1 we wszystkich punktach, ktore dotycz., w tym
zakres tolerancji na czas i temperatur. odpowiadaj.cy typowi 6 wg EN ISO 11140-1 (na ka.dym wska.niku i/lub ka.dym
opakowaniu nadrukowany nr normy i typ wska.nika). W opakowaniu 100 szt. op. 100
6 Uchwyt wielokrotnego u.ytku, wykonany ze stali nierdzewnej, do utrzymania arkusza testowego wska.nika kontroli mycia
mechanicznego, umo.liwiaj.cy kontrol. procesu mycia z czterech ro.nych kierunkow. Uchwyt w postaci "klipsa", otwierany
w celu .atwego umieszczania i wyci.gania arkusza testowego. szt. 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 75170 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów do Centralnej Steryliaztorni Szpitala.1 Filtr do kontenera jednorazowy, ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap.
Średnica 190 mm. Opakowanie 100 szt. op. 70
2 Filtr do kontenera wielorazowy, kompatybilny z kontenerami firmy Aesculap. Średnica 190 mm. Ilość cykli sterylizacyjnych
minimum 1000. Opakowanie 10 szt. op. 10
3 Wkładka do filtra dla pokryw Prime-Line i Prime-Line Pro zwalidowanych na 5000 cykli sterylizacyjnych. szt. 50
4 Preparat do konserwacji systemów napędowych (motorowych) poddawanych sterylizacji parowej, na bazie oleju, bez
zawartości silikonu - aerozol 300 ml. szt. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33390 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66082,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66082,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66082,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Kraków Sp. z o.o.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034
7.3.3) Ulica: Gromadzka 52
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-719
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66082 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80427,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80427,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80427,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062
7.3.3) Ulica: Promienistych
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-481
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80427 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
- SZP.221-20.2024 Dostawa urządzeń medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.