eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłosławBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. BAGATELKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ



Ogłoszenie z dnia 2022-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. BAGATELKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19

1.5.2.) Miejscowość: Miłosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 438 20 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miloslaw.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W M. BAGATELKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552b6d73-b00f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018296/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Bagatelka wraz z infrastrukturą drogową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104164/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚR.271.ZP.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bagatelka wraz z infrastrukturą drogową w ramach zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Bagatelka wraz z infrastrukturą drogową”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac pomiarowych i przygotowawczych, prac ziemnych i montażowych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U S 315x9.2 – 230 metrów i z rur PVC-U 200x5.9 o długości 669 m, rurociągu tłocznego z rur PE100 SDR17 PN10 110x6.6 o długości 331 mb, przyłączy sanitarnych do posesji – 378 mb, montażu studni rewizyjnych fi 1000 z kręgów żelbetowych – 10 szt., montaż studni inspekcyjnych PVC o średnicy 425 w ilości 14 szt., montażu tłoczni ścieków szt. 1, montaż studzienek z rur karbowanych na odgałęzieniach sanitarnych granicznych na terenie posesji PVC fi 315 oraz przebudowę drogi gminnej w m. Bagatelka obejmującą odcinek o dł. 1000,00 m. Zadanie w zakresie drogowym obejmować będzie przebudowę odcinka istniejącej jezdni drogi (poprzez ujednolicenie jej szerokości do 6m) poprawę profilu podłużnego i poprzecznego oraz budowę chodnika. Przebudowa polegać będzie w szczególności na następujących działaniach:
- frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni jezdni,
- wykonanie miejscowego poszerzenia jezdni,
- wykonanie warstw wyrównawczej jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstw ścieralnej z mieszanki bitumicznej,
- wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej wraz z podbudowami,
- wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm wraz z podbudowami,
- wykonanie elementów ulic (krawężniki, oporniki i obrzeża),
- wykonanie ścieków z betonowej kostki brukowej,
- wykonanie bieżącej konserwacji rowu,
- wzmocnienie skarp rowu betonowymi płytami ażurowymi,
- wykonanie umocnionych poboczy,
- wykonanie warstwy z humusu,
- wykonanie organizacji ruchu i urządzeń BRD,
- oczyszczeniu i wykonanie remontu przepustów pod zjazdami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SWZ.
Następujące dokumenty będą uważane, odczytywane i interpretowane, według następującego pierwszeństwa:
- niniejsza SWZ wraz z załącznikami;
- projekt budowlany, wykonawczy, dokumentacja projektowa;
- STWiORB,
- przedmiar robót (wyłącznie jako materiał pomocniczy)
Zamawiający dołączył do SWZ przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z: dokumentacji projektowej, projektu budowlanego i projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla Wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SWZ przedmiaru robót.
Wykonawca winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami przez właściwego zarządcę drogi oraz przed przystąpieniem do prac wykonać projekt organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3470000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3911400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3470000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521629482

7.3.3) Ulica: POLNA 1A

7.3.4) Miejscowość: NEKLA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - FUR-BUD PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O. O.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3470000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.