Og³oszenie z dnia 2021-09-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00266480/01 - Wynik z dnia 2021-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce 845 w m. Rutki-Kossaki ul. Przemys³owa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rutki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670284
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rutki-Kossaki
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862763161
1.5.8.) Numer faksu: 862763160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminarutki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce 845 w m. Rutki-Kossaki ul. Przemys³owa
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-990e7d08-2101-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00196084
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00027313/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce 845 w m. Rutki-Kossaki ul. Przemys³owa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej: zamowienia@gminarutki.pl. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, Wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z systemu. Instrukcja zosta³a zamieszczona tak¿e bezpo¶rednio na miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) w niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu, dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
- poczty elektronicznej,
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
- „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz
- „Formularz do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) .
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania w za³±czniku nr 9 do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7) Otwarcie ofert nastêpuje poprzez odszyfrowanie ich przy u¿yciu: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8) Osoby wskazane do porozumiewania siê z wykonawcami: w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Justyna Rykaczewska, tel. 862763170, w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych: Pawe³ Dêbnicki, tel. 862763169.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rutki z siedzib± w: 18-312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada 7, tel. 862763161, fax. 862763160, email: sekretariat@gminarutki.pl.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Urz±d Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki lub za pomoc± adresu: iodgminarutki.pl.
3) Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) RODO. Oznacza to, ¿e Pani/Pana dane s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze danych (ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – dalej Pzp), w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami przekazanych przez Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tych danych i ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania** a tak¿e prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych gdy u zna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
7) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8) Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
Uwaga! Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu*.
*Wyja¶nienie: w przypadku, gdy wykonawca przekazuje dane inne ni¿ jego bezpo¶rednio dotycz±ce.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZW.271.30.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 2155742,51 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 49163,76 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce 845 w m. Rutki-Kossaki ul. Przemys³owa”.
2) Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy zosta³ okre¶lony w projekcie budowlano-wykonawczym stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ oraz w SST stanowi±cych za³±cznik nr 10b do SWZ.
3) Zamawiaj±cy przekazuje równie¿ przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 10a do SWZ). Za³±czone do SWZ przedmiary, stanowi± jedynie przyk³adowe wyliczenie zakresu i nie mog± byæ jedyn± podstaw± wyliczenia ceny wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiêtaæ, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i/lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze.
4) Je¶li dokumentacja techniczna wskazywa³aby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów lub produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych.
5) Zagospodarowanie materia³u z rozbiórek nale¿y do Wykonawcy. Miejsce wywozu gruzu, urobku wraz z utylizacj± pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezale¿nie od zasugerowanej w przedmiarze robót odleg³o¶ci takiego wywozu.
6) Wszelkie materia³y zwi±zane z prawid³owym i pe³nym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na w³asny koszt.
7) Wykonawca wykona na w³asny koszt wszelkie niezbêdne badania i próby oraz przeka¿e Zamawiaj±cemu dokumenty m.in.: inwentaryzacjê powykonawcz±, dokumentacjê powykonawcz±.
8) Okres gwarancji: Zamawiaj±cy ¿±da minimalnego 60 miesiêcznego okresu gwarancji, nie d³u¿szego ni¿ 84 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
10) Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1. Cena 60 %
2. Okres gwarancji i rêkojmi za wady 40 %
Razem: 100 %
Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow±, w skali 100-punktowej.
1) Cena – 60 %
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w tym kryterium to 60 punktów (1 % = 1 pkt). Punkty zostan± przyznane wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej
2) Okres gwarancji i rêkojmi za wady – 40 %
Okres gwarancji i rêkojmi za wady bêdzie oceniany metod± punktow± wg wzoru:
Okres gwarancji i rêkojmi za wady oferty badanej x 100 pkt x Znaczenie kryterium 40% /Okres maksymalnej gwarancji i rêkojmi za wady oferty (max. 84 miesiêcy)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za oferowany okres gwarancji i rêkojmi za wady w nastêpuj±cy sposób:
- Zamawiaj±cy wymaga na przedmiot zamówienia minimum 60 miesiêcy gwarancji i rêkojmi za wady zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami kodeksu cywilnego.
- W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze ¿adnego okresu gwarancji i rêkojmi za wady Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji i rêkojmi za wady – tj. 60 miesiêcy – i taki zostanie przyjêty do umowy.
- W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje powy¿ej 84-miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi za wady – Wykonawca otrzyma 40 pkt.
- W przypadku, gdy Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym okres gwarancji i rêkojmi za wady poni¿ej 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy.
- Zamawiaj±cy wymaga podania okresu gwarancji i rêkojmi za wady w pe³nych miesi±cach. W przypadku, gdy Wykonawca poda okres w niepe³nych miesi±cach, np. 60,5 miesiêcy – zostanie on przeliczony przez Zamawiaj±cego na pe³ne miesi±ce w zaokr±gleniu w dó³.
- W przypadku podania okresu gwarancji w innej jednostce np. godziny, minuty czy dni Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z SWZ.
£±czna liczba punktów za ofertê
= liczba punktów za cenê brutto (maks. 60)
+ liczba punktów za okres gwarancji i rêkojmi za wady (maks. 40)
3) Oceny dokonywaæ bêd± cz³onkowie komisji przetargowej, stosuj±c zasadê, i¿ oferta nieodrzucona, zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów oceny ofert jest ofert± najkorzystniejsz±.
4) Liczba punktów za poszczególne kryteria oceny ofert zostanie przyznana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5) Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych (zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy PZP). Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach (zgodnie z art. 91 ust. 6 ustawy). Szczegó³y zosta³y opisane w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±c± na rozbudowie, przebudowie, budowie lub remoncie drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30000,00 z³ brutto ka¿da.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
- Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob±, w szczególno¶ci odpowiedzialn± za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania t± osob±, tj.: kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wyka¿e spe³nienie ww. warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
- odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (KRS, CEIDG).
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu wstêpnym dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
Wymagana forma:
Wykaz/o¶wiadczenia musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (wzór stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ),
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu wstêpnym dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
Wymagana forma:
Wykaz/o¶wiadczenia musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 500,00 z³ (s³ownie: piêæset z³otych).2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 12.11.2021 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spó³dzielczy w Zambrowie Oddzia³ Rutki, numer rachunku 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce 845 w m. Rutki-Kossaki ul. Przemys³owa”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Rutki,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
b) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na miniPortalu (funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu). Szczegó³y w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1) Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.INNE PRZETARGI RUTKI-KOSSAKI
wiêcej: przetargi RUTKI-KOSSAKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y (dokoñczenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego S±cza
- BUDOWA ¦CIE¯KI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWO¦CI WSCHOWA DO MIEJSCOWO¦CI LGIÑ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIÑ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Le¶niowice
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.