Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa- Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-498ef0a9-deb3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy Pzp „w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.”
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie podstawowym z możliwością negocjacji art. 275 pkt 2 uPzp na „Usługi hotelarskie”, nr referencyjny 25/TP2/2023 (nr ogłoszenia o zamówieniu 2023/BZP 00150812/01 z dnia 24.03.2023). W wyniku badania ofert ww. postępowania, Zamawiający odrzucił oferty wykonawców i unieważnił postępowanie w części 1 na podstawie art. 255 pkt.2.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00150812/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/WR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74030,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w rejonie miejscowości Poznań-Krzesiny, w tym zapewnienie noclegu dla 30 osób oraz wyżywienia (1 posiłek dziennie – śniadanie), z podziałem ze względu na rodzaj pokoju: 10 osób w pokojach 1-osobowych, 20 osób w pokojach wieloosobowych, tj. 2,3,4-osobowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. wymagania dotyczące lokalizacji i standardu hotelu/miejsc noclegowych, informacje na temat rezerwacji, wyżywienia, dostępności miejsc parkingowych, itp.) zawiera załącznik nr 2 do zaproszenia:
3. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od 22.05.2023 r. do 15.06.2023 r.
4. Usługi hotelarskie będą świadczone w następujących terminach:
od 22.05.2023 r. do 25.05.2023 r. (3 doby hotelowe);
od 29.05.2023 r. do 01.06.2023 r. (3 doby hotelowe);
od 05.06.2023 r. do 07.06.2023 r. (2 doby hotelowe);
od 12.06.2023 r. do 15.06.2023 r. (3 doby hotelowe).
5. Realizacja usługi odbywać się będzie w dni robocze − od poniedziałku do czwartku:
5.1. Zakwaterowanie (przyjazd) planowane jest w poniedziałki w godzinach popołudniowych, tj. po godz. 14:00;
5.2. Wykwaterowanie (wyjazd) planowane jest w czwartki w godzinach porannych, tj. nie później niż o godz. 12:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JAKPOZ" Paweł Jakubczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8310004953
7.3.3) Ulica: Św. Antoniego 63
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-359
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
32 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŁASKU
jakie przetargi wygrała firma
32 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŁASKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71500,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-22 do 2023-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do zarządzania tożsamością i systemu backupu
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12 - ETAP A,B,C
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji Zimowa Szkoła Niezawodności dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług hotelowych
- Usługi hotelarskie, restauracyjne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego przez Sąd Okręgowy w Koszalinie
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.