Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00165471/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00189496/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00315015/01 - Wynik z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
– projektuj i buduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
1.2.) Oddział zamawiającego: Referat ZP
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gminna 8
1.4.2.) Miejscowość: Bobrowniki
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-583
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: 32/2877887
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196486
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00193366
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Liczne rezygnacje mieszkańców z projektu, co skutkowało brakiem możliwości otrzymania przez Wykonawcę pełnej listy mieszkańców zgłoszonych do projektu, w celu weryfikacji warunków montażowych oraz możliwości przygotowania dokumentacji projektowej.
Pomieszczenia w których zaprojektowano montaż urządzeń grzewczych nie są w pełni przygotowane przez mieszkańców do wykonania montażu. Braki przygotowania kotłowni dotyczyły min. brak mediów w pomieszczeniach w których ma być zamontowane urządzenie, niedostosowanie instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni do wymagań bezpiecznej eksploatacji kolektorów słonecznych.
Opóźnienia w realizacji dostaw przez producentów.
Obecna sytuacja na rynku europejskim oraz jej konsekwencje tj. wpływ na dostawę urządzeń i podzespołów niezbędnych do terminowego wykonania umowy.
C.d. w Informacjach dodatkowych.
Po zmianie:
Dla osiągnięcia przewidzianego Umową rezultatu, w tym należytego wykonania jej przedmiotu, za zgodą Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, poprzedzoną analizą konieczności wykonania robót zamiennych zmianie uległ par. 1 ust. 2a Umowy w zakresie ilości Zestawu I oraz Zestawu II co spowodowało zmianę dotychczasowego należnego wynagrodzenia ryczałtowego i uległo pomniejszeniu o kwotę, która nie przekroczy 6080,00 zł netto powiększonej o należny podatek od towarów i usług, według stawki 8%, w kwocie 486,40 zł, czyli łącznie 6566,40 zł.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
W związku z w/w przyczynami Wykonawca wniósł o zmianę terminu realizacji zadania. Zostały wprowadzone zmiany do harmonogramu rzeczowo-finansowego. Wykonawca wykona Przedmiot umowy, w terminie do 33 tygodni od dnia podpisania umowy.
Po zmianie:
Zmianie ulega par. 9 ust. 1 w ten sposób, że otrzymuje on brzmienie: Uwzględniając roboty zamienne, wynagrodzenie ryczałtowe wynosi 576980,00 zł netto powiększone o należny podatek od towarów i usług, według stawki 8% w kwocie: 46158,40 zł, co łącznie nie przekroczy kwoty 623138,40 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
C.d.
Sekcja V - Zmiana umowy, pkt. 5.3) Przyczyny dokonania zmian umowy:
Niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót.
Montaże były i są wykonywane w okresie jesienno-zimowy, co znacznie spowalnia wykonanie prac montażowych. Ośnieżone dachy, ujemne temperatury uniemożliwiające poruszenie się po dachach.
Część montaży było ustalone w okresach ferii, co wiązało się z nieobecnością mieszkańców i koniecznością przełożenia terminów zaplanowanych montaży.
Zmiana zapotrzebowania mieszkańców na ciepłą wodę użytkową spowodowana zmniejszeniem się liczby domowników.
Sekcja V, pkt. 5.5.1) Wartość zmiany: 6566,40 PLN - zmiana zmniejszająca wartość umowy.
Po zmianie:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.