eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowniki,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki" - projektuj i buduj



Ogłoszenie z dnia 2023-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Budowa instalacji OZE na budynkach mieszkańców w Gminie Bobrowniki”
– projektuj i buduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.2.) Oddział zamawiającego: Referat ZP

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Gminna 8

1.4.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-583

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.7.) Numer telefonu: 32/2877887

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196486

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00193366

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
Liczne rezygnacje mieszkańców z projektu, co skutkowało brakiem możliwości otrzymania przez Wykonawcę pełnej listy mieszkańców zgłoszonych do projektu, w celu weryfikacji warunków montażowych oraz możliwości przygotowania dokumentacji projektowej.
Pomieszczenia w których zaprojektowano montaż urządzeń grzewczych nie są w pełni przygotowane przez mieszkańców do wykonania montażu. Braki przygotowania kotłowni dotyczyły min. brak mediów w pomieszczeniach w których ma być zamontowane urządzenie, niedostosowanie instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni do wymagań bezpiecznej eksploatacji kolektorów słonecznych.
Opóźnienia w realizacji dostaw przez producentów.
Obecna sytuacja na rynku europejskim oraz jej konsekwencje tj. wpływ na dostawę urządzeń i podzespołów niezbędnych do terminowego wykonania umowy.
C.d. w Informacjach dodatkowych.

Po zmianie:
Dla osiągnięcia przewidzianego Umową rezultatu, w tym należytego wykonania jej przedmiotu, za zgodą Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, poprzedzoną analizą konieczności wykonania robót zamiennych zmianie uległ par. 1 ust. 2a Umowy w zakresie ilości Zestawu I oraz Zestawu II co spowodowało zmianę dotychczasowego należnego wynagrodzenia ryczałtowego i uległo pomniejszeniu o kwotę, która nie przekroczy 6080,00 zł netto powiększonej o należny podatek od towarów i usług, według stawki 8%, w kwocie 486,40 zł, czyli łącznie 6566,40 zł.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
W związku z w/w przyczynami Wykonawca wniósł o zmianę terminu realizacji zadania. Zostały wprowadzone zmiany do harmonogramu rzeczowo-finansowego. Wykonawca wykona Przedmiot umowy, w terminie do 33 tygodni od dnia podpisania umowy.

Po zmianie:
Zmianie ulega par. 9 ust. 1 w ten sposób, że otrzymuje on brzmienie: Uwzględniając roboty zamienne, wynagrodzenie ryczałtowe wynosi 576980,00 zł netto powiększone o należny podatek od towarów i usług, według stawki 8% w kwocie: 46158,40 zł, co łącznie nie przekroczy kwoty 623138,40 zł brutto.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
C.d.
Sekcja V - Zmiana umowy, pkt. 5.3) Przyczyny dokonania zmian umowy:
Niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót.
Montaże były i są wykonywane w okresie jesienno-zimowy, co znacznie spowalnia wykonanie prac montażowych. Ośnieżone dachy, ujemne temperatury uniemożliwiające poruszenie się po dachach.
Część montaży było ustalone w okresach ferii, co wiązało się z nieobecnością mieszkańców i koniecznością przełożenia terminów zaplanowanych montaży.
Zmiana zapotrzebowania mieszkańców na ciepłą wodę użytkową spowodowana zmniejszeniem się liczby domowników.

Sekcja V, pkt. 5.5.1) Wartość zmiany: 6566,40 PLN - zmiana zmniejszająca wartość umowy.

Po zmianie:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.