Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00129134/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk książek i broszur wraz z dostawą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79b6b594-bc0c-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk książek i broszur wraz z dostawą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b6b594-bc0c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059165/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa druku i dostawy dla ZPKWM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFK.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143173,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – PRZEWODNIK PO ŚCIEŻKACH EDUKACYJNYCH1. Rogasiowy szlak - 3000 szt.
Specyfikacja:
Nakład: 3000 szt.
Format: 130 x 205 mm, pionowy
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2]
Papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 130 [g/m2]
Ilość stron: 32 + 4
Zamawiający posiada nadane numery ISBN
Projekty zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Wola Krogulecka 82; 33-342 Barcice
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 4601,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – POMYSŁ NA WYCIECZKĘ – WERSJA SKŁADANA1. Pomysł na wycieczkę PKBM – 1000 szt.
2. Pomysł na wycieczkę PPK – 1000 szt.
3. Dolina Będkowska – 1000 szt.
4. Między Bukowicą a Lipowcem – 1000 szt.
5. Pustynia Błędowska – 1000 szt.
6. Rezerwat Pazurek – 1000 szt.
7. Wokół Tyńca – 1000 szt.
Specyfikacja:
Nakład: łączny nakład - 7000 szt.
Wymiary zgodne z poniższym szkicem:
• element zaznaczony na niebiesko, kolor 4+0,
• element zaznaczony na czerwono, kolor 4+4
Papier okładka: (na szkicu zaznaczona obrysem czerwonym): matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2]
format: 297 x 210 mm (A4)
Papier środek (na szkicu zaznaczona obrysem niebieskim): matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 115 [g/m2]
format: 594 x 140 mm (1/3 A2)
Szraf niebieski oznacza powierzchnię sklejenia.
Zamawiający posiada nadane numery ISBN
Projekty zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów przez Zamawiającego
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 26250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ – III INFORMATORY O PK1. Informator PPK – 2000 szt.
2. Informator PKDK - 2000 szt.
3. Informator TPK - 2000 szt.
Specyfikacja:
Nakład: łączy nakład - 6000 szt.
Format: DL
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 200 [g/m2]
Papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 150 [g/m2]
Ilość stron okładka: 4
Ilość stron środek: 24
Zamawiający posiada nadany numer ISBN
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków ul. Vetulaniego 1a, Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 10810,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – SPACEROWNIKI1. Spacerownik WLPK – 1000 szt.
2. Spacerownik PKPB – 1000 szt.
3. Spacerownik PKDK – 1000 szt.
Specyfikacja:
Nakład: łączny nakład - 3000 szt.
Format: A5, pionowy
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: offsetowy 170 [g/m2]
Papier środek: offsetowy 130 [g/m2]
Ilość stron okładka: 4
Ilość stron środek: 32
Zamawiający posiada nadany numer ISBN
Projekty zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie - Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Jastrzębi, Jastrzębia 309A, 33-191 Jastrzębia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 9253,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V - PRZEWODNIK1. Przewodnik turystyczny po RPK -2000 szt.
Specyfikacja:
Nakład: 2000 szt.
Format: 130 x 205 mm, pionowy
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa: twarda flexi z kartonem 300 gram/m2, zewnętrzna oklejka 130 g/m2, szyta, zaokrąglone brzegi, grzbiet zaokrąglony, folia mat 1+0. Wewnętrzna strona okładki (wklejki) z nadrukiem 4+0.
Papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej, 130 [g/m2], zaokrąglenie bloku.
Ilość stron środek: 384
Obwoluta na książkę: szerokość 6 cm, długość 42 cm, papier taki jak środek książki, druk 4+0
2 zakładki w postaci wstążki szer. 5 mm i długości 225 mm, w kolorze brązowym, wszyte w oprawę książki
Książka posiada nadany numer ISBN.
Projekt zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin realizacji: 45 dni od przekazania materiałów do druku
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, Ul. A. Vetulaniego 1a, 31-227 Kraków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 53500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – PORADNIKI - ZMIENIONY1. Ogrody przyjazne naturze - 3000 szt.
2. Zadrzewienia – 3000 szt.
3. Ostańce – 1000 szt.
4. Ochrona Krajobrazu - 2000 szt
Specyfikacja:
Nakład: łączny nakład - 9000 szt.
Format: A5, pionowy
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2]
Papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC lub certyfikatem PEFC™; 130 [g/m2]
Ilość stron środek: 40
Zamawiający posiada nadany numer ISBN
Projekt zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie - Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Jastrzębi, Jastrzębia 309A, 33-191 Jastrzębia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 26542,23 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VII - BAJKI1. Baśń o prawdziwej nocy – 2000 szt.
2. Baśń o Ostoi w Jastrzębi - 2000 szt.
3. Baśń o lipie w Falkowej - 2000 szt.
Specyfikacja:
Nakład: łączny nakład - 6000 szt.
Format: 148 X148 mm.
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: offsetowy 180 [g/m2]
Papier środek: offsetowy 130 [g/m2]
Ilość stron środek: 32
Ilość stron okładki: 4
Zamawiający posiada nadany numer ISBN
Projekt zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie - Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Jastrzębi, Jastrzębia 309A, 33-191 Jastrzębia
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 12216,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4294,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4294,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia STANDRUK Adam Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000784
7.3.3) Ulica: ul. Rapackiego 25
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4294,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10578,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny SINDRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 136 91 28
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10578,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6069,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6783,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia STANDRUK Adam Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000784
7.3.3) Ulica: ul.Rapackiego 25
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6783,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Wydawnicza ARGI s.c. R.Błaszak, P. Pacholec, J. Prorok
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Wydawnicza ARGI s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990200190
7.3.3) Ulica: ul. Żgiestowska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-542
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA WYDAWNICZA "ARGI" S.C. P.PACHOLEC, J.PROROK, R.BŁASZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WYDAWNICZA "ARGI" S.C. P.PACHOLEC, J.PROROK, R.BŁASZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny SINDRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 136 91 28
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13744,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25798,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17997,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia STANDRUK Adam Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250000784
7.3.3) Ulica: ul. Rapackiego 25
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17997 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13293,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 136 91 28
7.3.3) Ulica: ul. Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.