Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114322/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Legalizacja i konserwacja wag samochodowych dynamicznych i statycznych
na terenie drogowych przejść granicznych w województwie lubelskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lzopg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lzopg.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Legalizacja i konserwacja wag samochodowych dynamicznych i statycznychna terenie drogowych przejść granicznych w województwie lubelskim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d80c38-b69f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.4311.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest legalizacja i konserwacja wag samochodowych dynamicznych i statycznych na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Dorohusku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1.1 oraz 1.1A do SWZ.
Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712500-8 - Usługi wag pomostowych
4.5.5.) Wartość części: 75750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest legalizacja i konserwacja wag samochodowych dynamicznych i statycznych na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Hrebennem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1.2 oraz 1.2A do SWZ.
Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712500-8 - Usługi wag pomostowych
4.5.5.) Wartość części: 86100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest legalizacja i konserwacja wag samochodowych dynamicznych i statycznych na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Kukurykach – Terminal Samochodowy w Koroszczynie .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1.3 oraz 1.3A do SWZ.
Szczegółowe warunki, zakres i sposób realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712500-8 - Usługi wag pomostowych
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102459,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektroniczne Wagi Przemysłowe Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571099054
7.3.3) Ulica: Zacna 31
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-283
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONICZNE WAGI PRZEMYSŁOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONICZNE WAGI PRZEMYSŁOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88092,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91389,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88092,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektroniczne Wagi Przemysłowe Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571099054
7.3.3) Ulica: Zacna 31
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-283
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRONICZNE WAGI PRZEMYSŁOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRONICZNE WAGI PRZEMYSŁOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88092,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W ust. 4 Opisu przedmiotu zamówienia dla części nr 3 postępowania, stanowiącym załącznik nr 1.3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zamawiający określił wymóg posiadania kluczy i kodów dostępu do terminali wagowych producenta wag: AUTOMEX S.C. Tczew oraz DINI ARGEO. W trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powziął informacje o ograniczeniach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Producent wag samochodowych dynamicznych AUTOMEX S.C. Tczew poinformował zamawiającego, iż nie udostępnia kluczy i kodów dostępu do terminali wag dynamicznych z uwagi na stosowane zabezpieczenia przed możliwością ingerencji osób niepowołanych.
Ze względu na ograniczenie praw dostępu do terminali wag dynamicznych wykonanie przedmiotu zamówienia w takim zakresie jaki został wskazany przez zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 3 postępowania nie jest możliwe dla każdego wykonawcy.
Wymóg posiadania kluczy i kodów dostępu do terminali wagowych określony przez zamawiającego w związku z niemożliwością ich pozyskania miał lub mógł mieć wpływ na wynik postępowania, w tym na liczbę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, co narusza zapis art. 16 pkt 1 oraz art. 99 ust. 1 i 4 ustawy Pzp.
Wada opisu przedmiotu zamówienia po upływie terminu składania ofert nie może zostać usunięta, zamawiający nie skorygował zakresu przedmiotu zamówienia przed upływem tego terminu z powodu braku wiedzy o istnieniu ograniczeń w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 3 postępowania stanowiłoby udzielenie zamówienia z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, co w dalszym skutku powodowałoby konieczność unieważnienia umowy na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Powyższe stanowi wadę niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100983,00 PLN
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.