eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁosiówUsługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części



Ogłoszenie z dnia 2025-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby
Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004515965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Łosiów

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-330

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oodr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbef9e54-ce24-4dd9-8768-47044fb5692c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Doradztwo Rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby
Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbef9e54-ce24-4dd9-8768-47044fb5692c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051822/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Druk publikacji, oprawa graficzna, skład korekta, tworzenie materiałów merytorycznych promocyjnych opracowania logotypów i wzorów w tym certyfikaty, materiałów edukacyjnych/szkoleniowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki rolnej na lata 2023-2027 Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki rolnej na lata 2023-2027- Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - dotyczy części I, II, III.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.261.13.2025, DG.261.14.2025, DG.261.18.2025, DG.261.19.2025, DG.261.20.2025, DG.261.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57800,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie wyposażenia stoiska promocyjno-informacyjnego na potrzeby realizacji operacji pn. „Strefa wiedzy, informacji i promocji PS WPR 2023-2027” w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+.
Wyposażenie stoiska promocyjno-informacyjnego będzie się składało z:
1.1. Ścianka tekstylna reklamowa prosta:
a) Ilość: 1 szt,
b) wymiary: szerokość min. 280 cm, max 300 cm/wysokość: min 230cm max 250 cm,
c) Materiał: poliester-strech,
d) Wydruk na materiale: sublimacja jednostronna,
e) Cechy szczególne: materiał elastyczny, materiał z nadrukiem odporny na pranie,
f) Stelaż: profil aluminiowy do samodzielnego złożenia bez użycia narzędzi,
g) Waga ścianki: min. 9 kg max 11 kg,
h) Torba mieszcząca całość w formie złożonej,
i) znakowanie na ściance musi być kolorowe, czytelne w zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi z pkt. 6a),
1.2. Baner reklamowy typu rollup:
a) ilość: 2 szt.,
b) materiał z grafiką: wysokiej jakości materiał typu blockout nieprzepuszczający światła o gładkiej powierzchni z matowym wykończeniem nie odbijającym światła,
c) stelaż rollupa: kaseta aluminium z dwiema rozkładanymi nóżkami,
d) wymiary: szerokość: min 100 cm szerokości max 120 cm/ wysokość: min 200 cm max 210 cm,
e) Waga: min 3,5 kg max 5kg,
f) Torba/etui mieszcząca całość w formie złożonej,
g) Znakowanie na rollupach musi być w kolorze, czytelne w zastosowanej formie zgodnie z wytycznymi z pkt. 6 a)
1.3. Leżak z nadrukiem:
a) ilość: 12 szt.,
b) Wymiar tkaniny: min. 45x140 cm max. 50x150cm
c) Waga leżaka: min. 3,5 kg max 5 kg
d) Wytrzymałość: min. 120 kg max 140 kg
e) Wydruk na materiale: poliester min 220 g/m² max 250 g/ m²
f) Metoda druku: sublimacja, jednostronna
g) Co najmniej 3 stopniowa regulacja leżaka,
h) znakowanie na leżakach musi być kolorowe, czytelne w zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi z pkt. 6 a)
1.4. Trybunka/lada reklamowa:
h) ilość: 1 szt.,
i) materiał: poliester-strech,
j) stelaż trybunki: rury aluminiowe oraz dwa płaty z płyty meblowej do samodzielnego złożenia bez użycia narzędzi,
k) wymiary: szerokość min 75 cm max 90 cm, wysokość: min 100cm max. 110 cm,
l) Waga: min 8 kg max 10kg,
m) Torba mieszcząca całość w formie złożonej,
n) znakowanie na trybunce/ ladzie reklamowej musi być kolorowe, czytelne w zastosowanej formie zgodnie z wytycznymi z pkt. 6 a)
6. Informacje dotyczące znakowania wyposażenia stoiska promocyjno-informacyjnego:
Wszystkie wymagane logotypy zostaną zawarte zgodnie z księgą wizualizacji znaku PS WPR 2023-2027 znajdująca się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 3841,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dwóch rollupów na potrzeby funkcjonowania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+.
2. Baner reklamowy typu rollup:
a) ilość: 2 szt.,
b) materiał z grafiką: wysokiej jakości materiał typu blockout nieprzepuszczający światła o gładkiej powierzchni z matowym wykończeniem nie odbijającym światła,
c) stelaż rollupa: kaseta aluminium z dwiema rozkładanymi nóżkami,
d) wymiary: szerokość: min 100 cm szerokości max 120 cm/ wysokość: min 200 cm max 210 cm,
e) Waga: min 3,5 kg max 5kg,
f) Torba/etui mieszcząca całość w formie złożonej,
g) Znakowanie na rollupach musi być w kolorze, czytelne w zastosowanej formie zgodnie z przygotowanym projektem graficznym opracowanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 510,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach realizacji operacji pn. Strefa wiedzy, informacji i promocji PS WPR 2023-2027” w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+.
1. Nadruk oraz dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych z logotypami oraz sloganem wskazanym przez Zamawiającego:
1.1. Notes z logotypami:
a) ilość: 1 000 szt.,
b) format A5 lub zbliżony,
c) min. 80 kartek szytych lub klejonych,
d) kolor: czarny, granat, ciemny grafit,
e) gramatura papieru: min. 70 g/m2,
f) oprawa: twarda, materiał RPET, kolor czarny,
g) zamknięcie notesu na gumkę,
h) zadruk strony w linię lub kratkę,
i) grzbiet szyto-klejony,
j) wymiary oprawy min. 145×210×12 mm,
k) notes musi zostać ologowany oraz opisany z wykorzystaniem nadruku w kolorze na białym tle z zastosowaniem techniki DTF, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
l) znakowanie na notesie musi być kolorowe, czytelne i znajdować się na 1 stronie okładki w dolnej części, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pkt. 7.
1.2. Długopisy z logotypami
a) ilość: 1 000 sztuk,
b) wymiary: Ø10-12 mm, długość 142-144 mm,
c) materiał: aluminium pochodzące z recyklingu z końcówką do ekranów dotykowych z gumowanym wykończeniem i chromowany klips,
d) kolor korpusu długopisu: granatowy, ciemny zielony, złoty, bordowy, (mat),
e) kolor wkładu długopisu: niebieski,
f) metoda znakowania: grawer laserowy,
g) kolor graweru: monochromatyczny,
h) znakowanie: logo wielkości zapewniającej możliwość odczytania napisów, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pkt. 7,
i) pakowanie w pudełko po 100 sztuk w pudełku (każdy kolor oddzielnie),
1.3. Kubek ceramiczny z logotypami:
a) ilość: 1 000 szt.,
b) pojemność: min. 260 max. 350 ml,
c) materiał: kubek ceramiczny,
d) kolor: biały,
e) wymiary: min. Ø9×7×8 cm,
f) powłoka kubka polimerowa przystosowana do nadruków w technologii sublimacji odpornej na mycie w zmywarce.
g) pakowany w osobny kartonik ochronny,
h) kubek musi zostać ologowany oraz opisany z wykorzystaniem trwałego nadruku w kolorze, ologowanie musi być czytelne w każdej zastosowanej formie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego zawartymi w pkt. 7.
1.4. Smycz poliestrowa RPET z metalowym karabińczykiem:
a) ilość: 1 000 szt.,
b) wymiary: szerokość taśmy: min. 20 mm, długość min. 450 max. 600 mm,
c) materiał: smycz – poliester, karabińczyk – metal,
d) kolor: biały po obu stronach taśmy,
e) smycz musi zostać ologowana oraz opisana z wykorzystaniem techniki sublimacji w kolorze, znakowanie jednostronne, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z pkt. 7.
1.5. Cukierki:
a) ilość: 15 kg,
b) typ: krówki,
c) smak: mleczny,
d) opakowanie: zielone i białe,
e) waga 1 sztuki: ok 10-12 g,
f) ilość sztuk na 1 kg: 70-75 szt.
g) okres przydatności: min. 6 miesięcy,
h) krówki pakowane pojedynczo w zewnętrzne opakowanie 2 warstwowe: wewnętrzny papierek biały umożliwiający łatwe odwijanie i zewnętrzny kredowany z kolorowym nadrukiem według wytycznych Zamawiającego zawartymi w pkt. 7
1.6. Koszulka damska polo z logotypami:
a) ilość: 8 szt.,
b) materiał: Pique, 65% bawełna, 35% poliester,
c) gramatura: min. 210 g/m2,
d) jakość: premium,
e) kolor: ciemny zielony,
f) wzmocniony szew przy dekolcie,
g) guziki dopasowane do koloru koszulki,
h) kołnierzyk i mankiety ze ściągaczem 1:1 z kontrastowym paskiem w kolorze białym,
i) dopasowany krój z bocznymi szwami,
j) długość: standardowa,
k) kieszenie: brak
l) dobre odprowadzanie wilgoci,
m) można prać w pralce,
n) koszulki muszą zostać ologowane z wykorzystaniem nadruku w kolorze
z zastosowaniem techniki DTF w górnej części na plecach, wykonanie zapewniające dokładną czytelność ologowania zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w pkt 7.
o) rozmiary zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
1.7. Koszulka męska polo z logotypami:
a) ilość: 2 szt.,
b) materiał: Pique, 65% bawełna, 35% poliester,
c) gramatura: min. 210 g/m2,
d) jakość: premium,
e) kolor: ciemnyzielony,
f) wzmocniony szew przy dekolcie,
g) guziki dopasowane do koloru koszulki,
h) kołnierzyk i mankiety z podwójnym ozdobnym przetłoczeniem z dzianiny ściągaczowej 1:1,
i) dopasowanie: regularny,
j) długość: standardowa,
k) kieszenie: brak,
l) dobre odprowadzanie wilgoci,
m) można prać w pralce,
n) koszulki muszą zostać ologowane z wykorzystaniem nadruku w kolorze
z zastosowaniem techniki DTF w górnej części na plecach, wykonanie zapewniające dokładną czytelność ologowania, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w pkt. 7
o) rozmiary zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
1.8. Bambusowy, magnetyczny uchwyt samochodowy na telefon z mocowaniem do kratki wentylacyjnej z logotypami
a) Ilość: 1 000 szt.,
b) Materiał: bambus, metal,
c) Wymiary: min. 58×40×28 mm
d) Waga: min. 30 g
e) Kolor: jasny brązowy
f) Informacje dodatkowe: samoprzylepna metalowa płytka.
g) uchwyt musi zostać ologowany oraz opisany z wykorzystaniem techniki nadruk UV full color, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z pkt. 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 33190,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup krówek reklamowych promujących Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego.
1. Krówki reklamowe:
a) Ilość 60 kg,
b) Masa 1 cukierka ok. 16-17g,
c) Kolor zielony, biały,
d) Krówka owinięta w dwa papierki w tym jeden wierzchni z nadrukiem,
e) Produkt musi być w dacie przydatności do minimum 6 miesięcy,
f) Ologowanie z wykorzystaniem nadruku w kolorze, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

15842300-5 - Wyroby cukiernicze

4.5.5.) Wartość części: 1560,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są materiały promocyjne na potrzeby bieżącej działalności Opolskiego Doradztwa Rolniczego.
1. Parasol zielony automat:
a) Ilość 20 szt.,
b) Kolor ciemny zielony,
c) Poszycie: poliester,
d) Rozmiar: średnica ok. 100 cm, długość ok. 60 cm, długość po złożeniu 30 cm,
e) Automatyczna parasolka składana, krótka,
f) Ologowanie z wykorzystaniem sitodruku w kolorze, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się na zewnętrznej stronie w dolnej części materiału, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2. Torba na zakupy z 2 długimi uchwytami:
a) Ilość: 100 szt.,
b) Kolor: zielony, biały
c) Materiał: bawełna o gramaturze 140 g/m2
d) Wymiary: ok. 38 x 42 cm bez uchwytów
e) Ologowanie z wykorzystaniem sitodruku w kolorze, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
f) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się na zewnętrznej stronie, na środku torby, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3. Notesik A6:
a) Ilość 100 szt.,
b) Materiał: okładka – ekoskóra, środek – papier,
c) Format: A6 lub zbliżony,
d) Kolor: zielony ciemny
e) Minimum 80 kartek gładkich lub w linię,
f) Posiadający tasiemkę lub gumkę do zamykania,
g) Ologowanie z metodą UV lub tampodruk, w kolorze zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
h) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się w prawnym dolnym rogu okładki, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
4. Notes A5:

a) Ilość 200 szt.,
b) Materiał: okładka – ekoskóra, środek – papier,
c) Format: A5 lub zbliżony,
d) Kolor: zielony ciemny
e) Minimum 80 kartek gładkich lub w linię,
f) Posiadający tasiemkę lub gumkę do zamykania,
g) Ologowanie z metodą UV lub tampodruk, w kolorze zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
h) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się w prawnym dolnym rogu okładki, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
5. Zestaw do pisania:
a) Ilość: 40 szt.,
b) Kolor: czarny,
c) Materiał: Aluminium,
d) Wymiary opakowania: ok. 18 x 6 x 2 cm,
e) długopis z mechanizmem obrotowym i pióro kulkowe, niebieski tusz, pakowane w pudełko,
f) Ologowanie metodą UV lub tampodruk, grawer laserowy w kolorze, na piórze oraz długopisie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
6. Zestaw do pisania:
a) Ilość: 30 szt.,
b) Kolor: czerwony,
c) Materiał: Aluminium,
d) Wymiary opakowania: ok. 17 x 4 x 2 cm,
e) długopis z mechanizmem obrotowym i pióro kulkowe, niebieski tusz, pakowane w pudełko,
f) Ologowanie metodą UV lub tampodruk, grawer laserowy w kolorze, na piórze oraz długopisie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
h) Zdjęcie poglądowe:
7. Długopisy z klipsem:
a) Ilość: 2500 szt.,
b) Kolor: ciemny zielony,
c) Materiał: metal,
d) Wymiary: ok. 14 cm,
e) Ologowanie metodą graweru laserowego w kolorze, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
f) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
8. Smycz błyszcząca:
a) Ilość: 1000 szt.,
b) Kolor: biały, zielony,
c) Materiał: taśma satynowa,
d) Szerokość ok. 1,5 cm,
e) Zakończona karabińczykiem,
f) Ologowanie metodą sublimacji, dwustronnie, w kolorze, na całej długości, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
9. Balony reklamowe z patyczkiem + zamknięcie:
a) Ilość: 1500 szt.,
b) Kolor: biały, zielony,
c) Materiał: balon: lateks, patyczek + zamknięcie: drewno, plastik
d) Rozmiar balonu: średnica 30cm, długość balonu z patyczkiem ok. 60 cm
e) Rozmiar nadruku ok. 15 cm
f) Ologowanie metodą sitodruku w kolorze, z jednej strony, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
10. Torba laminowana:
a) Ilość 100 szt.,
b) Kolor ciemny zielony,
c) Materiał: papier laminowany, uchwyt: sznurek syntetyczny,
d) Rozmiar: A4 ok 32 x 24 x 9 cm,
e) Ologowanie z wykorzystaniem nadruku w kolorze zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
f) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się na zewnętrznej stronie na środku torby z jednej strony, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
11. Torba laminowana:
h) Ilość 100 szt.,
i) Kolor ciemny zielony,
j) Materiał: papier laminowany, uchwyt: sznurek syntetyczny,
k) Rozmiar: A5 ok. 23 x 18 x 10 cm
l) Ologowanie z wykorzystaniem nadruku w kolorze zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
m) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się na zewnętrznej stronie na środku torby z jednej strony, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
12. Teczka A4 dyplomowa:
a) Ilość 100 szt.,
b) Kolor butelkowy zielony,
c) Materiał: karton ozdobny prążkowany 260g/m2
d) Rozmiar: A4
e) Wewnątrz pasek narożny wykonany z kartonu okładki
f) Ologowanie – złocenie wykonane metodą termodruku lub nadruku w kolorze złotym zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
g) Znakowanie powinno być czytelne w każdej zastosowanej formie i znajdować się na zewnętrznej stronie na środku torby z jednej strony, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
h) Znakowanie w rozmiarze ok. 12 cm x 12 cm
13. Baner reklamowy typu roll-up:
a) Ilość 3 szt.,
b) Materiał z grafiką: wysokiej jakości materiał typu blockout nieprzepuszczający światła o gładkiej powierzchni z matowym wykończeniem, który nie odbija światła
c) Stelaż roll-upa: kaseta aluminium z dwiema rozkładanymi nóżkami,
d) Wymiary: szerokość: 85 cm, wysokość: 200 cm
e) Waga: min 3.5 kg max 5 kg,
f) Torba/etui mieszcząca całość w formie złożonej
g) Znakowanie na rollupach musi być w kolorze, czytelne w zastosowanej formie zgodnie z przygotowanym projektem graficznym opracowanym przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 13202,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są koszulki firmowe dla pracowników Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 5497,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działająca na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 1-5 na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazano, że oceniane będą trzy kryteria: cena (waga 60%), termin realizacji (waga 20%) oraz estetyka i jakość (waga 20%). W rzeczywistości jednak w częściach 1–5 oceniane miały być jedynie dwa pierwsze kryteria: cena oraz termin realizacji.
Powyższa rozbieżność pomiędzy treścią dokumentacji a rzeczywistym zamiarem Zamawiającego w zakresie oceny ofert mogła wprowadzać wykonawców w błąd co do sposobu przygotowania ofert, a także mogła mieć wpływ na wynik postępowania. Tym samym stanowi istotną wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w rozumieniu art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4808,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8364,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działająca na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 1-5 na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazano, że oceniane będą trzy kryteria: cena (waga 60%), termin realizacji (waga 20%) oraz estetyka i jakość (waga 20%). W rzeczywistości jednak w częściach 1–5 oceniane miały być jedynie dwa pierwsze kryteria: cena oraz termin realizacji.
Powyższa rozbieżność pomiędzy treścią dokumentacji a rzeczywistym zamiarem Zamawiającego w zakresie oceny ofert mogła wprowadzać wykonawców w błąd co do sposobu przygotowania ofert, a także mogła mieć wpływ na wynik postępowania. Tym samym stanowi istotną wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w rozumieniu art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1402,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działająca na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 1-5 na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazano, że oceniane będą trzy kryteria: cena (waga 60%), termin realizacji (waga 20%) oraz estetyka i jakość (waga 20%). W rzeczywistości jednak w częściach 1–5 oceniane miały być jedynie dwa pierwsze kryteria: cena oraz termin realizacji.
Powyższa rozbieżność pomiędzy treścią dokumentacji a rzeczywistym zamiarem Zamawiającego w zakresie oceny ofert mogła wprowadzać wykonawców w błąd co do sposobu przygotowania ofert, a także mogła mieć wpływ na wynik postępowania. Tym samym stanowi istotną wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w rozumieniu art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40823,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49277,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działająca na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 1-5 na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazano, że oceniane będą trzy kryteria: cena (waga 60%), termin realizacji (waga 20%) oraz estetyka i jakość (waga 20%). W rzeczywistości jednak w częściach 1–5 oceniane miały być jedynie dwa pierwsze kryteria: cena oraz termin realizacji.
Powyższa rozbieżność pomiędzy treścią dokumentacji a rzeczywistym zamiarem Zamawiającego w zakresie oceny ofert mogła wprowadzać wykonawców w błąd co do sposobu przygotowania ofert, a także mogła mieć wpływ na wynik postępowania. Tym samym stanowi istotną wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w rozumieniu art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1739,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3551,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działająca na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części 1-5 na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, który stanowi, że: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wskazano, że oceniane będą trzy kryteria: cena (waga 60%), termin realizacji (waga 20%) oraz estetyka i jakość (waga 20%). W rzeczywistości jednak w częściach 1–5 oceniane miały być jedynie dwa pierwsze kryteria: cena oraz termin realizacji.
Powyższa rozbieżność pomiędzy treścią dokumentacji a rzeczywistym zamiarem Zamawiającego w zakresie oceny ofert mogła wprowadzać wykonawców w błąd co do sposobu przygotowania ofert, a także mogła mieć wpływ na wynik postępowania. Tym samym stanowi istotną wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w rozumieniu art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11661,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6761,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6761,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6761,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Reklamowa Ms Gadżet Joanna Witek-Szorc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KemoII Joanna Janowska-Kilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910503197

7.3.3) Ulica: Porcelanowa 17A

7.3.4) Miejscowość: Tułowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6761,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.