Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych Nr 301873W i 301874W w miejscowości Skarżyn, gmina Płońsk – Poprawa bezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6625635
1.5.8.) Numer faksu: 23 6622426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaplonsk.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych Nr 301873W i 301874W w miejscowości Skarżyn, gmina Płońsk – Poprawa bezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1467fc8f-c298-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012088/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa dróg gminnych Nr 301873W i 301874W w miejscowości Skarżyn, gmina Płońsk - Poprawa bezpieczństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1613366,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych Nr 301873W i 301874W w miejscowości Skarżyn, gmina Płońsk – Poprawa bezpieczeństwa
NAZWA ZADANIA
1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżyn ul. Olchowej, gmina Płońsk wraz z przebudową skrzyżowania z drogą krajowa nr 10.
2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżyn ul. Cedrowej, gmina Płońsk
OPIS ZADANIA
Rozbudowa dróg gminnych kl. L o szerokości jezdni 6,5 m. Pobocza 2 x 0,75 m. gruntowe ulepszone kruszywem łamanym.
ZAKRES ROBÓT:
- roboty przygotowawcze
- odwodnienie
- podbudowa
- nawierzchnia
- pobocza
- zajazdy
- oznakowanie
ODWODNIENIE ORAZ WARUNKI GRUNTOWO-WODNE
Odprowadzenie z nawierzchni bitumicznej zostanie zaprojektowane w formie zastosowania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych z odprowadzeniem wody powierzchniowo. Spadek poprzeczny daszkowy 2% umożliwi odprowadzenie wody na pobocze przepuszczalne z kruszywa łamanego oraz do istniejących przydrożnych rowów.
STAN ISTNIEJĄCY
Drogi posiadają nawierzchnię częściowo żwirową i gruntową, które stanowią obecnie pas terenu przeznaczony do ruchu kołowego szerokości 4-12 m.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą.
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
3. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i krzewów kolidujących
z projektowanymi elementami, Wykonawca będzie zobowiązany do ich usunięcia w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i zagospodarowania we własnym zakresie.
4. W przypadku rozbieżności ilości materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlany.
5. Warunki realizacji robót:
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów (w celu dokonania kontroli) zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów.
c) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych.
e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych dostarczy Zamawiającemu:
• uproszczony kosztorys wraz z tabelą wartości elementów scalonych, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy,
• opłaconą polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000, 00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy).
Ubezpieczeniu winny podlegać w szczególności roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Ubezpieczenie powinno być ważne na cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie polisy wystawionej na czas krótszy niż okres realizacji zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem Wykonawcy do utrzymania ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia jest krótszy niż okres realizacji przedmiotu umowy, przed wygaśnięciem obowiązującej polisy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu aneks do polisy lub inną polisę zawartą na nie gorszych warunkach w terminie 7 dni przed upływem terminu ważności polisy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej „Za zgodność z oryginałem”.
f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo – finansowych, wymaganych np. przez instytucję dofinansowującą realizację zadania, w tym kosztorysu powykonawczego podpisanego przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2229442,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477119,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2229442,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG – BET Marcin Głuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147054476
7.3.3) Ulica: Gawłowska179A
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2229442,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawa i sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych i maszyn Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzibą w Płońsku w 2025 r.
- Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminnego Zakładu Komunalnego sp. z o.o. Płońsk na 2025 rok
- Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminnego Zakładu Komunalnego sp. z o.o. Płońsk na 2025 rok
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.