Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129380/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00135246/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni elektrycznych, budowlanej i OZE w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "CKZ na plus"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W BEŁCHATOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590473017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czapliniecka 96
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 23 44
1.5.8.) Numer faksu: 44 633 23 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@ckzbelchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckzbelchatow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_belchatowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni elektrycznych, budowlanej i OZE w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "CKZ na plus"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13558cc0-c154-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003476/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Doposażenie pracowni elektrycznych, budowlanej i OZE w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu "CKZ na plus"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129380/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKP/EFS/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 329794,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu do pracowni budowlanej, w tym agregaty malarskie, pistolety do malowania natryskowego, drabiny malarskie, podnośniki do płyt g-k, wiertarko-wkrętarki, wkrętarki, wiertarki, poziomice laserowe, maszynki do ciecia płytek, gilotyny do paneli, otwornice diamentowe, wyrzynarki, szlifierki, odkurzacz techniczny szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42924300-2 - Urządzenia natryskowe
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
43132100-8 - Maszyny do wierceń
4.5.5.) Wartość części: 55691,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i produktów dekoracyjnych do pracowni budowlanej w tym: farby dekoracyjne, beton architektoniczny, stiuk, masa dekoracyjna, szablony, pędzle i pace dekoracyjne szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37821000-9 - Pędzle artystyczne
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
44812000-5 - Farby do celów artystycznych
4.5.5.) Wartość części: 2881,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów malarskich do pracowni budowlanej w tym: farby, masy szpachlowe, kleje do płytek i tapet, tapety, panele, podkłady pod panele, płytki, płyty g-k, wkręty, kołki, wałki, pędzle, pace do kleju, kuwety, nożyce do blachy, taśmy malarskie szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39191100-8 - Tapety
39224210-3 - Pędzle malarskie
44113200-7 - Płytki
44175000-7 - Panele
44810000-1 - Farby
4.5.5.) Wartość części: 6874,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do pracowni elektrycznej w tym: styczniki, styki, wyłączniki silnikowe, przekaźniki termiczne, wyłączniki instalacyjne, przyciski sterownicze, liczniki, przekaźniki czasowe, czujniki ruchu, automaty, regulatory temperatury, lampki sygnalizacyjne, listwy zaciskowe, rozdzielnice natynkowe, oprawy oświetleniowe, łączniki, gniazda, wkrętaki izolowane, szczypce, praski, lutownice, klucze nasadowe, wiertarko-wkrętarki, złączki WAGO, końcówki kablowe, przewody szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211310-4 - Wyłączniki
31213100-3 - Rozdzielnie
31221000-1 - Przełączniki elektryczne
31221600-7 - Przekaźniki czasowe
31711110-7 - Przekaźniki
4.5.5.) Wartość części: 111398,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Silników indukcyjnych do pracowni elektrycznej szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 6337,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Specjalistycznego sprzętu pomiarowego do pracowni elektrycznej w tym: mierniki uniwersalne, miernik rezystancji izolacji, mierniki impedancji pętli zwarcia, mierniki zabezpieczeń różnicowo-prądowych, stół pomiarowy, aparat pomiarowy szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 35967,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Materiałów dydaktycznych do pracowni OZE w tym: kolana, mufy, nyple, czujniki, śrubunki, korki, łuki, rury, złączki, kołki rozporowe, kolektory słoneczne, wymienniki ciepła, wodomierze, obejmy, zawory, tuleje, złączki PEX-AL, płyty izolacyjne, rozdzielacze centralnego ogrzewania, szczęki do zaciskarki , klucze, nożyce, obcinacze do rur, gwintownica elektryczna szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163100-1 - Rury
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
44167400-2 - Kolanka
4.5.5.) Wartość części: 101543,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oprogramowania do projektowania i wytwarzania CAD/CAM szczegółowo opisanego w załączniku nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 2 Ustawy Pzp Zamawiający Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający po podjęciu decyzji o unieważnieniu czynności oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty oraz powtórzeniu czynności oceny trzech ofert, które wpłynęły do terminu składania ofert stwierdził, iż treści wszystkich ofert nie odpowiadają treści SWZ pod względem wymagań postawionych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, co do parametrów technicznych elementów wyposażenia zawartych
w Załączniku Nr 5 do SWZ. Niezgodność treści ofert z warunkami zamówienia została oceniona na podstawie ogólnodostępnych kart katalogowych sprzętu, przedstawionych w ofercie, bądź uzupełnionych przez Wykonawcę
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 1 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w zakresie niniejszego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 8 456,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena znacznie przewyższyła ww. kwotę. Najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę 26 589,67 zł. Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania na przedmiotowe zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26589,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26589,67 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 2 Ustawy Pzp Zamawiający Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne
Do terminu składania ofert złożono trzy oferty w zakresie niniejszego zadania. Zamawiający w toku badania ofert stwierdził, iż ich treści nie odpowiadają treści SWZ pod względem wymagań postawionych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, co do parametrów technicznych elementów wyposażenia zawartych w Załączniku Nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 5 000,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena znacznie przewyższyła ww. kwotę. Najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę 24 999,75 zł. Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania na przedmiotowe zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24999,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24999,75 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 44 360,00 zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena znacznie przewyższyła ww. kwotę. Najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę 55 919,49 zł. Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania na przedmiotowe zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55919,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55919,49 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 1 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w zakresie niniejszego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust 1 pkt 1 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w zakresie niniejszego zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup autobusu z napędem niskoemisyjnym
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych i bytowych / 2025
- Budowa tężni solankowej na osiedlu Olsztyńskim
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (130)
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa urządzenia do chemiczno-mechanicznego polerowania wraz z akcesoriami i wyposażeniem
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: Wyłączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.