eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDokończenie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Wlkp. 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a4b702-f367-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001900/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133739/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 360044,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętych robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego polegających na montażu jednostek wewnętrznych w biurach na parterze budynku oraz jednostki zewnętrznej na dachu budynku. System wpięty w istniejąca instalację VRF oraz sterownik centralny. Realizacja w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego”.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8,
2) Rzut instalacji klimatyzacyjnej parteru – załącznik nr 9,
3) Schemat elektryczny instalacji klimatyzacyjnej parteru – załącznik nr 10,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11
5) Przedmiar robót b. sanitarna - instalacja klimatyzacji parteru – załącznik nr 12.

3. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, dz. nr 8/16 obręb 0078.

4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2) Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5) Roboty związane z montażem urządzeń klimatyzacyjnych muszą być wykonywane przez wykonawcę lub ewentualnego podwykonawcę, który:
a) jest autoryzowanym instalatorem systemu VRF firmy, której sprzęt oferuje,
b) jest autoryzowanym partnerem serwisowym systemu VRF firmy, której sprzęt oferuje,
c) posiada ważny certyfikat F-gaz na instalację urządzeń klimatyzacyjnych oraz znajduje się w rejestrze certyfikowanych przedsiębiorców Urzędu Dozoru Technicznego.

5. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z:
1) odtworzeniem tynków wewnętrznych, malowaniem farbami,
2) odtworzeniem sufitów,
3) wykonaniem instalacji klimatyzacji w pom. w pomieszczeniach na parterze,
4) wykonaniem instalacji automatyki urządzeń klimatyzacyjnych,
5) wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń klimatyzacji,
6) wykonaniem badań i sprawdzeń zrealizowanych instalacji elektrycznych.

UWAGA!
Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, rzutu instalacji klimatyzacyjnej parteru, schematu elektrycznego instalacji klimatyzacyjnej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym na dzień zawarcia umowy (do dnia 9 września 2021 r.) wykonawca nie dostarczył zgodnie z pkt 19 SWZ jednego z dokumentów wymaganych po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, tj.: certyfikatu autoryzowanego partnera serwisowego firmy Mitsubishi Electric, której urządzenia zaoferowano w ofercie, co skutecznie uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.