Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00102602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół Techniczno – Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu: Wysoka jakość kształcenia zawodowego w powiecie tomaszowskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniczno - Motoryzacyjnych im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 7
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846659015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs4@list.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs4.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pracowni warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół Techniczno – Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu: Wysoka jakość kształcenia zawodowego w powiecie tomaszowskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a777c8be-af8c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010874/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Techniczno – Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu: Wysoka jakość kształcenia zawodowego w powiecie tomaszowskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr: RPLU.12.04.00-IZ.00-06-001/19, pod nazwą „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w powiecie tomaszowskim. ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla osi priorytetowej numer 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTM.26.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20127,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Dostawa zestawu spawalniczego z akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 7723,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Dostawa dwóch wózków narzędziowych z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Dostawa stołu krzyżakowego obrotowego4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 813,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13132,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19095,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13132,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 937-238-56-27
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 51
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13132,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14895,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10086,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 937-238-56-27
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 51
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10086,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1603,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magopoll Robert Gogacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 937-238-56-27
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 51
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowości Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowości Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
- Dostawa sprzętów i zastawów edukacyjnych dla Zespołu Szkół Techniczno-Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim w ramach projektu: "Najlepsi na rynku pracy".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.