Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy kabiny balastu w hali sortowni odpadów komunalnych na terenie ZZO w Poświętnem, gm. Płońsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236624278
1.5.8.) Numer faksu: 236624278
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy kabiny balastu w hali sortowni odpadów komunalnych na terenie ZZO w Poświętnem, gm. Płońsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-019dd4b5-cd19-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/TP/KB/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1. Projektowanie w tym:
1) Projekt koncepcyjny.
2) Projekt wykonawczy.
2. Wydanie wytycznych dotyczących podłączenia instalacji elektrycznych (instalacje elektryczne wykona we własnym zakresie Zamawiający).
3. Dostawę i montaż konstrukcji wsporczej dla rozbudowanej kabiny.
4. Wykonie obudowy kabiny:
1) ściany i sufit: płyta warstwowa z rdzeniem styropianowym gr. 100 mm,
2) podłoga: płyta warstwowa PUR gr. 40 mm; ruszt drewno impregnowane; ocieplenie wełna mineralna, płyta OSB, wykładzina antypoślizgowa,
3) okno: PCV.
5. Wykonanie czterech zsypów dla następujących asortymentów odpadów (metale, niemetale, PET, folia) w układzie dla obsługi przez dwie osoby.
6. Instalację dodatkowego nawiewnika sufitowego, przedłużenie okapu i podłączenie do istniejącej sieci wentylacji mechanicznej, po podłączeniu wyregulowanie wydatku powietrza na istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej.
7. Wykonanie prac innych wynikających z zapewnienia realizacji wymagań PFU, a niezbędnych do funkcjonowania rozbudowanej kabiny balastu.
8. Przeprowadzenie rozruchu instalacji.
9. Szkolenie załogi – pracowników obsługi.
10. Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym DTR, atestów/deklaracji zgodności dla wbudowanych materiałów i urządzeń zgodnych z normami lub innymi dokumentami odniesienia dopuszczającymi materiały i urządzenia do stosowania w budownictwie.
11. Opracowanie instrukcji obsługi.
12. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego wykonanej instalacji przez okres gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sutco - Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440514114
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
KLIMACHŁOD Robert Gołąb 30-864 Kraków, ul. Mała Góra 12
Wykonanie obudowy kabiny sortowniczej wraz z dostosowaniem instalacji wentylacyjnej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
więcej: Różne konstrukcje budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.