Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117066/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00124108/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94-3579350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuw.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.cuw.bialogard.info, https://miniPortal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b717b01-b717-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103738/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117066/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW. 26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 442880,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ I – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 1 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6a do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39100000-3 - Meble
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 109264,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ II – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 3 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ II. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39100000-3 - Meble
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 132519,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ III – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 4 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6cdo SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ III. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 122075,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ IV – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 5 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6d do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ IV. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ.Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39100000-3 - Meble
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 79020,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część I - Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Białogardzie: Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Nowa Era Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Aleje Jerozolimskie 146 D, 02-305 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
W związku z odrzuceniem jedynej oferty w Części I - postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37900,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część II- Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie: Zamawiający odrzucił oferty Wykonawców:
1) JT MEBEL Spółka z o. o, ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp ;
2) Nowa Era Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Aleje Jerozolimskie 146 D, 02-305 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
W związku z tym, że wszystkie oferty złożone na Część II podlegały odrzuceniu, postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133619,65 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część III- Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Białogardzie: Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy Nowa Era Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Aleje Jerozolimskie 146 D, 02-305 Warszawa na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
W związku z tym, że wszystkie oferty złożone na Część III podlegały odrzuceniu, postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75800,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95255,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101377,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95255,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95255,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3501Z Tyczewo - Grzybnica
- Budowa dwóch parkingów oraz przebudowa ulicy Bronisława Malinowskiego w Białogardzie
- Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej 3519Z
- Rozszczelnienie powierzchni nieprzepuszczalnych na terenie miasta Białogard
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbiórki istniejącego budynku oraz budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie działki nr 671 w obrębie ewidencyjnym 0006 w Białogardzie
- Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na wyznaczonych ciągach ulic na terenie miasta Białogard w roku 2025
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.