Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125185/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
- 2021/BZP 00127754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FOTELI KINOWYCH DO KINA JANOSIK W ŻYWCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytucja Filmowa Silesia-Film
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276654897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-008
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 20 83 875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@silesiafilm.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://silesiafilm.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://SilesiaFilm.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FOTELI KINOWYCH DO KINA JANOSIK W ŻYWCU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa23e29f-eb87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000023/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa foteli kinowych do Kina Janosik w Żywcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125185/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242550 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są fotele audytoryjne w kolorze granatowym, w ilości 245 sztuk o następujących parametrach:
Rozstaw osiowy 50 – 55 cm
Wysokość fotela min 99 cm – maks. 102 cm
Głębokość po złożeniu 45 cm - 55 cm
Stopa fotela: wykonana z tłoczonej blachy - trwały i estetyczny element, o wysokości minimum 25mm, montaż do podłoża za pomocą dwóch kotw.
Konstrukcja nośna: wykonana z profili metalowych 60x30x2mm.
Mechanizm składania siedziska: sprężynowy, system dwóch niezależnych sprężyn umieszczonym w osłonie siedziska. Siedzisko osadzone na dwóch uchwytach wykonanych z poliamidu, mocowanych na 4 śruby, umożliwiające demontaż siedziska bez konieczności demontażu foteli.
Podłokietniki: wykonane z miękkiego poliuretanu o zmiennej szerokości, łatwego w utrzymaniu w czystości. Nie dopuszcza się twardych tworzyw sztucznych. Zewnętrzne boki rzędów fotela pod podłokietnikiem tapicerowane do około połowy wysokości metalowej nogi.
Oparcia: składająca się z osłony stanowiącej jednocześnie konstrukcję nośną oparcia wykonana z tworzywa PP (polipropylen), zakrywająca częściowo tylne brzegi oparcia. Wewnątrz pianek zatopione są metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji składający się z ramy oraz metalowych, poprzecznych sprężyn (ma to znaczący wpływ na solidność wykonania a także długą żywotność fotela). Minimalna grubość 70mm. Oparcie profilowane wertykalnie oraz horyzontalnie. Oparcie wyposażone w zagłówek na ramie metalowej – stelaż zatopiony w jednym procesie technologicznym.
Siedzisko: wykonane z pianki formowanej w technologii wtrysku do formy, formowanej na zimno. Wewnątrz zatopiony w jednym procesie technologicznym stelaż metalowy składający się z ramy oraz metalowych, poprzecznych sprężyn. Siedzisko profilowane wertykalnie oraz horyzontalnie wyposażone w osłonę z PP polipropylenu, która po bokach praz od frontu nachodzi na siedzisko w celu zabezpieczenia pianki. Osłona częściowo perforowana.
Tkanina dedykowana do obiektów kulturalnych. Skład materiałowy 100% poliester gramatura tkaniny minimum 450 gr/m2, ścieralność tkaniny minimum 200 000 cykli w skali Martindale. Faktura tkaniny posiadająca miękki splot o wysokiej gramaturze.
Parametry wytrzymałościowe tkaniny wg poniższych norm lub równoważnych:
• Przesuwalność nitek: Osnowa: minimum 4,5; Wątek: minimum 4,7 wg normy PR EN ISO 13936-2 (mm)
• Odporność na rozciąganie: Osnowa: > 600; Wątek: > 600 wg normy UNE EN ISO 13934-1
• Odporność na tarcie: > 200.000 cykli wg normy UNE EN ISO 12947
• Odporność na pilling: minimum 5 wg normy (ISO DIS 12945-2)
• Trwałość barwnika na tarcie: minimum 4 dobra wg normy (ISO 105-X12)
• Trwałość barwnika na światło: minimum 4 dobra wg normy (ISO 105-B02)
• W celu potwierdzenia wymagań w stosunku do tapicerki należy przedstawić kartę techniczną tkaniny – raport badań z laboratorium Producenta.
Numeracja foteli: haft komputerowy – projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego; wszystkie fotele numerowane; numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie; numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie
Kolor tapicerki, rodzaj i rozmieszczenie numeracji miejsc i rzędów pozostaje do uzgodnienia na etapie realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316718,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316718,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316718,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megan Seating Marcin Grzedzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532290919
7.3.3) Ulica: Otowice 41
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
7.3.5) Kod pocztowy: 86-070
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316718,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.