Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127894/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (m. Sieciemin).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Manowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10696081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka administracyjna organizacji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania , budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (m. Sieciemin).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ab6972-5ffe-4289-bf18-812027c112c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i remont dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (m. Sieciemin)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD26.2.2025.GBP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowę i remont drogi powiatowej nr 3541Z o nawierzchni szutrowej w m. Seciemin na odcinku o długości 695m. polegające na wymianie nawierzchni jezdni, zjazdów, poboczy i profilowaniu skarp wzdłuż drogi.
Projektowana konstrukcja
Jezdnia – nawierzchnia z płyt typu JOMB
12,5 cm- warstwa wierzchni z płyt typu JOMB 100 x 75 cm
3 cm- podsypka piaskowa
10 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5
15 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63
Istniejące podłoże nośne doprowadzone do WZ>= 0,99
Jezdnia nawierzchnia z kruszywa
25,5 cm- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5
15 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/60
Istniejące podłoże nośne doprowadzone do WZ>= 0,99
Pobocze
15 cm- nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5
Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 8, 9 i 10 do SWZ.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399004,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1623600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399004,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBI SPECTRUM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990692802
7.3.3) Ulica: Bonin
7.3.4) Miejscowość: Bonin
7.3.5) Kod pocztowy: 76-009
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399004,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MANOWO
więcej: przetargi MANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót remontowo-naprawczych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie"
- Budowa drogi dla rowerów oraz przebudowa ulic Kosowej, Sowiej, Kukułczej i Sokolej w Wilkanowie.
- Wzmocnienie nawierzchni dróg - ETAP II
- Budowa ul. Świerkowej w Powałkach
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.