Og³oszenie z dnia 2023-05-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00209427/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00231799/01 - Wynik z dnia 2023-05-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Modernizacja elewacji zabytkowego budynku szko³y,,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JEMIELNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050652
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 81
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jemielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-209
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: annahrebenyk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://jemielno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Modernizacja elewacji zabytkowego budynku szko³y,,
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8e16ed1-e825-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00199597
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00131227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja elewacji zabytkowego budynku szko³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://jemielno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jemielno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy wykonawcami i zamawiaj±cym odbywa siê odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gora.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych
W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja
Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
W³±czona obs³uga JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm. ), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jemielno maj±cy siedzibê
Jemielno 81, 56-209 Jemielno
Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem: Marek Biedak, marekbiedak@cbi24.pl, tel. 534499007
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj zadania inwestycyjnego p.n.
,, Modernizacja elewacji zabytkowego budynku szko³y,,
IB.271.4.2023
prowadzonym w trybie podstawowym
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm. ), dalej „ustawa Pzp”; w szczególno¶ci art. 18 ust. 6, art. 19, art. 74 z zastrze¿eniem, i¿ w postêpowaniu nie zachodz± przes³anki uprawniaj±ce zamawiaj±cego do skorzystania z legitymacji zawartej w art. 18 ust. 5,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawy Pzp zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IB.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowan± dokumentacj± modernizacji elewacji budynku szko³y.
Budynek po³o¿ony na dzia³ce oznaczonej numerem 167 obrêb Irz±dze, jednostka ewidencyjna Jemielno, powiat górowski. Budynek po³o¿ony jest na terenie zespo³u dworsko- folwarcznego i wpisany jest do ewidencji zabytków. Nieruchomo¶æ jest obiektem o jednolitym uk³adzie funkcjonalno przestrzennym, podpiwniczonym. Powierzchnia zabudowy budynku – oko³o 520 m2 (wymiary zewnêtrzne budynku oko³o 34,20x14,60m) Wysoko¶æ - ~ 13,50 m Ilo¶æ kondygnacji - 2 Konstrukcja budynku: - fundamenty i ¶ciany fundamentowe ceglane, - ¶ciany zewnêtrzne prawdopodobnie z ceg³y pe³nej, - stolarka: okienna w ¶cianach nadziemia PCW, w ¶cianach piwnic drewniana, drzwiowa p³ycinowa drewniana, - tynki zewnêtrzne cementowo – wapienne g³adkie i nakrapiane.
Obowi±zki Wykonawcy:
1) Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w zakresie zgodnym z SWZ, obowi±zuj±cymi przepisami prawa w zakresie niezbêdnym do zg³oszenia robót niewymagaj±cych pozwolenia na budowê, z uwzglêdnieniem badañ stratygraficznych tynków, uzgodnieniami i wszelkimi pozwoleniami od WDKZ we Wroc³awiu, dokonanie zg³oszenia robót budowlanych niewymagaj±cych pozwolenia na budowê;
2) Wykonanie robót budowlanych w szczególno¶ci polegaj±cych na:
a) zabezpieczeniu i przebudowie istniej±cych urz±dzeñ podziemnych zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich w³a¶cicieli,
b) naprawie kominów poprzez skucie tynków i odtworzenie nowych tynków cementowo-wapiennych wraz z malowaniem (na powierzchni oko³o 27m2 ),
c) monta¿u instalacji odgromowej (oko³o 135mb),
d) umyciu dachówki (na powierzchni oko³o 625m2 ) i uzupe³nieniu braków (nale¿y dokonaæ przegl±du stanu pokrycia dachowego i uzupe³niæ istniej±ce braki (oko³o 10% powierzchni dachu)) ,
e) monta¿u rynien (oko³o 470mb) i rur spustowych (oko³o 76mb) wraz z pod³±czeniem do kanalizacji deszczowej,
f) monta¿u obróbek blacharskich gzymsów, lukarn i kominów (oko³o 155m2 ), g) czê¶ciowym skuciu i naprawie tynków zewnêtrznych wraz z wyprawieniem ca³o¶ci elewacji (z uwzglêdnieniem istniej±cych elementów dekoracyjnych) mas± szpachlow± oraz malowaniem ca³o¶ci elewacji (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem i Wojewódzkim Urzêdem Ochrony Zabytków we Wroc³awiu) (na powierzchni oko³o 825m2 ),
h) monta¿u parapetów z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,6mm (szeroko¶ci oko³o 35cm i d³ugo¶ci oko³o 73mb),
i) renowacji lub wymianie drzwi zewnêtrznych (po ocenie ich stanu technicznego, wymiary oko³o 1,85x3,30m i 2,10x3,50m ),
j) remoncie schodów zewnêtrznych z frontu oraz schodów i tarasu z ty³u budynku wraz z wymian± porêczy, napraw± i udro¿nieniem odwodnienia oraz u³o¿eniem wycieraczki aluminiowej zewnêtrznej,
k) monta¿u stolarki okiennej w piwnicy (wymiary oko³o 95x120cm - 17 sztuk),
l) monta¿u krat w oknach zewnêtrznych (wymiary oko³o 95x120cm - 20 sztuk),
³) odtworzeniu podbitki na przybudówce od strony zachodniej (oko³o 6m2 ),
m) osuszeniu ¶cian zewnêtrznych (oko³o 115mb),
n) wykonaniu drena¿u opaskowego (oko³o 115mb), wraz z odtworzeniem opaski betonowej (szeroko¶æ oko³o 50cm d³ugo¶æ oko³o 57mb),
o) wykonaniu badañ stratygraficznych na obecno¶æ zabytkowych pow³ok malarskich wraz z uzyskaniem pozwolenia od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wszystkie badania,
p) robotach wykoñczeniowych i porz±dkowych,
q) wszelkich innych robotach jakie oka¿± siê niezbêdne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Przed z³o¿eniem oferty Wykonawcy winni obligatoryjnie dokonaæ wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. O¶wiadczenie w sprawie odbycia wizji lokalnej zosta³o zawarte w tre¶ci formularza ofertowego. Wykonawca chc±cy dokonaæ wizji lokalnej winien przes³aæ korespondencjê w tej sprawie za po¶rednictwem strony postepowania, tj. https://jemielno.ezamawiajacy.pl, zak³adka korespondencja. Zamawiaj±cy wyznaczy termin i okoliczno¶ci organizacyjne dokonania wizji lokalnej do 3 dni roboczych od daty przes³ania wniosku przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ niniejsze ustalaj±c odpowiednio termin sk³adania ofert.
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno – u¿ytkowy, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami je¿eli takowe pad³y w postêpowaniu i zosta³y opublikowane na stronie, na której postêpowanie by³o prowadzone.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriow oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – okre¶la warunek w nastêpuj±cy sposób:Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e, i¿ w badanym okresie wykona³ w sposób nale¿yty:
1) Przynajmniej jedn± us³ugê dotycz±ce opracowania dokumentacji projektowej obejmuj±cej przebudowê lub remont budynku, objêtego jedn± z form ochrony zabytków
2) Przynajmniej dwie roboty budowlane obejmuj±ce wykonanie elewacji budynków o wart. min. 500 000,00 z³otych ka¿da lub jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± wykonanie elewacji budynku o warto¶ci min. 1 000 000,00 z³otych.
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na
dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zdolno¶ci technicznej i zawodowej spe³niaj± wspólnie , maj±c na uwadze, i¿ zgodnie z art. 117 ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Art. 116 ust. 2 Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postepowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.3. Zgodnie z Art. 118 ustawy Pzp ,, Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Art. 118 ust. 2 - W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Art. 118 ust. 3- Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Art. 118 ust. 4 – Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Art. 118 ust. 3 , potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
At. 119 - Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
Art. 122 - Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Art. 123- Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.3.1W przypadku Wykonawców, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, sk³adaj± oni dokumenty na zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. ( Dz. U. 2020, poz. 2415 ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, tj. art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4,5 i 7 oraz aktualno¶ci o¶wiadczenia w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego / sk³ada Wykonawca/ Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie oraz podmiot udostêpniaj±cy zasoby, zastrze¿eniem, i¿ Wykonawca udostêpniaj±cy zasoby nie sk³ada o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie dotycz±cym art. 108 ust. 1 pkt 5/.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. ( Dz. U. z 2020 r. , poz. 2415 ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
7.1 O¶wiadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien z³o¿yæ wraz z ofert± ( wype³niony formularz ofertowy wraz z tabel± elementów rozliczeniowych ), którego wzór stanowi za³±cznik do SWZ).1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik SWZ)
1.1. Art. 125 ust. 4 W przypadku wspólnego sk³adania oferty o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców. Potwierdzaj± one brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
1.2) Art. 125 ust. 5 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1 , tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
2)Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, je¿eli dotyczy;
3)wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, je¿eli w postêpowaniu zachodz± okoliczno¶ci opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
Art. 117 ust. 3 - W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
Wymóg ten dotyczy Wykonawcy, wykonawców wystêpuj±cych wspólnie oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby / je¿eli nie Wykonawca nie wskaza³ odpowiednio w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp adresu bezp³atnej i ogólnodostêpnej bazy danych, w której s± one dostêpne i Zamawiaj±cy mo¿e je pobraæ samodzielnie/
5)pe³nomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, je¿eli w jego imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.W postêpowaniu ustalono obowi±zek wniesienia wadium w wysoko¶ci: 23 000,00 z³otych ( dwadzie¶cia trzy tysi±ce z³otych ).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego ),
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))
4. Je¿eli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego
24 9598 0007 0100 0174 2001 0007
z dopiskiem wadium w postêpowaniu na ......................................( nazwa postêpowania).
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê datê wp³yniêcia ¶rodków na konto zamawiaj±cego.
7. Oferta Wykonawcy, która nie bêdzie zabezpieczona wadium wniesionym we w³a¶ciwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.
8. Zamawiaj±cy zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
10. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie innej ni¿eli pieni±dz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczaæ w pe³ni interes Zamawiaj±cego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
UWAGI DODATKOWE, niezbêdne do zastosowania przez Wykonawcê pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NI¯ PIENI¡DZ ZAMAWIAJ¡CY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowi±zuj±cej linii orzeczniczej:
- Zgodnie z wyrokiem S±du Zamówieñ Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn.. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniaæ w tre¶ci wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizowaæ, ¿e strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum, dzia³aj±cym tak¿e w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie z³o¿± ofertê.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówieniaArt. 58 ust. 1 – ( …) wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zdolno¶ci technicznej i zawodowej spe³niaj± wspólnie , maj±c na uwadze, i¿ zgodnie z art. 117 ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zap³ata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 nast±pi na podstawie :a) faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcê niezw³ocznie po podpisaniu umowy na warto¶æ 2 % warto¶ci przedmiotu umowy ustalonej na dzieñ jej podpisania. Zap³ata zaliczki nast±pi w terminie 7 dni od daty wp³ywu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej do siedziby Zamawiaj±cego / lub za po¶rednictwem platformy elektronicznego fakturowania/ na konto wskazane w fakturze zaliczkowej;
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wykonawcy przys³uguje uprawnienie do ubiegania siê o wyznaczenie przez Zamawiaj±cego nowego terminu zakoñczenia wykonania prac budowlanych w wypadku:a)przerwania robót budowlanych przez w³a¶ciwe organy administracji rz±dowej lub samorz±dowej, lub w wyniku wykonalnego orzeczenia s±du, które to decyzje zosta³y wydane nie z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
b)wyst±pienia zdarzenia zewnêtrznego nie daj±cego siê przewidzieæ, na które strony umowy nie maj± wp³ywu i którego skutkom nie mo¿na by³o zapobiec, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a które uniemo¿liwiaj± Wykonawcy wykonanie w ca³o¶ci lub w czê¶ci jego zobowi±zañ umownych, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe i inne zdarzenia zwi±zane z dzia³aniem si³y przyrody, takie jak: trzêsienia ziemi, powód¼, a tak¿e zdarzenia pozostaj±ce poza kontrol± i wol± stron umowy oraz osób, za które strony ponosz± odpowiedzialno¶æ (w tym podwykonawcy), takie jak wojna i dzia³ania wojenne, zamieszki wewnêtrzne, akty terroryzmu, ska¿enia radioaktywne,
c)odkrycia na Terenie Budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materia³ów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym,
d)wykrycia instalacji, urz±dzeñ lub budowli podziemnych nie ujêtych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez w³a¶cicieli i gestorów instalacji i urz±dzeñ, wymagaj±cych przebudowy w zwi±zku z wykonaniem przedmiotu umowy,
e)zmian przepisów prawa, maj±cych wp³yw na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,
f)opó¼nieñ w rozpoczêciu i wykonaniu robót budowlanych, powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
g) innych okoliczno¶ci, które nie wynikaj± z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
Termin zostanie wyd³u¿ony jedynie o czas trwania przeszkody.
2.Wykonawcy przys³uguje uprawnienie do ubiegania siê o wyznaczenie przez Zamawiaj±cego nowych terminów wykonania prac budowlanych w sytuacji powziêcia wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê tego uprawnienia nie pó¼niej, ni¿ do terminu zakoñczenia przedmiotu umowy wynikaj±cego z § 5 ust. 1 b).
niniejszej umowy, a ilo¶ci wykonanych
3.Zamawiaj±cy ma prawo, je¿eli jest to niezbêdne do prawid³owej realizacji robót wprowadziæ zmiany do pfu, a w konsekwencji do dokumentacji projektowej i zakresu robót, jakie oka¿± siê konieczne, a tak¿e przerwaæ realizacjê robót na czas okre¶lony. Wprowadzone przez Zamawiaj±cego zmiany nie uniewa¿niaj± w jakiejkolwiek mierze umowy, natomiast skutki tych zmian lub przerwa mog± stanowiæ podstawê do zmiany terminu zakoñczenia robót oraz zmiany wynagrodzenia w okoliczno¶ciach przewidzianych w umowie. Je¿eli po¿±dana przez Zamawiaj±cego zmiana pfu, a w ¶lad za tym do dokumentacji projektowej i zakresu robót generowa³a bêdzie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy, których konieczno¶æ poniesienia nie wynika³a z przedmiotowej SWZ ich wysoko¶æ zostanie ustalona w nastêpuj±cy sposób: ceny jednostkowe i ilo¶ci obmiarowe robót bêd± przyjmowane z kosztorysu, opracowanego przez Wykonawcê wraz z dokumentacj±. Dokladny opis w SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-22 17:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://jemielno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-22 17:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców na zasadach opisanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, tj.1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.