Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00141906/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA (SPRZEDAŻ) I DYSTRYBUCJA GAZU DO OBIEKTÓW
„SOLPARK KLESZCZÓW” SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
1.3.) Oddział zamawiającego: SOLPARK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100686253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 8
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447216500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kompleks-solpark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark-kleszczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.solpark.bip.kleszczow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA (SPRZEDAŻ) I DYSTRYBUCJA GAZU DO OBIEKTÓW„SOLPARK KLESZCZÓW” SP. Z O.O.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122500f4-f910-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006001/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA GAZU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141906/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZPU-3-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 880536,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa – obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji – gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. o łącznym prognozowanym wolumenie 3 936 238 KWh do obiektów wymienionych w Załączniku nr 7 do SWZ. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 10,972.
1.2 Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga Zamawiającego do żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora.
1.3 Standardy jakościowe
Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu ziemnego wysokometanowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych wraz z usługą przesyłu.
Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami taryfy OSD. Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze oraz Polskie Normy.
1.4 Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego, w tym w szczególności: wypowiedzenia dotychczasowych umów kompleksowych (w przypadku gdyby Zamawiający nie dopełnił tego obowiązku), zgłoszenia do OSD nowej umowy sprzedaży paliwa gazowego. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy sprzedaży paliwa gazowego.
1.5. Przewidywane zużycie paliwa gazowego ma charakter szacunkowy oraz służy do porównania ofert.
1.6. Stawki opłat dystrybucyjnych wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ muszą być zgodne z aktualną taryfą lokalnego OSD i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie, jeżeli zmianie ulegnie taryfa lokalnego OSD. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert Wykonawcy w kalkulacji oferty przyjmą wskazane wartości stawek dla całego okresu realizacji zamówienia.
1.7. Rozliczenia za sprzedaż paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych.
1.8. Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w okresach rozliczeniowych zgodnych z okresami ustalonymi przez Operatora Systemu Dystrybucji, według cen jednostkowych dla każdego punktu poboru oddzielnie, na podstawie faktycznego zużycia energii w danym okresie rozliczeniowym, powiększonym odpowiednio o wartość składników stałych danego punktu poboru płatnych miesięcznie, określonym w formularzu cenowym Wykonawcy.
1.9. W ramach sprzedaży paliwa gazowego Wykonawca zobowiązuje się pełnić funkcję podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe.
1.10. Zamawiający do dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy stosowne pełnomocnictwa oraz wszelkie potrzebne dane do uzupełnienia wniosków zmiany sprzedawcy.
1.11. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia oddzielnych faktur dla każdego punktu poboru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
65210000-8 - Przesył gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968337,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090238,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968337,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213589769
7.3.3) Ulica: Puławska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968337,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie w okresie 36 miesięcy"
- ,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r."
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa gazu ziemnego do Domu Pomocy Społecznej "Leśny"
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA, SPRZEDAŻ I DYSTRYBUCJA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BARTOSZA GŁOWACKIEGO W TOMASZOWIE LUBELSKIM
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.